XXL Nutrition

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Altijd goed om die filmpjes nog eens terug te zien. :)
 
stronglifts B week 6

squat
5x5x80

mp
3x5x50
2x4x50
-> feelsbad, laatste reps geen kracht over. Vrijdag weer.

dl
5x150

---

Geen chins, had wat last van bicep pees na het squatten van t weekend ook al. Wat te veel assistance gedaan afgelopen vrijdag denk ik.
 
iknowthatfeelbro.jpg

DL is zeker nice.
 
ouwe mensen hier allemaal :p
 
De MP wordt al wat ondanks dat je de 5x5 niet volgemaakt hebt.
En idd je DL gaat ook netjes.
Wel raar dat je last hebt van je biceps met twee setjes van afgelopen vrijdag, of heb je iets anders te vaak gedaan in het weekend ?

:wanker:

:trollfacex:
 
Jij met je assist lol

Nice DL

Hehe thanks!

iknowthatfeelbro.jpg

DL is zeker nice.

Thanks! Ik zie nu in mijn log dat 1x170 al bijna een jaar geleden is. Daarvoor 1x160 en 4x154, dus vrijdag wordt hopelijk een VPR :)

ouwe mensen hier allemaal :p

:roflol: !

De MP wordt al wat ondanks dat je de 5x5 niet volgemaakt hebt.
En idd je DL gaat ook netjes.
Wel raar dat je last hebt van je biceps met twee setjes van afgelopen vrijdag, of heb je iets anders te vaak gedaan in het weekend ?

:wanker:

:trollfacex:

:roflol: Pees is wat overbelast heb elke dag eigenlijk wel biceps (in)direct gepakt.

Thanks! Ook met mp een vpr zie ik in mei voor mijn blessure had ik 1x6x50 gedaan.

Ik heb trouwens met squatten dat wanneer ik omhoog kom een trekkerig gevoel heb in me knieholte, iets met hamstrings. Iemand bekend hiermee?
 
wat zijn je plannen?

Eerst even dit schema nog uitmelken, denk dat ik eind januari het wel gehad heb. Dan ga ik waarschijnlijk even cutten en dan weer verder met een variant van wat ik nu doe, madcow of een ub/lb driedaagse.
 
Eerst even dit schema nog uitmelken, denk dat ik eind januari het wel gehad heb. Dan ga ik waarschijnlijk even cutten en dan weer verder met een variant van wat ik nu doe, madcow of een ub/lb driedaagse.
nice
 
Zal dan wel wat pics posten voor het cutten en na. Ik merk dat mijn romp wel wat gegained heeft, alleen armen blijven (teveel) achter.
All de vetgains zn naar mn middel gegaan ben even droog op armen of zelfs droger dafuq ik cut begin kerstvakantie :o maak wel een log
 
Lekkere training weer brah! Ga zo door
 
All de vetgains zn naar mn middel gegaan ben even droog op armen of zelfs droger dafuq ik cut begin kerstvakantie :o maak wel een log

Iknowthatfeelbro, maar dat vet heb je zo snel af. Cutten gaat veel sneller dan bulken.

Lekkere training weer brah! Ga zo door

Thanks.

Heb je al nieuwe schoenen gehaald?

Nee, moet eigenlijk wel halen snel. Maar ging vandaag nog wel goed met squatten
 
Iknowthatfeelbro, maar dat vet heb je zo snel af. Cutten gaat veel sneller dan bulken.



Thanks.



Nee, moet eigenlijk wel halen snel. Maar ging vandaag nog wel goed met squatten
weet man ben het zat op 3500 steeds te eten moet nog 1000 kcal pff heb nog doner gekaant erbij -_- ga 1e maand alleen 2500 eten en gewoon trainen ipv cardio erbij
 
weet man ben het zat op 3500 steeds te eten moet nog 1000 kcal pff heb nog doner gekaant erbij -_- ga 1e maand alleen 2500 eten en gewoon trainen ipv cardio erbij

Cardio is saai en imo niet nodig bij het cutten t zal je herstel ook niet ten goede komen.
 
Cardio is saai en imo niet nodig bij het cutten t zal je herstel ook niet ten goede komen.
voeding is ong dit

2-3 eet olijf
100/200 g biefstuk
100g kipfilet
bruin bonen


meal 2 zelfde

meal 3 100g havermout/rijstebloem en wat whey

100g havermout etc

eieren/olijfolie whey


maybe kwark
------------------------------

Nog niet exact maar gaat ong zo boven de 100 carbs ga ik niet en ga het voor en na trainen allemaal nemen rest vetten en protein en om de week 300g carbs
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven