Fitness Seller

Log Machete (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Idd netjes als je net 2 dagen carbloos bent geweest en dan 's ochtends erna gaat trainen.
 
Dus eigenlijk heb je alleen warming up gedaan voor deadlift :D

Nee kidding, lekker hoor, carbloos singles draaien.
 
Supadude met je b&f shakebeker en ps3 controler!! :trollface:

Lol, ongewenste sluikreclame.

Idd netjes als je net 2 dagen carbloos bent geweest en dan 's ochtends erna gaat trainen.

Thx man, maar ga dat int vervolg niet doen. Iets opvoeren carbs int weekend.

Dus eigenlijk heb je alleen warming up gedaan voor deadlift :D

Nee kidding, lekker hoor, carbloos singles draaien.

In principe wel ja haha, naar heb niet alles gegeven de overige werk sets. Ik wou in reprange van 4-6 werken. De 130kg zou een 10-12 reppert worden, onnodig tijdens cut.

Maar wel lomp van de 170kg probeer volgende week wel weer, maar eerst aan me warming up sleutelen.
 
Bench day

bench rpt
5x80
7x74
11x65,5

dips
3x8xBW+17,5kg

chins
5xBW+17,5kg
7xBW+10,5kg
10xBW

Dips gehaald, volgende week verhogen. Chins ook mooi.
 
sterk dipwerk kerel! triceps als olifantenballen!
 
En hoe zit je voeding nu brah, je ging cutten?
Sterke dips!
 
lekker bezig ouwe chindippert
 

Jwz

sterk dipwerk kerel! triceps als olifantenballen!

Thanks Bart, bij jou gaat ook nog steeds lekker zie ik!

Gooi die bench eens omhoog ipv die dips :P

soon_meme_collection_640_03.jpg

lekker bezig ouwe chindippert

:roflol: Thanks man

En hoe zit je voeding nu brah, je ging cutten?
Sterke dips!

Thanks man. Klopt, eet op trainingsdagen rond onderhoud en op rustdagen creer ik een tekort van 500-700kcal. In het weekend ben ik van plan dieper te gaan, maar afgelopen maandag ging deadlift niet zo soepel na het grote tekort van t weekend. Dus kijk wel even aan. Maar voorlopig gaat het prima, taille wordt smaller vandaag wat vocht verloren dus stomach was vlakker etc.
 
Back day (meeste oefeningen deload, 70-80% submax)

deadlift
5x140
5x120

squat
6x70
10x60
8x60

chins
6xBW+10kg
2x10xBW

bench speedwork
8x3x40 50%

db fly
3x12x12

db row
12x24
2x12x26

db curl myo
12x10+3x3

Note
Cutten vind ik wel genoeg geweest, heb zin in meer volume, lekker groeien. Ik heb ook niet echt gecut, maar een bodycomp. Nu schroef ik dus volume op en de calorieen wat op. Schema blijft overigens hetzelfde, nog steeds rpt en spiergroep dominante dagen alleen meer volume. Ik hoop zo sterker te worden, te groeien en bf stabiel te houden. Overigens wil ik dit schema 2-3 maanden doen, als bodycomp goed gaat misschien wel 4 maanden. Anders doe ik dan een cut, want recomp cut duurt te lang.
 
Succes met recomp!!!
 
Week 1 23-01-13 chest dominant day

Bijna allemaal op 70-80% submax.

benchpress
5x5x65

dips
12xBW+10kg
2x12xBW+15kg

pullups
12xBW
8xBW

1 arm T-bar row (ex.bar) @7RM
3x5x15

db shoulder press
12x18
2x12x20

db seated side raises
12x10
2x12x12

tricep rope pushdown
12x15+3x3

Note
Easy workout. Sinds mijn schouder/bicep blessure geen pullups meer gedaan, dus denk alweer 6 maanden geleden. Was wel even een andere belasting, maar nice. Bench ook gedeload, max was 5x5x80.

Succes met recomp!!!

Thanks.

Bodycomp? Recomp?

Zelfde begrip voor het laten toenemen van LBM terwijl je BF% afneemt. Dit doe ik door 10-20% surplus te creeren op trainingsdagen en rustdagen 0-15% onder onderhoud te gaan.

Ga gewoon bulken en SL lul

Haha, zoals ik in gym zei; dit is ook gebaseerd op stronglifts en zitten verschillende beginselen in voor krachttoename. En meer volume heb ik echt wel nodig merk ik.
 
best wel pittige dips
 
Week 1 23-01-13 chest dominant day

Zelfde begrip voor het laten toenemen van LBM terwijl je BF% afneemt. Dit doe ik door 10-20% surplus te creeren op trainingsdagen en rustdagen 0-15% onder onderhoud te gaan.

Dacht dat dat niet mogelijk was, heb jij daar al succes meegehad?
 
Geloof er ook niet echt in dat je tegelijk spiermassa kunt aanzetten en vet kunt verliezen.
 
Kan ook niet, behalve als je begint als fatty en gains maakt, dan lijkt het misschien zo

en pas op met dips he
 
Geloof er ook niet echt in dat je tegelijk spiermassa kunt aanzetten en vet kunt verliezen.

Kan ook niet, behalve als je begint als fatty en gains maakt, dan lijkt het misschien zo

en pas op met dips he

Kijk maar eens in DinkyToy haar log ;) Die is ook al even bezig en zij doet het ook. Dus het is wel mogelijk
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven