Fitness Seller

Log Machete (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Welcome back bro, gefeliciteerd met je bachelor en top dat je weer gaat loggen.
Je plan ziet er solid uit dus go for it.
Strong dips are strong :cool:
 
Welcome back bro, gefeliciteerd met je bachelor en top dat je weer gaat loggen.
Je plan ziet er solid uit dus go for it.
Strong dips are strong :cool:

Thanks bro! Ja, ik heb nu eindelijk tijd en zin. T belangrijke is achter de rug, nu weer vanouds wat interessante (contest) logs volgen.
 
gefeliciteerd met je bachelor!

Thanks!


Ik kom er net achter dat ik afgelopen weken vrij veel vet at. Namelijk maar liefst 60gr vet uit enkel 4 eieren, daarnaast at ik pure chocolade, soms cottage cheese en in de avond kip uit de oven. Toen ik dat laatste verruilde voor lean meat ging het ook weer wat sneller. Wel at ik geen carbs, maar dat is eigenlijk onzinnig om dat te gaan compenseren voor meer vet. Nu doe ik biorhythm diet op rustdagen, in de avonden een mini-refeed dus.

Voeding voor vandaag, uitgezonderd de groenten:
- 3 eieren met eigeel + 1 zonder + casseine shake
- casseine shake of tonijn
- 150gr pasta, fruit als druiven, misschien wat zoetigheid als ijs erbij + 200-300gr kipfilet
- bak kwark met honing

Dus 4 meals vandaag, om de 2-3u wat eiwitten binnen (pulse feeding) tijdens window (12u - 20u). Ik probeer zo consequent mogelijk te zijn maar in de weekenden loopt het vaak anders, maar goed zolang ik kcal out > kcal in dan maar handhaaf.

http://www.t-nation.com/free_online...mance_interviews/the_proteinpulse_eating_plan
 
Thanks!


Ik kom er net achter dat ik afgelopen weken vrij veel vet at. Namelijk maar liefst 60gr vet uit enkel 4 eieren, daarnaast at ik pure chocolade, soms cottage cheese en in de avond kip uit de oven. Toen ik dat laatste verruilde voor lean meat ging het ook weer wat sneller. Wel at ik geen carbs, maar dat is eigenlijk onzinnig om dat te gaan compenseren voor meer vet. Nu doe ik biorhythm diet op rustdagen, in de avonden een mini-refeed dus.

Voeding voor vandaag, uitgezonderd de groenten:
- 3 eieren met eigeel + 1 zonder + casseine shake
- casseine shake of tonijn
- 150gr pasta, fruit als druiven, misschien wat zoetigheid als ijs erbij + 200-300gr kipfilet
- bak kwark met honing

Dus 4 meals vandaag, om de 2-3u wat eiwitten binnen (pulse feeding) tijdens window (12u - 20u). Ik probeer zo consequent mogelijk te zijn maar in de weekenden loopt het vaak anders, maar goed zolang ik kcal out > kcal in dan maar handhaaf.

http://www.t-nation.com/free_online...mance_interviews/the_proteinpulse_eating_plan

ik zit in mijn schema al jaren blijkbaar te hoog in vet en te laag in kh's, ik vrees dat ik ook weer terug moet naar ontwerpfase. tot die tijd blijf ik eten hoe ik nu eet. suggesties voor mijn schema? zie log.
 
ik zit in mijn schema al jaren blijkbaar te hoog in vet en te laag in kh's, ik vrees dat ik ook weer terug moet naar ontwerpfase. tot die tijd blijf ik eten hoe ik nu eet. suggesties voor mijn schema? zie log.

Ik zie dat je onderhoud 2000kcal is. Je weegt 70kg, dus 140gr eiw is al voldoende voor onderhoud. Dan zit je aan ongeveer ~600kcal. Als je vetten minimaal 50gr houdt dan is dat ~500kcal. Dan heb je nog, afhankelijk van hoeveel je eronder zit, nog wat ruimte voor carbs. Dat zou ik zelf allemaal in de avond eten dan.
 
Ik zie dat je onderhoud 2000kcal is. Je weegt 70kg, dus 140gr eiw is al voldoende voor onderhoud. Dan zit je aan ongeveer ~600kcal. Als je vetten minimaal 50gr houdt dan is dat ~500kcal. Dan heb je nog, afhankelijk van hoeveel je eronder zit, nog wat ruimte voor carbs. Dat zou ik zelf allemaal in de avond eten dan.

klopt niet meer;)


Na 3 jaar pak ik de draad weer op.
gewicht 65KG
20% vet
lengte 1.70
BMR 1562 (Harris Benedict)
Kcal behoefte 2421 (Harris Benedict)
Doel: Gain weight naar 70 kg 15% vet daarna zien we verder.


dit is de nieuwe berekening.

TOTAAL ekv 3184 240 241 143 VERSCHIL TOTAAL-TARGET (GRAMMEN) 47 -79 86 TOTAALCAL 958 965 1288 VERSCHIL TOTAAL-TARGET (CALORIEËN) 189 -317 776 TOTAAL% 30% 30% 40%
 
Is gewoon dezelfde principe, 2xbw aan eiw. 0,5xbw aan vetten. De rest aan carbs zou ik doen, maar je kan natuurlijk ook wat spelen met macro's. Succes.
 
LB

squat
3x5x70

Niks bijzonders, wel ATG bija. Het is een beetje kwakkelen hopelijk herstelt mijn blessure als ik voor een maand op vakantie ga. Dan na de zomer vlammen.

rdl
8x70
8x80
8x90
6x100

db split squat
12x8
12x10
12x12

Dit doe ik sinds kort (puur) i.v.m. mijn hip flexor. Bij de eerste set voel ik een pijnlijke stretch in mijn linker flexor, maar na de 2e set wordt het wat losser.

smith calf raise
2x12x50

Doe ik voor t eerst, en houd ik er ook in.
 
Split squat als in lunges of als in bulgarian split squat met je achterste voet verhoogd? ATG is nice.
 
Split squat als in lunges of als in bulgarian split squat met je achterste voet verhoogd? ATG is nice.

Als in lunges, maar wel dus gewoon op dezelfde plek. Moet denk het foam rollen ook weer oppakken, maar lastig om sweet spot te vinden.
 
Als je het voor je hip flexors doet zou ik ook de bulgarian variant eens proberen, die rekt hem helemaal flink op.
 
UB

MP
5x40
3x3x47,5
1x57,5
1x62,5 F
1x62,5 PR jeej
8x40

Chins
5xBW+20kg
8xBW+10kg
12xBW

Bench
3x5x70 chill

DB row
8x34
2x6x40

Als je het voor je hip flexors doet zou ik ook de bulgarian variant eens proberen, die rekt hem helemaal flink op.

Ben vrij onstabiel met een bankje, maar wordt er wel beter in door split squat. Dus mss wel voor later.
 
Ey meneer de notaris, na volgende week weer s samen trennen dan?
 
UB kracht is nog vrij intact gebleven, zo te zien!
 
Nice PR op de MP bro
Als ik LB train doe ik altijd standaard hip flexors stretchen om flexibeler te zijn bij alle SQ varianten.
En als ik arch voor een lichte oefening probeer ik ook soms de hip flexors aan te spannen.
 
Waar de **** komt die MP ineens vanaan O_o
 
Ey meneer de notaris, na volgende week weer s samen trennen dan?

Ja, kom je hier? Anders whappen

UB kracht is nog vrij intact gebleven, zo te zien!

Ja, gelukkig wel! Helaas dus niet gegained, maar dat is voor na de zomer. Hoe jij dat doet met mini-cuts, lijkt me wel wat.

Nice PR op de MP bro
Als ik LB train doe ik altijd standaard hip flexors stretchen om flexibeler te zijn bij alle SQ varianten.
En als ik arch voor een lichte oefening probeer ik ook soms de hip flexors aan te spannen.

Thanks bro. Ik had eens gelezen dat stretchen voor een training, om bepaalde redenen, niet aan te raden was. Ook buiten het trainen heb ik last van mijn hip flexor, wordt gelukkig minder. Maar in het begin had ik al last bij het lopen bijv.

Waar de **** komt die MP ineens vanaan O_o

Ik dacht dat na de fail niet meer zou lukken. Gelukkig nogmaals geprobeerd. Vorige week ging de 60kg wel easy, nu met 57,5kg wat meer moeite. Ik moet zeggen dat WSB principes (ME) voor bench en MP erg nice zijn. Wel de moeite waard om keer door te nemen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven