Fitness Seller

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dat psoas vaak gepaard gaat met rugpijn had ik ook gelezen. Daar heb ik geen last van. Het is pijnlijk, wanneer ik staand mijn linkerbeen, met voet op klok 10u gehouden, aanspan. Of als ik staand mijn knie, op de klok 10u naar buiten, naar me toe breng. Ook liggend geldt dit, maar dan is het nog pijnlijker. In spoiler is de plek gemarkeerd. Het komt vrij overeen met waar ik last heb.

[Link niet meer beschikbaar]



Armen lopen ook ernstig achter bij mij, maar ik moet niet zeuren ik weeg geen donder. Ik ben zelf geen fan van isolatie curls en dat soort shit. Ik houd van compounds, daarom wil ik niet stoppen met squatten. Ooit zal t weer om echte gewichten gaan. Alle broeken die ik toen had gekocht, kunnen al lang niet meer haha.

Hmm dat zegt me zo gauw even niets. Maar misschien heb je dan last van je m. sartorius (of evt. tensor fasciae latae) enige wat ik me kan bedenken wat in de buurt zit van de plek die jij aangeeft en wat ook abduction of internal/external rotation o.id. doet wat er evt. mee te maken heeft.
 
Ja ik heb tzelfde als jij. Tuurlijk zit er een kern van waarheid in t compounds-verhaal. Maar na starting strength had ik nog steeds geen armen terwijl ik toen wel 160kg kon deadliften. Met WSB twee keer per week UB doet iig veel goeds voor mn armen.

Klopt (maar SS, is wel minder volume dan SL). Je had toen wel wat assistance kunnen toevoegen.

Hmm dat zegt me zo gauw even niets. Maar misschien heb je dan last van je m. sartorius (of evt. tensor fasciae latae) enige wat ik me kan bedenken wat in de buurt zit van de plek die jij aangeeft en wat ook abduction of internal/external rotation o.id. doet wat er evt. mee te maken heeft.

Zou best kunnen inderdaad. Ik heb ook in het verleden in hetzelfde been last gehad van knieklachten. Misschien dat het gerelateerd is aan wat ik nu heb.
 
Tsja, en t heet ook starting strength, niet starting mass :rolleyes:
 
Vrijdagochtend ff in hveen trainen? Of is je weekend ov pas vanaf volgende week ook doordeweeks bruikbaar?
 
Ziet er zeer netjes uit bro, nette armen en kan de aanhechtingen van je oblique's ook al goed zien.
Alvast een prettige lange vakantie toegewenst :)
 
Ziet er zeer netjes uit bro, nette armen en kan de aanhechtingen van je oblique's ook al goed zien.
Alvast een prettige lange vakantie toegewenst :)

Thanks! Haha ik sta iets van 5 meter van de spiegel af, vanwege mijn eettafel. Rechterpic is slechtere pixels vanwege ouder mobiel. Overall wel ok gecut, maar had toch gehoopt op meer vetverlies na mijn full diet break. Op vakantie ook gewoon alles op een break haha.
 
Wel ben ik uitgeblust en heb ik zin in vakantie, dat merk ik ook aan mijn trainingen, zoals het behouden van intensiteit en de wil om te gaan trainen.

Know the feeling bro, ikzelf snak ook naar vakantie! Helaas pas in september.
Naar waar ga je?
En goede pics bro, srs. Heb je goed gedaan imo.
 
Know the feeling bro, ikzelf snak ook naar vakantie! Helaas pas in september.
Naar waar ga je?
En goede pics bro, srs. Heb je goed gedaan imo.

Thanks bro! Ik heb nog 2 pics gemaakt, maar die is als vergelijkingsmateriaal voor over enkele maanden. Ja, als ik zou leanbulken had ik t nog wel volgehouden. Nu is het vooral proberen om kracht te behouden. Op BW/compound gaat het natuurlijk wel wat achteruit, wat niet motiverend is.

Nog een maandje dus, zo voorbij haha. Ik ga naar bodrum in Turkije en daarna weet ik nog niet lol.
 
Laatste training voor waarschijnlijk een maand:

UB2

bench
2x5x77,5
12x65

chins
6xBW+22kg
8xBW+10kg
12xBW

Zo lekker die chins ik vlieg met hoofd en al boven de bar.

mp
1x50
1x60
1x62,5 F
12x40

db row
6x34
2x6x38
 
Toch nog wel een aardige progressie te zien tussen de foto's hoor, vooral als je rekening houd met de mindere periodes die je afgelopen jaar had. Deadlift is ook nog goed sterk, kijken of ik daar aankomende weken/maanden weer in de buurt kan komen:).

Geniet van je vakantie!
 
Toch nog wel een aardige progressie te zien tussen de foto's hoor, vooral als je rekening houd met de mindere periodes die je afgelopen jaar had. Deadlift is ook nog goed sterk, kijken of ik daar aankomende weken/maanden weer in de buurt kan komen:).

Geniet van je vakantie!

Thanks bro, zit ongeveer 6kg tussen. Ik ben even groot gebleven, maar wel wat leaner. Veel geleerd ook dit jaar met betrekking tot trainen en voeding, na de zomer maar eens een plan in mekaar zetten. Hopelijk ooit de 80kg bereiken lean, nu 70kg haha. Zelfs 75kg op 8% zou epic zijn. Ik wil in ieder geval niet meer 15% bf hebben.

Bedankt, mijn deadlift is 'sterk' in verhouding met mijn bw, alleen wel wat ingeleverd qua kracht. Alleen dat pak ik wel weer snel op. Haha 9x150 is strong! Je tilt sowieso wel 1x180kg.
 
Niet om je te bashen, maar voor 1.5 jaar vind het maar een matige vooruitgang
 
Waar heb je het over?

Over je lelijke 2012 waar je een 2013 van hebt geprobeerd te photoshoppen :P

Nette MP en chins man! Ik vind de foto's wel een beetje onduidelijk. Midsectie lijkt wat gedefinieerder en schouders wat ronder.
 
Over je lelijke 2012 waar je een 2013 van hebt geprobeerd te photoshoppen :P

Nette MP en chins man! Ik vind de foto's wel een beetje onduidelijk. Midsectie lijkt wat gedefinieerder en schouders wat ronder.

Haha ik dacht al zoiets. Thanks, maar je hebt gelijk, foto's zijn vrij onduidelijk. Het is maar om een beeld te scheppen, de volgende ronde zal met poses zijn.

Ik heb er nog 2 andere gemaakt, deze waren voor later om te vergelijken. Maar goed:

ZofZ5In.jpg
 
middel is een stuk smaller geworden en er komt meer definitie door al, chest vormt ook beter af van de zijkant nice!
waar ga je op vakantie bro?
 
middel is een stuk smaller geworden en er komt meer definitie door al, chest vormt ook beter af van de zijkant nice!
waar ga je op vakantie bro?

Thx bro, wat droger nog en massa bie ! Vanavond vliegen naar bodrum voor een week met een vriend, daarna nog met ouders op vakantie maar is niet zeker. Jij vakantieplannen?
 
Ziet er niet slecht uit! Maar trek wel eens wat duidelijkere foto's, man. :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven