AndroidHealthClinic

Log Marleentje

Bezoekers in dit topic

Pfff... lastig meid.. Ik hoop toch dat ze snel met iets komen om een oplossing te vinden.
Gaat het eten nu wel wat beter?

Het eten ging heel goed met dat voedingsplan, helaas met die hypos begint me eetlust ook af te nemen. En is het een beetje een gevecht geworden om er elke ander half uur wat in te krijgen. Om de suiker in ieder geval boven de vier te houden.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Van de week skeelers gekocht, voordat ik ziek werd dus toen ik een jaar of 14/15 was kon ik erg goed skeeleren. ALexander heeft me overgehaald omdat ook weer op te pakken. Als ze morgen binnen zijn ga ik dus ook oefenen met Alexander
 
Vanmiddag even de diabetesverpleegkundige gesproken ze was uiteindelijk toch maar gaan overleggen met de internist had ze dus nog niet eerder gedaan.

En die had gelukkig wel gelijk zoiets van hypos van 1,7 zonder dat er insuline wordt gebruikt of andere middelen, dan gaat er ergens iets niet goed.

Komende drie weken heel nauwkeurig alles bij houden de waardes en de hypos.

Over drie weken terug naar de diabetesverpleegkundige en dan gaan ze toch verder kijken of ze er achter komen waar die hypos vandaan komen.
 
pfff... dat zou ze toch al eerder moeten hebben gedaan zeg... :(
Ik hoop dat ze er nu achter komen waar het aan ligt.
 
pfff... dat zou ze toch al eerder moeten hebben gedaan zeg... :(
Ik hoop dat ze er nu achter komen waar het aan ligt.

Ze hebben geen idee er kunnen heel veel oorzaken te zijn. ALs ik nu alleen op pad ben heb ik heel veel eten en drinken bij...
 
Vanmiddag naar de gynaecoloog geweest probeer zwanger te worden of wil dat graag.
Maar dat moet allemaal goed bekeken worden met me suiker...
Had twee opties de eerste was medicijnen om de eisprong op gang te helpen, met 80 procent kans op een tweeling of drieling...
Of optie 2 nog drie maanden wachten verder af te vallen en hopen dat het vanzelf op gang gaat komen verder
ben voor optie 2 gegaan voor dit moment

Verder dinsdag met alexander op de skeelers geoefend ging beter dan gedacht, hij had me wel steeds vast en mag het ook niet zonder begeleiding doen. Gezien mijn suiker etc. En verder nog wat oefeningen gedaan.
 
Gisteren de uitslag van bloedonderzoek terug gehad. De insulinespiegel was veel te hoog. Dat verklaard dus ook gelijk de vele hypos. En waarom ik dus niet op cola reageer als ik een hypo heb. Volgende week naar het ziekenhuis en dan hoor ik mee
Ben doorgestuurd naar een andere lymearts, heb daar een paar maanden op een wachtlijst gestaan. En kreeg gisteren het mailtje dat ik terecht kon hij belt nog voor een afspraak.

En mag sinds van de week ook alleen op de skeelers, het ging donderdag zo goed het skeeleren. Erg leuk om te doen alleen de spierpijn is minder
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Goed bezig Marleentje, spierpijn zul je even doorheen moeten ;)
 
Goed bezig Marleentje, spierpijn zul je even doorheen moeten ;)

Ik heb al gezegd ik ga stoppen, maar dat mag niet meer. op dze manier versterk ik me heupen
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Vandaag voor het eerst zelfstandig op de skeelers. Nu niemand die me op kon vangen dus was wel even spannend. Verder is het niet echt een heel eind maar voor mij lang genoeg.

MapFrame App

Inline-Skaten,
Afstand 1.192km,
Duur 22.73min,
Snelheid Ø 3.1km/h,
Pace 19.1min/km,
Calorieën 216kcal
 
Je ziet dat het steeds meer vooruit gaat!
Het is vaak meer de angst om te vallen dan dat je echt valt. Lekker doorgaan Marleen!
 
En we zijn weer bij af. Er is gisteren voor mij met spoed een afspraak gemaakt bij de internist. Als je dan ook nog is dezelfde week terecht kan is dat meestal niet omdat ze goed nieuws hebben.

Verder van de ene lymearts over gegaan naar de andere, die ik nu krijg heb net weer iets meer weet van mijn problemen.
 
OP het moment wordt er nog steeds druk onderzocht waar de hypos vandaan komen. Ze zijn tot de conclusie gekomen dat ik in ieder geval genoeg koolhydraten binnen krijg. Wordt daarbij nog steeds intensief begeleid... Verder volgende week woensdag een afspraak bij de nieuwe lymearts.

Ik heb nog steeds therapie van Alexander, op het moment zijn we druk bezig met skeeleren niet zozeer met krachttraining dat kan volgens hem wel weer als het weer slechter wordt.. Werk twee dagen in de week (Volgende maand wordt er wia aangevraagt) Daarnaast skeeler ik een paar keer in de week zodra het weer toelaat een half uurtje sochtends rond een uur of 8.
 
Toch maar weer loggen;

Vandaag niet skeeleren want het regende en dan is het niet ideaal.

Eerst wat oefeningen voor de heupen die op dit moment het meest beperkt zijn. Me knieen optrekken gaat links redelijk rechts komt hij maar iets.Wordt nog veel oefenen dus.

Oefeningen om te leren op me handen te steunen. Niet heel fijn, want doe dat eigenlijk nooit. Maar is voor het goede doel

Deadlift is nog steeds mijn favoriet ook het enige wat ik kan

2x 50 kilo

1x 70 kilo

1x 80 kilo

1x 90 kilo

1x 100 kilo

Tweede keer 100 kilo lukte niet meer. AAngezien ik behoorlijk aan het trillen was toch maar even me suiker gecontroleerd. Hij had al een duikvlucht gemaakt naar ergens onder de 4
 
Vandaag naar de lymearts geweest, die had wat minder goed nieuws. Heb waarschijnlijk nog/weer lyme. Er zijn nu testen in Duitsland aangevraagd, dus 100% zeker is het nog niet helemaal zeker. Zoals hij het nu zag moest ik rekening houden met lyme een co infectie (als ik het goed heb bartonella) en een heleboel chronische ontstekingen. Voor de rest nu we toch bezig waren heeft hij gelijk een voedselallergie test aangevraagd omdat ik veel reacties heb op allerlei soorten eten.
 
Vandaag was een hele spannende dag. De conclusie van Paul van Meerendonk is dat de lyme er wel zit maar niet heel actief is maar gewoon nog op de achtergrond is. Ik heb wel zijn broertje/zusje op visite. Scoorde erg hoog op de Bartonella. Dat verklaart gelijk ook mijn neurologische problemen en me spasmes. Ook mijn insulinespiegel schrok hij een beetje erg van. Die mag nuchter 17 zijn ik zat op 44. Moet dus nog meer op me eten gaan letten. En na de feestdagen moet ik over op alleen langzame koolhydraten. En moet ik de snelle koolhydraten mijden. Wordt nog een heel gepuzzel. Hij heeft nog een of ander boek aangeraden aar die weet ik even niet.
De allergietest kwamen niet heel veel uit. Het hilarische is wel dat de dingen die er uit kwamen ik zelf niet had verwacht. De voornaamste waren kip, vis, en noten. En laat ik vooral de kip en vis nu voornamelijk juist heel veel eten, omdat ik eigenlijk het idee had dat ik juist op varkensvlees zo erg reageerde. De gluten kwamen er niet uit, maar hij vermoed wel dat ik ook daar op reageer dus die mocht ik ook niet. Heb nog verder wat problemen met de schildklier en geloof de bijnieren. Daar krijg ik een of ander medicijn voor wat ze net niet bij de apotheek hadden, en ik moet daar morgen even ergens anders voor heen. Ze vroegen van de apotheek, maar mevrouw u heeft suiker en door dit medicijn gaat u suiker nog hoger. Heb haar maar gerustgesteld want aangezien ik meer onder de 4 zit dan er boven zou dat ook een beetje de bedoeling zijn. Is een of ander medicijn voor de hormonen. Verder alle mogelijke vitamines zaten op de ondergrens of er onder en daarvoor heb ik allerlei supplementen voor. Wordt nog niet behandeld voor de Bartonella (en de lyme omdat de kans er is dat als de bartonella wordt behandeld de lyme weer actief wordt. Krijg ik ze beide straks als ik het goed begreep.
 
Voor de mensen die het nog interesseert en die me nog kennen.

Ben vandaag begonnen terug met een lange kuur tegen de lyme en de bartonella infectie. De lyme is rustig maar omdat de kans groot is dat door de behandeling va de de Bartonella de lyme ook weer actief wordt worden beide nu behandeld.

De kuur bestaat uit

2 keer medicijnen voor de bartonella

1 keer medicijnen voor de lyme en de bartonella

2 keer medicijnen om te ontgiften.

dit is de basis en kan hier en daar nog aan gevult worden.
 
Welkom en respect voor je! Ik ben een paar weken geleden met angstzweet de sportschool in gelopen, bang dat ik vreselijk uit de toom zou vallen . Naar nieuwe mensen toestappen vind ik vreselijk moeilijk ivm Mn pest verleden ( ook een van de motivaties er goed uit te zien)
Niets was minder waar er loopt echt van alles.
Van 16 tot 70+! En heb t reuze naar Mn zin en vooral het motiveert.
Succes met alles!
 
Het blijft een weg van lange adem... Maar de volhouder wint Marleen!
Ik hoop dat het werkt met de medicijnen!
succes!
 
Hoi Marleentje,

Ik heb even moeten googelen voor de bartonella, maar dat is een serieuze besmetting zeg!
Je bent een wandelende lappenmand maar ik hoop dat je er zonder schade van zult genezen.
Hoe is het verder, doe je nog wel je lifts?
 
Back
Naar boven