MuscleMeat

Log Marleentje

Bezoekers in dit topic

Het blijft een weg van lange adem... Maar de volhouder wint Marleen!
Ik hoop dat het werkt met de medicijnen!
succes!

Heb dag 1 er net op zitten. Je kent het spreekwoord onkruid vergaat niet....
Voel nu enige reactie in me lijf maar dat schijnt een goed teken te zijn.
 
Hoi Marleentje,

Ik heb even moeten googelen voor de bartonella, maar dat is een serieuze besmetting zeg!
Je bent een wandelende lappenmand maar ik hoop dat je er zonder schade van zult genezen.
Hoe is het verder, doe je nog wel je lifts?

Bartonella wordt ook wel de kattenkrabziekte genoemd en is een co infectie van lyme. Lyme heb ik al bijna me hele leven.
Ja ik doe nog steeds me lifts, wordt nog steeds begeleid door me therapeut/ personal trainer. Kan niet meer zo zwaar als eerst omdat ik de laatste maanden flink ziek ben geweest. Paar keer in het ziekenhuis gelegen etc.
 
Bartonella wordt ook wel de kattenkrabziekte genoemd en is een co infectie van lyme. Lyme heb ik al bijna me hele leven.
Ja ik doe nog steeds me lifts, wordt nog steeds begeleid door me therapeut/ personal trainer. Kan niet meer zo zwaar als eerst omdat ik de laatste maanden flink ziek ben geweest. Paar keer in het ziekenhuis gelegen etc.

wij hadden vroeger een kat die wel eens op stap ging in de wijk om te spelen met zijn vriendjes, op een dag kwam die thuis met een ziekte die door de dierenarts de niesziekte genoemd werd, is dat hetzelfde als de kattenkrabziekte?

Ik lees dat je ook bent gaan skeeleren met Alexander, ik hoop dat je jezelf wel goed beschermd met helm, knie- en elleboogbescherming.
Een vriend van mij reed altijd met gevaar voor eigen leven onbeschermd door het verkeer in het centrum van den haag.
Toen hij eens door de Torenstraat reed maakte hij bij het passeeren van het terras van de ijssalon florencia, om indruk te maken op het daar aanwezige publiek, een sprong over de vluchtheuvel die de straat daar in tweeën deelt.
Hij kwam echter niet zoals bedoeld op de andere weghelft maar struikelde op de vluchtheuvel zelf en knalde bovenop een van de betonnen ballen die daar in lijn op de vluchtheuvel waren geplaatst. We hebben een tijdje niets meer van hem gehoord.

Keep on lifting, Marleen.
 
Toen hij eens door de Torenstraat reed maakte hij bij het passeeren van het terras van de ijssalon florencia, om indruk te maken op het daar aanwezige publiek, een sprong over de vluchtheuvel die de straat daar in tweeën deelt.
Hij kwam echter niet zoals bedoeld op de andere weghelft maar struikelde op de vluchtheuvel zelf en knalde bovenop een van de betonnen ballen die daar in lijn op de vluchtheuvel waren geplaatst. We hebben een tijdje niets meer van hem gehoord.
Na zo'n afgang voor publiek zou ik ook een tijdje niets meer van me laten horen
 
wij hadden vroeger een kat die wel eens op stap ging in de wijk om te spelen met zijn vriendjes, op een dag kwam die thuis met een ziekte die door de dierenarts de niesziekte genoemd werd, is dat hetzelfde als de kattenkrabziekte?

Ik lees dat je ook bent gaan skeeleren met Alexander, ik hoop dat je jezelf wel goed beschermd met helm, knie- en elleboogbescherming.
Een vriend van mij reed altijd met gevaar voor eigen leven onbeschermd door het verkeer in het centrum van den haag.
Toen hij eens door de Torenstraat reed maakte hij bij het passeeren van het terras van de ijssalon florencia, om indruk te maken op het daar aanwezige publiek, een sprong over de vluchtheuvel die de straat daar in tweeën deelt.
Hij kwam echter niet zoals bedoeld op de andere weghelft maar struikelde op de vluchtheuvel zelf en knalde bovenop een van de betonnen ballen die daar in lijn op de vluchtheuvel waren geplaatst. We hebben een tijdje niets meer van hem gehoord.

Keep on lifting, Marleen.

Nee is geloof ik niet hetzelfde. Ik weet dat er van Bartonella ook meerdere soorten zijn. Ik kon dat ook nog laten testen in amerika welk soort het was. Maar ja was al aan deze test al bijna 500 euro kwijt en heb nog steeds geen geldboompje in de tuin helaas. En voor de behandeling maakte het niet echt uit.

Ja ik skeeler met bescherming helm heb ik nog niet maar moet eigenlijk wel van de therapeut.

Haha ik kan het wel begrijpen dat hij zich even niet liet zien.
 
Voor het eerst in lange tijd er weer bijna een kilo af. Was erg aan het schommelen met me gewicht. Dat kwam omdat ik problemen had met eten. Allerlei medicijnveranderingen etc.

Vandaag aan het skeeleren geweest, het was mooi weer en droog. Was weer de eerste keer na hele lange tijd. Maar het ging eigenlijk best wel heel goed. Was bang dat het niet meer zou lukken. Zit op het moment nog steeds in een stijgende lijn volgens Alexander.
 
Back
Naar boven