MuscleMeat

Log melanotan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heey, ik weet dat jouw log misschien niet echt de juiste plek is om dit te vragen kyle ;), maar van de andere kant lijkt het mij ook wel weer heel erg de juiste plek. :D

Ik heb zojuist m'n bestelling Melanotan II binnen, maar ik ben eigenlijk nog niet van plan om 'm te gebruiken (eerder in mei of zo). Kan ik de spullen gewoon in de verpakking in de doos laten liggen, of ga ik toch alvast beter wat spulletjes mengen/koel leggen en zo...?

Mij lijkt dat ik alles op zich wel in de doos kan laten liggen, maar ik weet het natuurlijk niet zeker.

Bedankt alvast als iemand mijn vraag kan beantwoorden :)
 
Als je de het bac water hebt gemengd met de mela is het nog 3 maanden goed in de koelkast. De ongemengde mela is 1,5 jaar goed in de VRIEZER. Het bac water kun je volgens mij niet te lang bewaren, dus als je over een paar maanden pas wil beginnen moet je nieuwe water bestellen en het poeder in de vriezer leggen.
 
Als je de het bac water hebt gemengd met de mela is het nog 3 maanden goed in de koelkast. De ongemengde mela is 1,5 jaar goed in de VRIEZER. Het bac water kun je volgens mij niet te lang bewaren, dus als je over een paar maanden pas wil beginnen moet je nieuwe water bestellen en het poeder in de vriezer leggen.
Oké, bedankt voor je antwoord! :)
 
Wil deze ook wel proberen maar ik heb rood haar en zit vol sproeten. Bang dat deze helemaal zwart worden. Heeft iemand hier ervaring mee,of dikwijls iemand die je kent?
 
heb zelf ook rood haar! Geen last van gehad! Alleen op me rug beetje moedervlekkies!
 
Zou interessant om de before & after pics te zien van verschillende huidtypes.
 
Mjah logjes zijn er in overvloed, before and after pics heel wat minder.
Wezsley, fellow redhead, kontent van het kuurtje? En had je sproeten vooraleer de kuur te doen?
 
werkt die nasal spray ook of is injects egt beter ?
 
Over nasal is weinig bekend en zou wel eens wat resultaten willen zien before and after.
 
Nou, veel mensen klagen over dat hun gezichtsbeharing donkerder wordt met het middel... Bij mij alleszins niet haha, het begint ros/blond te worden :D
Huidtype zit tussen 3 en 4 in, heb een zuiderse huid, alleen verbrand ik wel supersnel onder de zon (vooral schouders en nek) en worden bepaalde delen van mijn lichaam gewoon niet donkerder (ledematen vooral).
Ik heb nu na 1 week gebruik en 2 zonnebankbeurten (week tussen) al een veel betere kleur. Gezicht loopt voor op rest van het lichaam (gebruik al factor 30 voor mijn gezicht, ga het volgende keer gewoon toedekken met een handdoek onder de zonnebank, anders wordt het te erg denk ik...).
Ik schat dat ik halverwege volgende week mijn 'doel' wel bereikt heb, ledematen mogen nog wat kleur hebben :) gaat wel snel!
Enige nadeel dat ik gehad heb is de misselijkheid de eerste 2 dagen, nu geen last meer van! Ik zit op zo'n 0.5mg/dag, wat meer dan genoeg is voor mij.
 
Je hebt huid type 3/4? Waarom neem je dan in hemelsnaam melanotan? Een paar keer voorzichtig (omdat je schijnbaar toch snel verbrand) onder de zonnebank is toch genoeg om bruin te worden? Ik heb huid type 1/2, met licht blond haar. In de zon word ik amper bruin en verbrand snel. Melanotan is voor mij echt een uitkomst. Maar als je ''gezegend'' bent sterke getinte huid is het toch BS om mela in je lichaam te spuiten?

En je zegt dat je mela een week gebruikt en ook 2 zonnebanken hebt gehad. Van die ene week mela word je niet bruiner hoor. Dat is puur van die zonnebankjes die je gepakt hebt.
 
Je hebt huid type 3/4? Waarom neem je dan in hemelsnaam melanotan? Een paar keer voorzichtig (omdat je schijnbaar toch snel verbrand) onder de zonnebank is toch genoeg om bruin te worden? Ik heb huid type 1/2, met licht blond haar. In de zon word ik amper bruin en verbrand snel. Melanotan is voor mij echt een uitkomst. Maar als je ''gezegend'' bent sterke getinte huid is het toch BS om mela in je lichaam te spuiten?

En je zegt dat je mela een week gebruikt en ook 2 zonnebanken hebt gehad. Van die ene week mela word je niet bruiner hoor. Dat is puur van die zonnebankjes die je gepakt hebt.

Torso en ledematen worden normaal niet bruin bij mij hoor, zelfs niet met zonnebank en nu wel, dus het is wel van mt2.
 
Je gebruikt 0,5mg per dag, je weegt 99kg en je gebruikt het nog maar een weekje. Het lijkt me echt heel sterk dat de mela al uberhaupt werkt. Maargoed, miss ben je wel heel gevoelig ervoor ofzo...
 
Je gebruikt 0,5mg per dag, je weegt 99kg en je gebruikt het nog maar een weekje. Het lijkt me echt heel sterk dat de mela al uberhaupt werkt. Maargoed, miss ben je wel heel gevoelig ervoor ofzo...

+1, sowieso begint het echte bruiner worden door mela op zn vroegst op het einde van de eerste week. En 0,5 mg merk je niks van. Misschien als je al huidtype 3 hebt dat het een klein beetje werkt. Als je huidtype 1/2 heb moet je toch al rond de 1,2 mg zitten, al je echt neger wilt worden 2.0.
Ik geloof niks van het feit dat als je het daadwerkelijk een week nog maar gebruikt op die dosis dat het een effect is van melanotan.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 21:21 ----------

Hoge doseringen zijn echt niet aan te raden! Heb ik zelf ook kunnen ondervinden. Ik kreeg behoorlijk wat moedervlekken erbij en mijn lippen werden donker paars. Pas toen ik op 0,6mg per dag ging zitten werd ik geleidelijk bruin en vielen de sides heel erg mee. Ik ben nu door mijn 20mg heen. Zo rond april wil ik weer beginnen, maar dan een kleine dosis elke dag zodat ik tegen de zomer aan lekker bruin ben, maar zonder paarse lippen...

Het ook een beetje te maken met hoe je huid normaal zou kleuren. De eerste keer zat ik na een week op 2mg per dag. Ik was ook enorm bruin, maar bijna geen bijwerkingen. moedervlekken erbij, maar die zijn zo weer weg na het gebruik. laatste jaren steek ik op 1,2mg, maar die kleur van toen heb ik nooit weer geevenaard. prachtig bruin. Hoe mensen zeggen dat ze geel worden vind ik ook wat raar :S
 
Heb nog 2 vialtjes liggen in de vriezer. Wanneer zou het beste zijn om te beginnen en dan het voordeel van de voorjaarszon mee te pikken? Zonnetje schijnt vandaag lekker al.. maar wil een iets langere, zonnigere periode. Iemand suggesties? :P
 
Iemand enig idee in welke maand de zonkracht zodanig is dat je er echt in kunt zonnen? Kan dit in april al of is de zonkracht dan te zwak?

Ik wil m'n M2 precies gebruiken wanneer het echt zin heeft een paar minuten in de zon te zitten.
 
Iemand enig idee in welke maand de zonkracht zodanig is dat je er echt in kunt zonnen? Kan dit in april al of is de zonkracht dan te zwak?

Ik wil m'n M2 precies gebruiken wanneer het echt zin heeft een paar minuten in de zon te zitten.

Ik ben er nu weer een weekje mee bezig en hebben gisteren op de middag mijn auto gekuist en merk al een beetje verschil. Ook al was het maar 15 graden. Ik denk dat het binnen een 2 tal weken wel rond de 15-20 graden zal zijn en dan kan je er al van profiteren. Hoe lichter de zon hoe beter vind ik persoonlijk. Eens je verbrand moet je weer wachten...kan je beter gewoon opbouwen met 15-20 graden
 
+1, sowieso begint het echte bruiner worden door mela op zn vroegst op het einde van de eerste week. En 0,5 mg merk je niks van. Misschien als je al huidtype 3 hebt dat het een klein beetje werkt. Als je huidtype 1/2 heb moet je toch al rond de 1,2 mg zitten, al je echt neger wilt worden 2.0.
Ik geloof niks van het feit dat als je het daadwerkelijk een week nog maar gebruikt op die dosis dat het een effect is van melanotan.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 21:21 ----------



Het ook een beetje te maken met hoe je huid normaal zou kleuren. De eerste keer zat ik na een week op 2mg per dag. Ik was ook enorm bruin, maar bijna geen bijwerkingen. moedervlekken erbij, maar die zijn zo weer weg na het gebruik. laatste jaren steek ik op 1,2mg, maar die kleur van toen heb ik nooit weer geevenaard. prachtig bruin. Hoe mensen zeggen dat ze geel worden vind ik ook wat raar :S

Met mela kleur je precies zoals je dat ook zou doen op een ''natuurlijke'' manier. Mensen die gelig worden zouden die ook hebben gehad in de zon.

Jouw dosis van 2mg vind ik echt veel overigens! Kreeg je niet last van paars/bruine lippen? En na hoelang was je echt goed bruin op die dosis?
 
Vast al een keer eerder langsgekomen maar hoe kan je betalen bij sunatura?
 
Vast al een keer eerder langsgekomen maar hoe kan je betalen bij sunatura?

Je stuurt ze een email, zij sturen een mailtje terug met een postbus. Dan stuur je in een envelop contant geld op naar die postbus.
 
Back
Naar boven