Fitness Seller

Log Mike. Without history there is no future.

Bezoekers in dit topic

Mindcontrol

Ripped Bodybuilder
Waardering
6.168
Lengte
1m56
Massa
54kg
Vetpercentage
20%
Ga verder loggen.

Vind het fijn om feedback te krijgen, kritiek en op of aanmerkingen heb ik gemerkt dus bij deze.

Cut bijna klaar. Ik cut op 150mg test-e, 100mg primo-e en sinds gisteren 100mg winstrol(om de dag)
Ik zit de laatste maanden meer in de powerbuilding kant en dat vind ik echt super om te doen.
Laatste bulk was niet super efficient, 3x goed ziek geweest door darm en maagklachten dus van de 12 weken eigenlijk 9 goed kunnen trainen en zodoende wss gains laten liggen maar toch wel goede gains gemaakt vind ik.

Momenteel UB/LB/rust(dan loop ik 20km) /UB/LB en zaterdag en zondag loop ik 15 km minimaal.

Squat nog maar eenmaal per maand en ook deadlift ik nog maar eenmaal per maand zwaar.
Heb gemerkt dat het mn slechte knie ten goede komt en niks minder gains maak.

8 weken geleden na 8 weken onderhoud.

Vandaag
Ga komende blast echt goed focussen op chest en daar ben ik al een plan voor aan het maken. De chest doet mn fysiek echt tekort vind ik.

Aan kuiten geen tekort al train ik ze eigenlijk bijna nooit. Maar ook komende blast ga ik daar goed aan werken, net als hams/adductoren (eigenlijk alles) het is gewoon erg lastig om met mijn lange armen en benen echt massive te worden maar ik blijf erin vastbijten. Next goal is 100kg op 10%
Nu 98kg op 1.88meter

Ik ga me ook wat beter gedragen hier in de toekomst, dus mijn excuses voor mijn lompe gedrag afgelopen tijd, my bad. Daarom zal ik me niet mengen in discussies buiten bodybuilding.

Mijn vriendin zit er ook goed in, ik ben apetrots op der en we doen het echt samen. Leuk dat ik dit op mn 35e nog mag ervaren.

Tis hier geen zakelijk log dus afdwalen is uiteraard geen probleem.
Ik hoop dat ik op jullie feedback/kritiek kan rekenen.

Gr Mike

Laatst bewerkt:
Welkom en bedankt✌️

Na een eerste flinke refeed dag sinds 8 weken(5000kcals, 400 boven onderhoud) was nodig.

Ik wil mn benen stuk droger maar dat gaat erg lastig, iemand tips? Probeer 40 km per week intenstief te lopen( rennen gaat helaas niet door mn rechterbeen)

Laatst bewerkt:
Dieper cutten kunnen nog paar kg makkelijk vanaf
Vandaag 5000kcals op dus sta zo bol als wat.
Over 2 dagen weer kwijt.

Maar eens. Nog kg of 2/3 kan prima en dat is ook mn doel. Dan zou ik op 96 uitkomen en zou ik 3 a 3,5 kg hebben gepakt laatste bulk van 12 weken.

Vandaag 5000kcals op dus sta zo bol als wat.
Over 2 dagen weer kwijt.

Maar eens. Nog kg of 2/3 kan prima
Zou zelf toch stuk dieper gaan zodat je start shape stuk droger is voor je bulk/blast en die dus x weken langer kunt doortrekken door nu stuk dieper te gaan. Kan een vertekend beeld geven bovenstaande foto, maar 8/10kg eraf zou je in een veel betere start positie brengen en als je dieet goed is haal je dit toch vrij snel.

Zou zelf toch stuk dieper gaan zodat je start shape stuk droger is voor je bulk/blast en die dus x weken langer kunt doortrekken door nu stuk dieper te gaan. Kan een vertekend beeld geven bovenstaande foto, maar 8/10kg eraf zou je in een veel betere start positie brengen en als je dieet goed is haal je dit toch vrij snel.
Nou ik vind 12/13% prima om de zomer door te komen en na de zomer nog een stukje terugcutten voor de volgende blast. De komende blast is namelijk niet aansluitend.
Wil eerst nog een bloedwaardetest en op vakantie etc.

Dit was vrijdag dus dan zie je dat het een beethe vertekend is door het vreten en vol vocht staan.

Dit was vrijdag dus dan zie je dat het een beethe vertekend is door het vreten en vol vocht staan.
Front/back lat spread geeft een duidelijker beeld dan vd zijkant een foto schieten.

Denk je trouwens oprecht dat je 3/3.5kg spiermassa hebt gepakt in 12 weken bulk waarin je ook nog eens aangeeft niet optimaal getraind te hebben?

Front/back lat spread geeft een duidelijker beeld dan vd zijkant een foto schieten.

Denk je trouwens oprecht dat je 3/3.5kg spiermassa hebt gepakt in 12 weken bulk waarin je ook nog eens aangeeft niet optimaal getraind te hebben?
Ik voel het duidelijk aan mn kleding. Zal zeker enkele kgs zijn. Ik kan dat pas met zekerheid zeggen als ik op het vet% sta wat ik had voor ik die blast startte, dus ik praat nu een beetje mn mond voorbij. Die hou je nog tegoed van me

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven