XXL Nutrition

Log Na Miss Beachproof

Bezoekers in dit topic

Succes verder met de keuken en kokkerellen :)
 
:hello::wave::wave2::wave2:
Gaat alles goed hier???:)
 
Drukke dag geweest weer gisteren, nu dus ff snel een update:

Sport:

30 minuten fietsen
60 minuten zwemmen
45 minuten roeien
60 minuten spinning
60 minuten bodypump
60 minuten duurloop buiten
30 minuten fietsen

Voeding:

1) 60gr havermout + 250gr magere yoghurt + banaan
2) 2 volkoren boterhammen met banaan + 20gr Whey
3) 2 volkoren boterhammen met 50gr mager vleesbeleg + glas Optimel 0% drink
4) 50gr kalkoen + 50gr zilvervliesrijst + appel
5) 100gr witte vis + 70gr basmati/pandan/risottorijst + 150gr brocolli
6) 20gr Whey + 3 rijstwafels + appel
7) 200ml magere yoghurt

Al met al wel een mooie dag, maar ik ben kapot! Heb namelijk gisteren "even" mijn super oude laptop onderhanden genomen. Ik was van plan om een nieuwe te kopen, maar heb er even het geld niet voor. Het upgraden van mijn laptop is stukken goedkopen, dus vol goede moed geheugenbankjes, een nieuwe hardeschijf, geluidkaart, en dvd brander gekocht, en natuurlijk er ook in gezet ;)
Al met al was het vanmorgen 3:00 voordat alles liep zoals ik wilde, maar ik was nu dus voor €200 helemaal klaar, en mijn laptop loopt weer als een zonnetje.
Nu nog een desktop onder handen nemen, en we kunnen er weer helemaal tegenaan!
 
super training weer! Doe je ook nog KT? Bodypump is ook met gewichten toch, maar dan fullbody en meer op conditie?
Wie krap zit moet slim zijn :p haha, hebben wij laatste met onze auto gehad, binnenwerk voor 2 deuren besteld, zelf de deuren gemaakt, had bij een garage 500 euro meer gekost :D
Fijne dag vandaag, lekker weertje!
 
Hey, hoest met je?
 
Helaas hele tijden niets gedaan. BEha;ve natuurlijk als een gekko allerlei andere dingen doen, alles behalve werken aan mijn lijf.
Goed, even een kleine update van de afgelopen maanden:
* Ik heb (eindelijk) mijn motor rijbewijs gehaald.
* Inmiddels geef ik training aan triatleten
* Ik ben begonnen met een studie Technische informatica met de richting Software ontwikkeling

Mijn huis is gelukkig inmiddels ook af, dus ik ben per 1 December (ja ja, vandaag) weer heel braaf en hard aan het trainen geslagen.

Ik hoop vanaf nu weer wat meer bij te gaan houden :D
 
leuk dat je weer vd partij bent!!

Uiteraard alvast gefeliciteerd met behalen van bovenstaande feiten.. En succes met je lichaam ;-)
 
Even een paar pagina's doorlopen...
Ik zou halverwege je dag dood neervallen denk ik zo...
Jij leeft tegen een rotvaart :D.. Maar chapeau!!!
 
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat jij stil hebt gezeten! Leuk dat je er weer bent, succes met trainen weer!
 
Vandaag, na een 6 gangen sinterklaas diner weer heelijk aan de gang geweest.

Begonnen met een rondje van 40K fietsen, daarna een lich ontbijtje van havermout. Een kort rondje hardgelopen, en nu aan de gang met de overblijfselen van het sinterklaas diner van gisteren, dat moet tenslotte ook gebeuren ;)
Als ii tijd heb na het opruimen dan ga ik nog wat buikspieren doen, en wat met elasieken spelen :D
 
Nog gefeliciteerd met het behalen van je motor rijbewijs, echt stoer!
En suc6 met het opruimen van de sinterklaasrommel..daar verbrand je ook al mee toch?? hahaha
 
Een week goed aan de gang geweest, dan ook erg hard opgeschoten met mijn doelen, met dank aan de diëten van Miss F!

De afgelopen week voor het eerst weer elke dag gezwommen en KT gedaan, nog wel niet 2 keer per dag gezwommen, maar om nu meteen bij het begin al hard van stapel te lopen is nooit erg verstandig, dus voor als nog lijkt het een beetje de goede kant op te gaan.
 
Ja met een goed dieet kom je een heel eind, succes!!
En elke dag zwemmen en kt? Lekker pittig!
 
Ook vandaag weer een drukke dag, als was het sporttechnisch gezin een lachertje, het enige wat ik heb gedaan zijn mijn buikspieren en mijn elastiek oefeningen. Voor de rest van de dag heb ik mij bezig gehouden met mijn huis op orde brengen, en natuurlijk met het schrijven van schema's voor de aankomende periode van 4 weken.

Ik maak mijn planning en periodisering voor 8 weken, waarna ik een test setje doe. Aan de hand daarvan maak ik dan nieuwe schema's.
Zoals ik al gemeld heb, gisteren ging de test set erg goed, en heb dan ook de planning om mezelf de aankomende 8 weken nog wat harder af te beulen. Des te sneller ik weer in bloedvorm ben, des te beter!
 
en lukt het een beetje jezelf afbeulen??
 
Hoe gaat het hier?
 
Back
Naar boven