Fitness Seller

Log Na Miss Beachproof (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem2418

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2007
Berichten
772
Waardering
5
Hoi hoi,

Ik weet niet of de logs van de miss Beachproof bewaardblijven, dus nu toch maar weer een keertje overnieuw mezelf voorstellen:

IK

Even voorstellen, ik ben Manon, 26 jaar oud en woon in Schiedam. Ik heb altijd super veel gesport, eigenlijk tot aan de afgelopen Olympische Spelen in Beijing, en nu wilde ik wel weer eens iets anders.
Goed, ik had dus voor mezelf besloten een jaartje kalm aan te toen met zwemmen, maar mezelf niet uit de hand te laten lopen. Dat is dus glorieus mislukt, en ik dacht dus dat het een goed idee zou zijn om met de Miss Beachproof 2009 mee te doen om mezelf min of meer te dwingen mezelf in vorm te houden, want anders is er volgend seizoen geen beginnen meer aan om weer op niveau te komen.

Doel


Eigenlijk al een beetje beschreven hierboven, maar toch even puur cijfertjes gezien:
Ik wil weer terug naar mijn oude vetpercentage, dat was tijdens de Olympische Spelen van Beijing 13%, en daar wil ik dan ook weer naar terug, dus ik heb een aardig wegje te gaan, en ik denk ook dat me dat niet gaat lukken in die 8 weken, maar ik hoop toch wel aardig op weg te zijn tegen die tijd, in elk geval onder de 18%.
Qua gewicht heb ik eigenlijk geen flauw idee, ik wil graag terug naar 63 kilo, maar of me dat ooit nog lukt? Dat is dan maar even afwachten.

Dieet

Ik heb nog nooit een dieet gevolgd, ik heb dus ook niet echt een idee wat ik ga doen, vroeger kreeg ik altijd hulp van een voedingsdeskundige, dus ik denk dat ik die ook dit keer maar inschakel. We zullen wel zien :-)


Inmiddels ben ik al een stukje in de goede richting, maar het is nog lang niet genoeg.
Ik heb besloten om voor mzelf nog eens 8 weken door te gaan, en ik hoop in die zelfde periode ongeveer de zelfde progressie te boeken, de stats nu:

Lengte: 179 cm
Gewicht: 69.0 kg
BF%: 19.3%

UIteindelijk wil ik dus naar de 63.0kg en we zullen wel zien welk BF% daar bijhoort :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat je doorgaat met loggen!

Succes ermee!
 
Ben je nou bijna 10 kilo kwijt en 10% gezakt in vetpercentage in 8 weken tijd ?!:eek:
 
Ben je nou bijna 10 kilo kwijt en 10% gezakt in vetpercentage in 8 weken tijd ?!:eek:

Mwah, dat valt wel mee hoor, maar 8kg en 8% maar toch, wel iets waar ik idd zelf erg blij mee ben :)

Planning:

Mezelf maar voorgenomen om eerst in BF te zakken naar het het BF waarnaar ik terug wil. Ik was als Olympisch zwemmer 13% en dat vond ik zelf erg mooi, al vind ik het hele droge van IsabelleVD van de dames die mee doen aan wedstrijden ook mooi, maar ik denk niet dat dat haalbaar is zolang het hobby blijft.
Dat even terzijde ;) Leuker om te weten is misschien mijn plan van aanpak.
Ik had voor de MIss Beachproof voedingsadvies van MissF gekregen, en ik ben van plan om met het dieet van de wat minder calorierijke dagen te blijven volgen, wellicht met hier en daar nog wat aanpassingen. Ook doe ik redelijk veel aan cardio, maar met het oog op de Miss Beachproof contest had ik dat wat terug geschroefd zodat ik wat meer kracht erin kon stoppen. Dat draai ik nu dan weer terug naar mijn 'normale' hoeveelheid cardio, in elk geval tot dat ik weer op gewicht ben. Daarna ga ik weer hardcore aan de gewichten bungelen :)


Vandaag:

Fietsen, 30 minuten naar het zwembad
Zwemmen 120 minuten
Power Yoga 45 minuten
Hardlopen, rondje van 15km +/- 70 minuten
Roeien, 60 minuten op de ergometer
Crosstrainer 60 minuten
30 minuten fietsen weer naar huis.

Natuurlijk heb ik vandaag ook gegeten ;)

1) 40gr havermout + 2 tomaten + eetl olijfolie (½ voor zwemmen en ½ rond 7.30)
2) appel (10.00)
3) 250gr magere yoghurt + 30gr HO + banaan (12.30)
4) 160gr tonijn (uit blik) + 200gr rauwkost (15.00)
5) 40gr rijst + 150gr zalm + 200gr broccol (18.00)
6) 30gr Whey met water + appel (20.00)
7) 150gr mager kwark (22:30) (tenminste, dat ga ik zometeen nog eten)

Al met al moet ik toch wel over een week of 8 op mijn beoogde BF zitten, tenminste, dat hoop ik dan natuurlijk ;)
 
Hahaha,normaal gesproken doen de meeste mensen in de week met 5 keer cardio,jij doet het allemaal op één dag :eek::D.
 
Jij gaat dus nog lekker een paar weekjes door knallen..Heel veel succes..gaat vast goed komen! :thumb:
 
Enorme spierpijn van gisteren, misschien dat 15km lopen toch een tikkeltje veel was ;)

Anyway:

Sport

30 minuten fietsen
120 minuten zwemmen
45 minuten hardlopen
60 minuten elliptical
60 minuten podypump
60 minuten armfietsen
30 minuten fietsen

Voeding

1) 40gr havermout + 150gr magere yoghurt + grapefruit ( (½ voor zwemmen en ½ rond 7.30)
2) appel (10.00)
3) 30gr rijst + 150gr Tilapia+ 100gr sperziebonen (12.30)
4) 2 rijstwafels + 250gr rauwkost (15.00)
5) 50gr (zilvervlies)rijst + 200gr kipfilet + 150gr spinazie (18.00)
6) 20gr WHEY met water + 1 ananasschijf (20.00)
7) 150gr magere kwark (22.30) Die komt zo nog ;)

Al met al toch weer een druk dagje!
 
Kanonnen! Doe jij niet een beetje teveel cardio op een dag?

...en wat vinden je spieren daarvan? Want ik heb het idee dat je te weinig eet voor zoveel lichaamsbeweging..
 
Kanonnen! Doe jij niet een beetje teveel cardio op een dag?

...en wat vinden je spieren daarvan? Want ik heb het idee dat je te weinig eet voor zoveel lichaamsbeweging..

Dat vroeg ik me eigenlijk ook af..Op hoeveel cal zit jij op een dag?
 
Word aan nieuw dieet gewerkt ;) Komt helemaal goed..
 
Kanonnen! Doe jij niet een beetje teveel cardio op een dag?

...en wat vinden je spieren daarvan? Want ik heb het idee dat je te weinig eet voor zoveel lichaamsbeweging..

Zo'n 6 á 7 uur per dag volgens mij :eek:.
 
Zo'n 6 á 7 uur per dag volgens mij :eek:.

ja, hoe hou je dat vol ik begrijp dat je je verstand op nul moet zetten maar dat 6 a 7 uur per dag:eek:
 
ADHD en teveel aan energie doet wonderen ;)
Ben net een aflopende wekker, of zoals Jochem Meijer zegt, ik ben net het Duracel konijntje :D
 
ADHD en teveel aan energie doet wonderen ;)
Ben net een aflopende wekker, of zoals Jochem Meijer zegt, ik ben net het Duracel konijntje :D
 
Super dat je een log blijft bijhouden!!!
Schrok ook wel van je 7 uur cardio! Maar als je zoveel energie hebt, dan moet je er ook iets mee. Veel succes! Blijf je volgen! :)
 
:eek:


meer kan ik er niet echt op zeggen, behalve dit nog:

Succes, kan niet anders dan goedkomen!
 
even een snelle update ;)

Heb donderdag een wedstrijdje gedaan met collega's, ik heb dus mijn junkdag opgeschoven, zodat ik de wedstrijd kon winnen, het was nl. een wedstrijdje over het eten van Tripple Woppers :D
heb er 3 binnen gekregen, bah, en kan de eerste maand geen junk meer zien ;)
Heb de rest van de dag ook geen stap meer kunnen verzetten, ik kon er niets aan doen, ik ben nu eenmaal competitief ingesteld ;)
Gelukkig heb ik vrijdag, gisteren envandaag wel gewoon gedaan wat ik wilde en moest doen, en heb zelfs vanmorgen verder gelopen als geplanned, normaal gesproken ren ik 60 minuten, maar nu heb ik een "rondje" gedaan van Schiedam naar Delft en terug, bijna 20km :)
Nu lekker aan het uitpuffen, een beetje mijn huis schoonmaken, wassen draaien, noem maar op.
Morgen een nieuwe week!
 
Succes met je nieuwe 8 weken plan!
Ik blijf je weer volgen.
 
Blegh! Ik zou na de eerste Whopper al genoeg hebben denk ik...
Heb je trouwens vakantie, of werk je alleen 's avonds?
 
Blegh! Ik zou na de eerste Whopper al genoeg hebben denk ik...
Heb je trouwens vakantie, of werk je alleen 's avonds?

Nee hoor, ik werk gewoon full time. Ik sta tussen 4:30 en 5:00 op, iets naar het zwembad, zwem van 6:00 tot 8:00, werk van 8:30 tot 17:30,met tussen de middag de 45 minuten cardio. Dan tussen 17:45 en 21:00 train ik, en dan fiets ik weer naar huis. Dan nog even eten en meestal lig ik rond 0:00, 0:30 in bed. Ik slaap gelukkig niet zo veel, anders zou ik het niet reden :d in het weekend doe ik het meestal rustig aan.
 
Back
Naar boven