Fitness Seller

Log Nesh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nesh

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2008
Berichten
26
Waardering
0
hmmm... mijn titel klinkt een beetje als Loch Ness. Maar goed....

Ik ben dus Nesh, ik ben 26, en ik woon in Amsterdam.
Ik heb van mijn 2 tot mijn 14 erg fanatiek gejudoot, en ben daarna gaan dansen en fitnessen. Dit zo'n beetje tot ik 18 werd en in de horeca ging werken, toen deed ik niet veel meer behalve werken :-(
De laatste zes jaar dus eigenlijk niets meer gedaan, zeker niet nadat ik mijn rijbewijs haalde (en ik riep nog zooooo hard dat ik niet zo iemand zou worden die voor alles de auto zou nemen!!)
Ik ben nu op het niveau dat ik niet eens meer een fiets heb..

Ik woog altijd om en nabij de 55kg, en toen ik laatst bezweek voor een mooi roze (girly girl.. cant help it..) weegschaal bleek ik tegenwoordig......drumroll........68.3kg te wegen....
Ik weet heel goed hoe t komt... ik ben dol op koken, en op eten, en dat doe ik dan ook.... typisch gevalletje elk pondje komt door t mondje dus...

de stats op t moment:
1m63, rond de 67kg (ik ben van schrik opgehouden met schransen na de weegschaal-aankoop). BF% geen idee, maar zal vast niet al te goed zijn...
borstomtrek:92cm
taille: 75cm
heupen: 105cm
bovenbeen: 60cm
bovenarm: 30cm

Ik heb dus niet echt ervaring met BB, of met gewichten in t algemeen, maar mijn vriend wel, dus met wat hulp van hem en de heren in de gym moet dat gedeelte wel goed komen. en niet te vergeten hier op het forum dus.

mijn schema gaat worden
dag 1: borst (4 oefeningen, 3 sets, 8 herhalingen, oplopend gewicht) en biceps, (3 oefeningen, zelfde opzet)
dag 2: rug (4 oefeningen, zelfde opzet), schouders (4 oef) triceps (3 oef)
dag 3 : benen/billen (6 oef) buik (4 oef)
3 dagen is minimum, 6 dagen/week het streven, maar omdat ik ook stiefmamma ben, huisvrouw, en werk, ga ik er niet van uit dat ik dat altijd haal, en als ik t niet als dwang opleg voel ik me niet zo gedemotiveerd als t een keer niet lukt.

dieet gaat mijn vriend me mee helpen, voor zover ik gehoord heb elke 3 uur eten, niet vet, veel eiwitten/groenten.

dat was t even voor nu, als ik meer weet post ik wel weer wat bij.
ga proberen morgen naar de gym te gaan (moet hele dag fysieke arbeid doen.. dus ben benieuwd of ik als ik thuis kom nog energie over heb, is voor mij geen normale dagbesteding).
vorige week heb ik 1 dag in de gym gezeten en toen zo enthousiast geweest dat ik een week spierpijn heb gehad. nu maar iets rustiger aan doen dus...

aan alle dames: veel succes!
 
Ook succes toegewenst!
 
Veel succes Nesh! :)
 
Holy smoke! Deze contest is goed voor mijn testgehalte.:eek:
Succes.
 
Veel succes! :)
 
Veel succes :D
 
Heel veel s6 nesh;)
 
Miss Beachproof 2009 Log van Nesh.

Holy smoke! Deze contest is goed voor mijn testgehalte.:eek:
Succes.

Whahaaa, Yin Yang.


Mooie billen heb je, succes met het behalen van je doelen Nesh.
 
Laatst bewerkt:
er moeten vaker van die contesten komen:engel:
 
Komt allemaal goed !Rond achterwerk:eek:;).
 
succes met je doelen :D

moet idd zeggen dat je mooie billen hebt.
 
Nice ass!

Veel succes! :thumbs:
 
En een mooie buik! Veel succes!
 
oei, ook een sexy figuur :thumbup:
 
oh oh...ik zie lekkere billen! succes met je doelen!
 
hahaha loch ness. das een goeie. we hebben ongeveer dezelfde stats. je ziet alleen stukken beter uit. ;)
 
Back
Naar boven