Fitness Seller

Log: Ostarine en Cardarine

Bezoekers in dit topic

Longshot

Novice
Lid geworden
9 aug 2017
Berichten
14
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Post
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd!
 
Ik ben benieuwd. Osta staat ook op mijn lijstje
 
Hoe is deze verlopen?
Vond je van de ostarine de moeite?
 

Wat voor soort resultaten had je van je Ostarine? Daar heb ik altijd wat vraagtekens bij namelijk.

Mijn bron is de beste Ostarine die je kunt krijgen. Wordt op bestelling gemaakt :) let me know als je een 2e kuur van Ostarine of van andere SARMs zoekt :)
 
Mijn bron is de beste Ostarine die je kunt krijgen. Wordt op bestelling gemaakt :) let me know als je een 2e kuur van Ostarine of van andere SARMs zoekt :)
Als je zoiets beweert, moet je dat kunnen bewijzen.
 
Prima jongen. Heb alle info die je nodig hebt om te weten dat het topkwaliteit is. Maar dat deel ik alleen met mensen waar ik het aan vertrouw en jou vertrouw ik voor geen meter :)

Alle mensen die contact zoeken en geïnteresseerd zijn, krijgen alle info die ik heb. ;)
 
Prima jongen. Heb alle info die je nodig hebt om te weten dat het topkwaliteit is. Maar dat deel ik alleen met mensen waar ik het aan vertrouw en jou vertrouw ik voor geen meter :)

Alle mensen die contact zoeken en geïnteresseerd zijn, krijgen alle info die ik heb. ;)
Veel blablabla dus. Je bedoelt aan de mensen waar je van alles kan aan wijsmaken met één of ander papier van een dubieus Oost Europees labo.
 
Veel blablabla dus. Je bedoelt aan de mensen waar je van alles kan aan wijsmaken met één of ander papier van een dubieus Oost Europees labo.

Als je het zo fucking graag wil weten, wordt het allemaal voor me op bestelling gemaakt door een oud klasgenoot van me van de HLO. Ze heeft in Amerika haar stage gelopen en is daar blijven werken. Ze hebben een onafhankelijk testlab wat het na hun tests nog eens test. Weet je zat nou?
 
Back
Naar boven