AndroidHealthClinic

Log: Palumbo-dieet (low-carb) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

google is your friend;) Doggcrapp is echt wel een bruut programma alsk WSB beu ben is dat men volgende hihi


Ben curieus naar je bulkschema, zit je bol crème erbij:D

:rofl: nope, maar twordt wel smullen :D
 
Ook nog even flink balen... een nachtmerrie voor een bb'er: m'n frigo is naar de knoppen. Lichtje brandt nog enzo, maar koelt niet meer. Miljaarde!!

Edit: al opgelost. Vals alarm.
 
Laatst bewerkt:
Dit wordt m'n eetschema (nu toch al zo'n 95% zeker):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
mooi mooi vreten :p
 
Vanmorgen toch cardio gedaan... De benen waren goed :p
Klein experimentje: slechts 30 minuten cardio (ipv 45min, hr 120), maar wel de laatste 20 minuten op hartslag 140.

Even concreet:
6u15: opstaan, 2 caps H.hardcore + Bcaa's
6u20: half uur cardio
Na cardio eerst douchen, etc.
7u10: 40g whey + multivit

In een klein uurtje tijd vlot 1 liter water gedronken... heb nog niet moeten plassen (zelfs niet met al die caffeïne), kun je nagaan wat een vocht je tijdens zo'n cardio-sessie verliest.


Misschien dat ik volgende week eens een hele week 30min/hr140 ga aanhouden.
Geen idee als hier mensen met ervaring meelezen... Is dat aan of af te raden? Moet ik vrezen voor m'n spiermassa op hr 140 ??


Bon, seffes 4 eitjes...
 
even een opmerking op je eetschema, ik denk dat je een foutje hebt gemaakt bij je hele eieren :) die 21 gram eiwitten is juist, maar koolhydraten?? en 27gram vet moet 18gram zijn (6gram per ei) zo staat het toch op mijn doosjes :D
 
Die koolhydraten kloppen idd niet, daar moet een foutje in geslopen zijn. Goed opgemerkt.
De meeste bronnen hebben 't over 9g vet per eierdooier, het blijft dus min of meer gokwerk. Maar goed, ik geloof jou wel, dat komt dan op weer wat minder vet :D
 
ik zeg maar wat ik gelezen heb hoor :D
en dat is dat in de dooier ongeveer 6gram vet zit. het zal ook wel afhangen van ei tot ei denk ik...
je kan voor de gemakkelijkheid ook het gemiddelde nemen vand e 2 => 7.5 :D
 
Deze morgen 45 minuten cardio gedaan @ hr 130-140.

Mss een nuttige tip: lees een boek of vul een kruiswoordraadsel/sudoku in tijdens cardio. De tijd gaat vlugger voorbij, maar veel belangrijker: je hartslag gaat duidelijk omhoog! Hersenactiviteit vergt ook heel wat extra energie/kcal ;) Laatste paar dagen zeer duidelijk gemerkt.

Goed, vandaag een nieuw "experiment" ingezet.

Even opsommen:

9u30: opstaan --> 20g whey in water, 2 caps Hydroxycut hardcore, 100ml cranberry sap (light; slechts 10kcal).
9u40: 45 minuten cardio
10u30: 20g whey + water
11u: 3 volle eieren + 3 caps visolie + 20g noten + lepel pindakaas.
13u: 200g kipfilet + kom verse groentensoep

Wat doe ik dus? --> enkel eerste maaltijd veel vet (+ eiwitten uiteraard), de rest van de dag enkel eiwit-maaltijden (pangasius, kipfilet & tonijn). Eens testen hoe dit uitpakt.
 
daarom vroeg ik een beetje of je enkel at wat je poste gedurende je cut, want palumbo wisseld wel eens snel af met eiwit+vet & eiwit+groenten maaltijden.

Las het op MD forum
 
daarom vroeg ik een beetje of je enkel at wat je poste gedurende je cut, want palumbo wisseld wel eens snel af met eiwit+vet & eiwit+groenten maaltijden.

Las het op MD forum


Ah zo, had ik niet door dan :D
Sowieso moet je na een paar weken constant aanpassen en zoeken naar de ideale weg, zeker eens je die 10% bereikt hebt.

In 't begin (ik dacht dat je weer wou beginnen, juist?) zou ik gewoon de eerste 10 dagen niet letten op je vetinname, maar die gewoon hoog houden, en koolhydraten zéér laag. Je moet je lichaam het signaal geven dat het geen kh's meer zal krijgen en moet overschakelen op vet. Als je na die 10 dagen systematisch je vetten gaat verlagen, gaan de kilo's er al af vliegen door gewoon eens naar je hometrainer te kijken! :D

Hoe lager je wil gaan in vet%, hoe minder de eethoeveelheden worden natuurlijk en hoe meer het "honger lijden" wordt. Ook al valt dat bij keto zeer goed mee, honger heb ik nu wel degelijk de hele dag door hoor :(
 
ik wil idd terug beginnen, heb een weekje palumbo gedaan (omdat ik noten had) en 3 weken keto. Ik was een kleine 5kilo kwijt maar die zitten er na 2weken carbs er terug op.

Ik twijfelde of ik vandaag (zaterdag) startte met een 6weekse steroid bulkkuur ofwel terug ging cutten. Heb besloten om terug te cutten, daar ik in de winterperiode vaker trainingen mis door het slechte weer (ik ga met de fiets). Elektronische weegschaal zegt 17%, mening van m'n foto zeggen 24%. Dus toch maar cutten, ondanks ik er al 20weken heb opzitten dit jaar (zomer was bulk).
 
Iets meer dan 73kg (carb depleted)

triceps: 3.5mm
biceps: 3mm
heup: 7mm
scapula: 9.5mm

totaal: 23mm ----> 9,6%

Vorige week was dat.

Nu:

72+kg

triceps: 3.5mm
biceps: 3mm
heup: 6mm
scapula: 9.5mm

totaal: 22mm
= 9.1%

Valt me dik tegen eigenlijk :mad: Alhoewel ik merk dat m'n benen duidelijk droger geworden zijn (ik kan nu duidelijk de aflijning zien tussen quads en hams).

Een 6-puntsmeting (de 4 hierboven + borst/benen) komt nog uit op 10.5%
 
Vorige week was dat.

Nu:

72+kg

triceps: 3.5mm
biceps: 3mm
heup: 6mm
scapula: 9.5mm

totaal: 22mm
= 9.1%

Valt me dik tegen eigenlijk :mad: Alhoewel ik merk dat m'n benen duidelijk droger geworden zijn (ik kan nu duidelijk de aflijning zien tussen quads en hams).

Een 6-puntsmeting (de 4 hierboven + borst/benen) komt nog uit op 10.5%


Goed bezig bro. blijven volhouden :thumbs:
 
Gisteren en vandaag geen cardio gedaan wegens omstandigheden. Net wel begonnen met m'n doggcrapp schema deze avond. :banana:

Training vandaag:

incline flyes: 30x18kg (rest-pauze-set)
MP: 36x35kg (rp set)
One arm triceps ext: 33x11kg (rp set)
Wide grip pull up: 22xBW (rp set)
Rackpulls (kniehoogte): 10x120, 10x140
abs (op latpulley): 3x30x25kg (rest-pauze-style)

Gewichten zijn uiteraard nog peanuts, moet er eerst weer inkomen.
 
Tussentijdse vetmeting (yep, kon het niet laten) zegt 8,6%... dat rugvet blijft maar op 9mm staan :mad:

Buikomtrek: 77cm
 
8.6% WOW zeer nice!
 
Ja die volgen binnenkort. 6-pack nog zeker niet al te goed duidelijk, m.a.w. ik ga toch moeten abs trainen in 't vervolg :D

Ik ga nog een week verder met keto, dan carbs toevoegen bij ontbijt de week erop, en nog een week erna opdrijven per 250kcal tot (clean) bulkniveau.
 
Back
Naar boven