AndroidHealthClinic

Log: Palumbo-dieet (low-carb)

Bezoekers in dit topic

Je hebt iets meer dan 35% spiermassa ingeleverd van je totale gewichtsverlies. Prima resultaat lijkt mij.

Op dit moment heb ik dezelfde stats als toen jij hiermee begon. Ik bulk nog door tot maart/april en ga dit dan ook eens proberen.

S6 verder nog
 
Laatst bewerkt:
Echt goed! Maar je oogt natuurlijk niet meer zo groot toen in je bulk
 
je biceps komen wel beter uit in je nieuwe pose...
maar is wel groot verschil zeg :O
 
Zo zie je maar hoeveel je verliest als je je echt eens goed droog zet:)
 
Nog een recente frontpose (beetje wazig jammer genoeg).
Uiteraard heb ik geen bulkpic van deze pose :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik moet nog wat meer aflijning krijgen in die abs en borst en dan ben ik tevreden over m'n cut.
 
die aflijning zal ook beter zichtbaar zijn als er meer spiermassa onder zit ;)
 
Respect makker!!! ;)

aan de front pic is wel duidelijk te zien dat je goed droog staat!
 
Nog een recente frontpose (beetje wazig jammer genoeg).
Uiteraard heb ik geen bulkpic van deze pose :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik moet nog wat meer aflijning krijgen in die abs en borst en dan ben ik tevreden over m'n cut.

Netjes hoor!
 
Ziet er goed uit kerel.
 
ziet er nice uit
goed droog
 
Bedankt allemaal.

Net een meting gedaan, kan 't nooit laten wachten tot zondag he :D

iets boven 8%.
22mm = 9.1
20mm = 8.1

Ik kom uit op 20.5mm

biceps: 3
triceps: 3
heup: 5.5
scapula: 9

Die ****ing rug wil maar niet afnemen :mad:

En zeggen dat ik deze week heel wat "ge-keto-cheat" heb... noten en pindakaas gegeten als ik honger had, een hamburgertje extra erbij, 300g kipfilet ipv. 200g, etc.
Vandaag waarschijnlijk zelfs al 50g meer pindakaas binnen dan normaal, 8 hamburgers van 75g, 50g boerepaté. Ook niks van whey vandaag, alles vast voedsel... (wat ook alweer meer kcal is) Leuk om zo weer vet te verliezen :)

Nog 1 volle week ga ik knalhard door en dan end - schluss
 
Mooi resultaat!

Ik ben juist tegenovergestelde haha, ballonneke.

Enfin, einde in zicht en dan ja...:cool:
 
knallen maar!
 
Super!! En kijk eens vanwaar je komt... Moet zeggen petje af kerel!
Ga in mei ook een gelijkaardig dieet inplannen voor mijn cut
 
Inderdaad zeer moor resultaat. Alleen snap ik iets niet, ik heb net in je geschiedenis van je topics gelezen dat je gekuurd hebt in februari(of in een andere maand) en toen op 88-90kg bent uitgekomen rond 15%BF, wat ik dan raar vind is dat je in mei dan ineens op 80kg en 20%BF staat, of heb je een ongeval gehad ofzo?
 
Inderdaad zeer moor resultaat. Alleen snap ik iets niet, ik heb net in je geschiedenis van je topics gelezen dat je gekuurd hebt in februari(of in een andere maand) en toen op 88-90kg bent uitgekomen rond 15%BF, wat ik dan raar vind is dat je in mei dan ineens op 80kg en 20%BF staat, of heb je een ongeval gehad ofzo?

Die 89kg was helemaal op 't einde van die kuur hé (inclusief vet en vocht), nadien een kg of 3 teruggevallen door vochtverlies. Tijdens en na de kuur had ik geen huidplooimeter en er dus maar vanuit gegaan dat ik op zo'n 15% stond :o De realiteit was echter anders... + toen zat ik op 4000+ kcal met veel koolhydraten, nu op 2000 carbdepleted.
 
Die 89kg was helemaal op 't einde van die kuur hé (inclusief vet en vocht), nadien een kg of 3 teruggevallen door vochtverlies. Tijdens en na de kuur had ik geen huidplooimeter en er dus maar vanuit gegaan dat ik op zo'n 15% stond :o De realiteit was echter anders... + toen zat ik op 4000+ kcal met veel koolhydraten, nu op 2000 carbdepleted.

Aha in dat geval :D toch nette progressie hoor ;) van plan om een tweede keer te kuren?
 
Vandaag begin ik met koolhydraten :meal: :banana:

2500kcal, met enkel carbs pre en post WO. Eind volgende week naar 2750kcal en ook carbs bij ontbijt. Cardio blijft tijdens de bulk op 2x per week een half uurtje, om m'n conditie en vet% op peil te houden.

g3rr3 zei:
Aha in dat geval toch nette progressie hoor van plan om een tweede keer te kuren?

Waarschijnlijk wel, maar pas eind 2009 of begin 2010.
 
Back
Naar boven