AndroidHealthClinic

log peetjuh83 (2)

Bezoekers in dit topic

peetjuh83

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2007
Berichten
4.934
Waardering
714
Hallo allemaal,

Ik ben Petra maar dat wisten de meeste al. ;)

Mijn wekelijkse sport planning ziet er meestal zo uit:

maandag: schouders/buik
dinsdag: quads/kuiten
woensdaag: borst/buik
donderdag:rust
vrijdag: rug/hamstrings/kuiten
zaterdag of zondag: triceps/biceps/buik of rust

Als ik weet dat ik heel het weekend geen tijd heb om te trainen dan vervalt mijn rustdag op donderdag.

Cardio probeer ik soms nuchter voor het werk te doen en anders na de KT.
Het komt ook wel eens voor dat ik bijvoorbeeld 30 minuten nuchter cardio doe en 30 minuten na de KT.

Mijn doel is om meer spieren op te bouwen en mijn vet% te verlagen.
Kracht vind ik niet heel belangrijk maar ik vind het wel motiverend als ik merk dat ik weer wat sterker ben geworden.:D
 
Ik begin deze log met een rustdag.:o :D
Morgen hoop ik wat meer energie te hebben voor een benentraining.
Het leek erop dat ik ziek ging worden maar gelukkig heb ik nu voornamelijk alleen nog last van flinke hoestbuien.

Momenteel heb ik nog even geen zin om steeds heel mijn trainingen hier neer te zetten.
Dat komt later wel weer.:)
Daarom even een aantal stats zodat jullie een kleine indruk hebben van wat ik aan kan.
Aan 1rm's doe ik verder niet en zodra ik gespot wordt (al is het maar een beetje helpen) tel ik dit niet als een PR.
Het is ook maar een indicatie van wat ik ongeveer kan zonder spotter en geen bewuste PR pogingen.

squaten: 10x50 kg (zonder spotter achter me) met spotter 8x70 maar ik geloof dat ik hier al vrij snel hulp kreeg

bankdrukken: 3x40 kg (zonder spotter) met spotter 8x50

Stiff. deadlift: 8x60 kg

lat pulldown: 6x40 kg

dummbell curl 8x12 kg

smal bankdrukken: 6x34 kg

reverse lunges in smith: 10x40 kg(20 reps totaal en dan ga ik er vanuit dat een smith leeg 20 kg is)

neckpress 10x20 kg

uprightrow met EZ-bar: 8x22.5 kg (als de bar 8.5 weegt, indien deze 6.5 weegt dan uiteraard 2 kg minder)

biceps barbell curl: 10x20.5 kg

barbell row: 10x40 kg

T-bar row 8x25 kg

staande calf raises 20x40kg

side raises: 6x6 kg

Sorry voor de vage volgorde van oefeningen.:o
 
Laatst bewerkt:
Hey Peetjuh is back!
Weer zin gekregen om te loggen?
Nette stats hoor!
Alles goed verder met je?
 
Heeeeeeeeeeeeeeee Peet! :) Leuk, weer een log. Nette krachtstats heb je hoor!
 
Leuk dat je weer een log bent begonnen!:D. heb ik ook niet meer het probleem dat ik alleen met je kan communiceren met karma berichten terwijl ik je geen karma kan geven:rolleyes::).
En goed idee om je al je stats te vermelden. Het gekke is volgens mij toch altijd dat je vergeet wat je stats in het begin waren. Nu heb je een mooi controle punt. Ga ik ook doen van de week:)
 
Hey Peetjuh is back!
Weer zin gekregen om te loggen?
Nette stats hoor!
Alles goed verder met je?

Ik heb er weer zin in.:)
Dankje wel.
Het gaat lekker. (als je afgelopen dagen en vandaag niet meerekend) En met jou?
 
Heeeeeeeeeeeeeeee Peet! :) Leuk, weer een log. Nette krachtstats heb je hoor!

Dankje flower.
Ik zal vooral de eerste weken het nog even bij korte updates houden en op reactie reageren.
Daarna ga ik het allemaal weer beter bijhouden.:)
 
Leuk dat je weer een log bent begonnen!:D. heb ik ook niet meer het probleem dat ik alleen met je kan communiceren met karma berichten terwijl ik je geen karma kan geven:rolleyes::).
En goed idee om je al je stats te vermelden. Het gekke is volgens mij toch altijd dat je vergeet wat je stats in het begin waren. Nu heb je een mooi controle punt. Ga ik ook doen van de week:)
Ik vind het ook wel fijner dat ik weer beter kan gaan communiceren.
Als je me stats vergelijkt met het begin van me vorige log is er toch aardig wat veranderd.
Tuurlijk zou ik nog veel sterker willen zijn maar dat gaat in kleinere stappen dan als je puur op kracht zou trainen.
Gelukkig de laatste tijd ook wel hier en daar met een grotere stap.:D
Leuk dat je dat ook gaat doen!

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------


Dankje wel
 
Vandaag een tijdje aan het twijfelen geweest of ik zou gaan trainen.
Leg extensions, reverse lunges in smith, schuine legpress, sissy squat (trainer vasthouden want ik vind die oefening in me eentje eng) en een kuiten supersetje en toen was de energie op voor vandaag.
Naar omstandigheden ben ik tevreden over deze training.
Vandaag heb ik alleen gefietst en geen cardio in me gym gedaan.
 
Gister heb ik borst en buik getraind.
Alleen de eerste oefening schuinbankdrukken ging 3 setjes nog goed met 30 kg met 8,9 en 10 reps.
Ik probeer steeds meer risico te nemen maar die laatste reps zonder spotter daar ben ik vaak bang voor dat het toch net 1 rep teveel was.
Gelukkig gaat het altijd wel goed.
Daarna nog normaal bankdrukken, chest press en peck deck gepakt.
Die setjes gingen steeds in gewicht omlaag ipv omhoog.
Het was duidelijk te merken dat ik ff minder weerstand had.

Vandaag rug, hamstrings en kuiten getraind.
Ik had mezelf even kwaad gemaakt en dat hielp me er wel doorheen.
lat pulldown wijd(voor en achter), barbell rows, SLDL(daar kwam alle woede eruit en deed ik tussendoor ipv na rug), row machine,lat pulldown smal naar je borst toe, seated leg curl, donkey calf raises en standing calf raises zijn de oefeningen die ik vandaag heb gedaan.

Ik ben blij dat het weekend is. :cheer: Fijn weekend allemaal!
 
Leuk, je hebt weer een logboek!
Flinke gewichten verplaats je al, ik ben heel benieuwt hoe je trainingen zullen gaan. I'm in :)
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Leuk, je hebt weer een logboek!
Flinke gewichten verplaats je al, ik ben heel benieuwt hoe je trainingen zullen gaan. I'm in :)
Ik heb deze log alleen maar gemaakt zodat ik met je kan daten. :p
Trainen doe ik niet.;)
 
Oeh, daten! :kiss:
Maakt niet uit, niemand hier traint werkelijk. :p
 
Ik heb deze log alleen maar gemaakt zodat ik met je kan daten. :p
Trainen doe ik niet.;)

succes met je logje en uiteraard nog meer met je trainingen...want dat doe jij stiekum wel natuurlijk;)

bij deze stel ik mij kandidaat:D
 
Oeh, daten! :kiss:
Maakt niet uit, niemand hier traint werkelijk. :p
Hoe kom je dan aan dat gespierde lichaam? :eek:
Nice foto's! Heb je morgen tijd om te daten? ;)

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

succes met je logje en uiteraard nog meer met je trainingen...want dat doe jij stiekum wel natuurlijk;)

bij deze stel ik mij kandidaat:D
Dankje wel!
ssst dat mocht je niet vertellen. :o

Yeahhh nog een date. :cheer: :D
 
Hoe kom je dan aan dat gespierde lichaam? :eek:
Nice foto's! Heb je morgen tijd om te daten? ;)

Gebruik gewoon anaboluh, dan hoef je niet meer te trainen je weet toch :thumbup:
Morgen? .. ben grieperig, wil je niet aansteken. Maar die hou je tegoed van me :)
 
Gebruik gewoon anaboluh, dan hoef je niet meer te trainen je weet toch :thumbup:
Morgen? .. ben grieperig, wil je niet aansteken. Maar die hou je tegoed van me :)
:roflol: Ikke snap!
Morgen was ook een grapje, ik moet gewoon werken en train pas na me werk.
Beterschap!
 
Back
Naar boven