AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heet: strippen
Dankje, haha leuke naam. ;)
Nou moet ik weer lezen dat je een stripper bent geworden :D
haha :eek: Ik weet van niks ;)
Haha,is ook niet te voorkomen dat mensen niet gaan door denken:p
Haha, inderdaad doe ik zo me best in de gym, word ik ineens uitgemaakt voor stripper.:D :p
:roflol:

Verder alles goed zo te lezen hé ;)
Alles gaat verder inderdaad goed.
Vandaag borst en schouders trainen, daarna cardio.
Met jou ook?
 
Vandaag heb ik echt super getraind.:D
De instructeur ging me vandaag weer helpen, waardoor ik een PR bankdrukken van 39 kg heb gehaald :D
Ik hoop dat ik steeds wat zwaarder kan gaan ondanks het cutten.
Daana nog fly's op een liggende machine gedaan zonder gewicht, maar wel een pittige oefening.
Toch doe ik hem in het vervolg liever met dumbbells.
Daarna de incline bench press machine gedaan.
Als afsluiting 3 schouder oefeningen: de Dumbbell Lateral Raise, shoulder press en de de dumbbell front raise.

Hierna heb ik 48 minuten cardio op de crosstrainer gedaan. :D :D
Vraag me nog steeds af waardoor het zo lang is gelukt.
Ik weet de oorzaak wel, sta er alleen nog steeds van versteld dat ik ook werkelijk erop ben blijven staan.;)


Morgen ga ik benen, kuiten en buik trainen.
 
Je hebt weer goed je best gedaan, dumbbells zijn echt lekkerder he;)
 
Gefeliciteerd met je PR, crosstrainermonster!!! :D
 
:wave: lekker getraind vandaag?
 
Sue :D Hoe is het met jou?
Ik heb vandaag heerlijk billen/hamstrings + buik getraind! :D
Zodra ik tijd heb zal ik in mijn nieuwe log er nog wat meer over vertellen waarschijnlijk.

Weet niet hoe je een link plaatst hier, heb in het gedeelte: dagboeken vrouwen een nieuwe log aangemaakt.

Ik hoop dat jullie me daar willen blijven volgen!
 
Sue :D Hoe is het met jou?
Ik heb vandaag heerlijk billen/hamstrings + buik getraind! :D
Zodra ik tijd heb zal ik in mijn nieuwe log er nog wat meer over vertellen waarschijnlijk.

Weet niet hoe je een link plaatst hier, heb in het gedeelte: dagboeken vrouwen een nieuwe log aangemaakt.

Ik hoop dat jullie me daar willen blijven volgen!

Ja lekker hoor, even weer alles op een rijtje zetten na die 8 weken (en andere dingen).
Als je bij je eigen log bent, de regel bovenaan in je browser (waar je internetsites intiept) gewoon kopieren en plakken... maar misschien kan het slimmer :p je kan ook wat je nu ook hebt onderaan elk bericht de verwijzing naar je beachprooflog vervangen door je nieuwe log...?

En natuurlijk blijf ik je volgen! Waarom zou dat nu moeten stoppen? Blijft leuk om te lezen wat anderen doen en hoe het gaat!
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/log-peetjuh83-215647/
Dit is mijn nieuwe log :)

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Ja lekker hoor, even weer alles op een rijtje zetten na die 8 weken (en andere dingen).
Als je bij je eigen log bent, de regel bovenaan in je browser (waar je internetsites intiept) gewoon kopieren en plakken... maar misschien kan het slimmer :p je kan ook wat je nu ook hebt onderaan elk bericht de verwijzing naar je beachprooflog vervangen door je nieuwe log...?

En natuurlijk blijf ik je volgen! Waarom zou dat nu moeten stoppen? Blijft leuk om te lezen wat anderen doen en hoe het gaat!

Succes met alles weer op een rijtje zetten!

Ik zou niet weten waarom het moet stoppen, het is alleen een stuk rustiger geworden op het forum.
Gelukkig blijven een aantal vrouwen doorgaan met loggen. :D
 
ik ben er ook nog steeds, terwijl iedereen al op zijn of haar vakantie bestemming is en aan niks anders denkt dan katabole dingen doen :D
 
ik ben er ook nog steeds, terwijl iedereen al op zijn of haar vakantie bestemming is en aan niks anders denkt dan katabole dingen doen :D

waar ben je dan...?

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

rest is even op vakantie, die gaan vast ook wel door als ze terugkomen :p
 
waar ben je dan...?

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

rest is even op vakantie, die gaan vast ook wel door als ze terugkomen :p

Hierzo! hahaha :D Je had me al gevonden zaq ik haha


(oww, eh, Peetje sorry voor ut verkrachten van je logje...enneh ik kom strakkies ffies buurten in je nieuwe kep net je pmmetje gelezen :rolleyes:)
 
Hierzo! hahaha :D Je had me al gevonden zaq ik haha


(oww, eh, Peetje sorry voor ut verkrachten van je logje...enneh ik kom strakkies ffies buurten in je nieuwe kep net je pmmetje gelezen :rolleyes:)

Zat je zo goed verstopt dan?

Het is je vergeven.
Ik vind het wel een beetje vreemd dat je dit deze keer zonder YY doet.:eek:
Zal alles nog wel goed met hem gaan, had wel verwacht dat hij mee zou doen. ;)

Gezellig, je hebt de weg gevonden zie ik. :)
 
ik blijf jullie volgen hoor :) ;)
 
Ah, een nieuw logje :)
Dan ga ik daar maar eens heen. Tot zo :D
 
Gezellig :)
Ga je zelf nog een nieuwe log beginnen?
Zoals ik er nu over denk niet ;)
Met mijn doel heb ik dan ook niet veel te melden denk ik..:o
Nee eerst wel goed zo.. misschien later weer es maar voorlopig niet :)
 
Back
Naar boven