XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

peetjuh83

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2007
Berichten
4.934
Waardering
714
Hoi Allemaal,

Na met heel veel plezier mee gedaan te hebben aan de miss beachproof 2009 contest heb ik besloten om verder te gaan met een nieuwe log.
Al binnen 2 weken tijdens de contest ben ik lid geworden van een echte gym.
Ik ben nog steeds erg blij met deze overstap


Het tijdperk van bijna 80 kilo naar 65 in mijn oude sportschool laat ik achter mij liggen.
Vooral aan die bijna 80 kilo denk ik liever niet meer terug. :(

Mijn KT schema is een 5 daagse split maar ik train nu 6 dagen waardoor ik elke week een andere spiergroep 2x train.
Triceps en biceps doe ik op 1 dag.
Kuiten doe ik op mijn benen dag en doe meestal 3x per week buik.

Ik doe veel aan cardio.
Iniedergeval 5x40 minuten na de KT maar doordat ik ook 2x per week aan hardlopen doe en 1x per week zwem doe ik in totaal nog meer.;)

Groetjes Petra
 
Laatst bewerkt:
Ik zal je log volgen hoor;).

''Momenteel denk ik niet meer in gewicht maar meer in vet% (Dat zal nu rond de 23/24% zijn)
Mijn doel is om op 19% te komen, daarna zal ik bepalen wat mijn volgende doel is.
60 kilo lijkt me een leuk gewicht om nu naar toe te werken.
Vanmorgen woog ik 65.3.'

:D
 
Leuk :)

:D Nu ik het terug lees best wel tegenstrijdig. ;)
Bedoel er meer mee te zeggen dat ik het belangrijker vind de 19% (en waarschijnlijk nog lager) te halen dan 60 kilo te wegen.
Gewicht zegt vrij weinig heb ik me wijs laten maken. :p ;)
 
Ik heb weer een abbo op je log genomen ;)

Fijn avondje! :wave2:
 
Leuk Peetjuh! Super dat je zo gemotiveerd bent en prettig dat je goed begeleid wordt, dat kan net effe wat meer motiveren.
ALs je zo doorgaat, kan je volgend jaar al strak aan de volgende beachproof beginnen! Haha, ik daag je uit! :p
Succes!
 
Veel succes bij je nieuwe doelstelling Peet!
Ik weet zeker dat het jou gaat lukken na wat je al voor elkaar hebt gebokst :cool:
 
Ik heb weer een abbo op je log genomen ;)

Fijn avondje! :wave2:
Wat leuk! Ga jij nog ee nnieuwe log beginnen?
Leuk Peetjuh! Super dat je zo gemotiveerd bent en prettig dat je goed begeleid wordt, dat kan net effe wat meer motiveren.
ALs je zo doorgaat, kan je volgend jaar al strak aan de volgende beachproof beginnen! Haha, ik daag je uit! :p
Succes!
Dat klopt inderdaad.
Wat leuk dat je me ook uitdaagd.
Iemand uit me gym heeft me ook een soort van uitgedaagd dus ga deze uitdaging zeker aan.
Doe jij dan ook mee met deze uitdaging? :p :D
Veel succes bij je nieuwe doelstelling Peet!
Ik weet zeker dat het jou gaat lukken na wat je al voor elkaar hebt gebokst :cool:
Dankje Jerney!
Lief dat je dat zegt. :) Ga keihard knallen en laten zien dat dit mij inderdaad gaat lukken.:cool:
 
Wat leuk! Ga jij nog ee nnieuwe log beginnen?

Dat klopt inderdaad.
Wat leuk dat je me ook uitdaagd.
Iemand uit me gym heeft me ook een soort van uitgedaagd dus ga deze uitdaging zeker aan.
Doe jij dan ook mee met deze uitdaging? :p :D

Dankje Jerney!
Lief dat je dat zegt. :) Ga keihard knallen en laten zien dat dit mij inderdaad gaat lukken.:cool:

Ja zeker! 8 weken beachproof is wel vol te houden, maar een jaar dat minimaal vasthouden en progressie blijven houden is nog meer een uitdaging! Misschien hebben wij over jaar dan ook wel wedstrijd potentie :D
 
benen + buik training zaterdag 19 juli

legpress voeten tegen elkaar:
12x40 kilo
12x50 kilo
12x60 kilo
12x70 kilo PR

machine hip extension liggend + machine hip extension (dit deed de instructeur om mij te laten voelen welke van de 2 ik fijner vind)
4x? beide.
Helaas weet ik mijn gewichten niet meer.
Ik dacht met de 2e dat ik op 40 kg zat het laatste setje

walking lunges:
3x10 stappen zonder gewicht
2x8 stappen x 3 kilo
3x8 stappen x 3 kilo

leg raise met gestrekte benen:
3x15 met lichaamsgewicht

cable crunch:
4x?
Ik weet het gewicht en herhalingen niet meer precies, laatste set met 35 kilo gedaan.

incline sit up op de plank:
3x15 lichaamsgewicht

Dit waren op de cable crunch na allemaal nieuwe oefeningen voor mij die zijn uitgelegd.
De normale lunges en legpress kende ik wel al.
Als ik zo terug lees is het een korte training geweest, maar doordat de hip extension's telkens met 1 been worden gedaan was ik toch wel een tijdje in de gym.

Blijkbaar heb ik genoeg gedaan want ik kreeg gisteravond al last van spierpijn. :D

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Ja zeker! 8 weken beachproof is wel vol te houden, maar een jaar dat minimaal vasthouden en progressie blijven houden is nog meer een uitdaging! Misschien hebben wij over jaar dan ook wel wedstrijd potentie :D

Dat is zeker een uitdaging.
Met onze motervatie moet het wel goed komen een jaar is best wel lang natuurlijk.
Haha wie weet.
Lijkt me heel eng om op het podium ooit te staan. Heb jij daar geen last van?
Ik kreeg vrijdag wel de opmerking van de instructeur dat als ik zo door ga ook wel eens op het podium terecht zou kunnen komen. :o
Hij was ook blij dat ik allemaal verschillende KT oefeningen wil leren en niet alleen vrouwen oefeningen.:)
 
benen + buik training zaterdag 19 juli

legpress voeten tegen elkaar:
12x40 kilo
12x50 kilo
12x60 kilo
12x70 kilo PR

machine hip extension liggend + machine hip extension (dit deed de instructeur om mij te laten voelen welke van de 2 ik fijner vind)
4x? beide.
Helaas weet ik mijn gewichten niet meer.
Ik dacht met de 2e dat ik op 40 kg zat het laatste setje

walking lunges:
3x10 stappen zonder gewicht
2x8 stappen x 3 kilo
3x8 stappen x 3 kilo

leg raise met gestrekte benen:
3x15 met lichaamsgewicht

cable crunch:
4x?
Ik weet het gewicht en herhalingen niet meer precies, laatste set met 35 kilo gedaan.

incline sit up op de plank:
3x15 lichaamsgewicht

Dit waren op de cable crunch na allemaal nieuwe oefeningen voor mij die zijn uitgelegd.
De normale lunges en legpress kende ik wel al.
Als ik zo terug lees is het een korte training geweest, maar doordat de hip extension's telkens met 1 been worden gedaan was ik toch wel een tijdje in de gym.

Blijkbaar heb ik genoeg gedaan want ik kreeg gisteravond al last van spierpijn. :D

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------



Dat is zeker een uitdaging.
Met onze motervatie moet het wel goed komen een jaar is best wel lang natuurlijk.
Haha wie weet.
Lijkt me heel eng om op het podium ooit te staan. Heb jij daar geen last van?
Ik kreeg vrijdag wel de opmerking van de instructeur dat als ik zo door ga ook wel eens op het podium terecht zou kunnen komen. :o
Hij was ook blij dat ik allemaal verschillende KT oefeningen wil leren en niet alleen vrouwen oefeningen.:)

Je hoeft niet altijd lang te trainen, beter dat je effectief traint en zowiezo een nuttige training zo te lezen!

Weet je, dat is zo handig aan doelen, misschien nu niet helemaal voorstelbaar en wellicht eng, maar daar kan je naar toe werken, en dus ook langzaam aan het idee wennen. Zonder doel, of een makkelijk doel, stel je je eisen misschien lager of ben je te relaxed voor jezelf. Ik moet echt mezelf uitdagen anders ben ik echt te lui voor woorden. Liefst nog dat iemand zegt, oh dat haal je nooit. Ga ik juist bewijzen dat ik het kan :p
Podium angst heb ik gelukkig niet, ben dramadocent geweest, en in een band gezongen, als je vertrouwt op wat je kan is het een kick om op een podium te staan! En er zijn hier mensen genoeg die je tips kunnen geven, en vanuit mijn vak kan ik je ook wel beetje tips geven! Je roept maar!
 
Je hoeft niet altijd lang te trainen, beter dat je effectief traint en zowiezo een nuttige training zo te lezen!

Weet je, dat is zo handig aan doelen, misschien nu niet helemaal voorstelbaar en wellicht eng, maar daar kan je naar toe werken, en dus ook langzaam aan het idee wennen. Zonder doel, of een makkelijk doel, stel je je eisen misschien lager of ben je te relaxed voor jezelf. Ik moet echt mezelf uitdagen anders ben ik echt te lui voor woorden. Liefst nog dat iemand zegt, oh dat haal je nooit. Ga ik juist bewijzen dat ik het kan :p
Podium angst heb ik gelukkig niet, ben dramadocent geweest, en in een band gezongen, als je vertrouwt op wat je kan is het een kick om op een podium te staan! En er zijn hier mensen genoeg die je tips kunnen geven, en vanuit mijn vak kan ik je ook wel beetje tips geven! Je roept maar!

Volgend de instructeur had ik ook genoeg gedaan. ;)

Ik ben momenteel heel streng voor mezelf vergeleken met toen ik in me oude sportschool trainde.
Op vakantie bv heb ik alleen water gedronken(op 1 avond alcohol na)en vannacht met stappen ook gedaan.
Cola light drink ik voorlopig niet meer tussendoor.
Dit is maar een klein voorbeeld maar wel een teken dat ik nu heel serieus met body building bezig ben.
Erg relax voor mezelf ben ik voorlopig niet en wil er alles uithalen om een ideaal lichaam te krijgen.

Sue, je kan het niet hoor :p ;)

Ik zal wel roepen als het er ooit wel van zal komen.
Het is namelijk wel een geweldige uitdaging na langere tijd hard gewerkt te hebben om het ooit eens te doen.
Zoals ik jou hoor over je podium ervaring (leuk dat je dat hebt gedaan) lijkt het me echt wel wat voor jou! (of moet ik nou juist zeggen dat je dit toch niet kunt :p )
 
Zwaar he, die walking lunges!
Heb ik zelf van Loca afgekeken, voel ze nog ff beter dan die statische die ik normaal altijd deed :)
 
Zwaar he, die walking lunges!
Heb ik zelf van Loca afgekeken, voel ze nog ff beter dan die statische die ik normaal altijd deed :)

Zeker :eek:
Voel het nog steeds momenteel, dus hou de oefening erin.;)
 
Zeg... ga jij maar weer eens lopen! En hard he!

:p
 
Zwaar he, die walking lunges!
Heb ik zelf van Loca afgekeken, voel ze nog ff beter dan die statische die ik normaal altijd deed :)

Zijn zeker zwaar.Heb wel het idee dat ik met dat de statische of dynamische me beter kan concetreren en het nauwkeuriger kan doen dan dat ik de walking lunges doe.Voel me er trouwens wel net een dinosaurus bij :o.
 
Zijn zeker zwaar.Heb wel het idee dat ik met dat de statische of dynamische me beter kan concetreren en het nauwkeuriger kan doen dan dat ik de walking lunges doe.Voel me er trouwens wel net een dinosaurus bij :o.

Dat is waar, ik kan de beweging dan veel meer gecontroleerd uitvoeren en langzamer.
Conclusie: we moeten ze beide doen... :D
 
En toch lijkt het als of mijn achterwerk blijft zoals het altijd was .Hoop dat het bij jullie anders is ;).
 
Zeg... ga jij maar weer eens lopen! En hard he!

:p
haha ik ga me best doen. Vandaag heb ik het bij de crosstrainer gehouden :o
Zijn zeker zwaar.Heb wel het idee dat ik met dat de statische of dynamische me beter kan concetreren en het nauwkeuriger kan doen dan dat ik de walking lunges doe.Voel me er trouwens wel net een dinosaurus bij :o.
Hier ben ik het ook mee eens.
Ik ga ze elke week afwisselen of 2x per week lunges doen, gezien ik 2x per week mijn benen train. ;) Toch de beste billen oefeningen voor mij.:D
Dat is waar, ik kan de beweging dan veel meer gecontroleerd uitvoeren en langzamer.
Conclusie: we moeten ze beide doen... :D
+1 Wat een goede conclusie :D
En toch lijkt het als of mijn achterwerk blijft zoals het altijd was .Hoop dat het bij jullie anders is ;).
Balen :(
Bij mij veranderen ze wel, raak me vet daar kwijt :D
Gezien ze bij mij nog te vet zijn vind ik dit geen probleem, uiteindelijk wil ik ze wel weer groter zien te trainen. ;)
Komt allemaal vanzelf wel goed.:)
 
Vandaag stond borst/triceps + 30 minuten cardio op het programma. :D
De instructeur die nu rond liep had me voor het laatst voor me vakantie geholpen, dus ik vond het wel weer tijd voor nieuwe oefeningen, zodat ik straks lekker zelf kan trainen.
Ben door het ouwehoeren enz alleen een beetje mijn gewichten vergeten.
Iniedergeval over het algemeen setjes van 4x12 gedaan.

Het leek wel of deze instructeur gedachten kan lezen, want hij wou dat ik me flink boos maakte ;)
Hij ging me slopen en heel toevallig had ik dat juist vandaag extra nodig ;)
Ik heb voor de borst dumbbell incline press, dumbbell incline fly's en zo'n machine waarmee je rechte fly's maakt gedaan. Hij wou me eigenlijk de cable crossover leren, maar helaas waren ze allebei bezet. :(
Voor de triceps heb ik triceps dips en kickback's gedaan. Verder nog een oefening dat je met een touw boven je hoofd omgekeerd tegen de triceps pulldown staat. Geen idee hoe ik het kan omschrijven maar het was een heftige oefening.:p

Hierna heb ik 30 minuten op de crosstrainer gestaan.

De instructeur is ook nog wel lief geweest door een geweldig compliment te geven :)
Ben iniedergeval blij dat er mensen in me gym achter me staan.:o
Mijn training en uitleg van hem hebben me dag weer goed gemaakt. :D :D :D
 
Ik zie net dat je een nieuw log hebt:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven