AndroidHealthClinic

log petje31 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

petje31

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2009
Berichten
94
Waardering
1
log petje31 ( nieuwe foto's zie m'n kuiten na 70 km hardlopen )

Nou hier zijn dat de laatste fotos
Ze zijn niet helemaal zo als ik gehoopt had

Waar ik voor mezelf het meeste resultaat zag waren toch mn benen, deze staan dus ook wat vaker op de foto

Ik ben nog erg gemotiveerd om nog 9 weken door te gaan
Tot de duchhene heroes ride !!

Ik merk wel een hoop verschil in mn benen
De roparun heb ik echt super makkelijk gelopen
Dus dat is zeker een van de voordelen die ik er mee bereikt hebt
Ook is mn vetpercentage met 4% gedaald
En is de omvang van mn biceps 2 cm meer geworden

Het was super leuk, en heb ook aardig wat geleerd van de andere meiden top





“ Pijn is tijdelijk

opgeven is voor altijd “



We zijn er bijna


Heb de laatse tiojd niet veel tijd gehad om mn log bij te houden
Baal daar best wel van, !!!




7 juni

Nieuwe foto s ( na 4 weken ) zie zondag 7 juni 2009, 13:10
Morgen vul ik mn log even extra aan ( wat betreft de training )




29 mei
het gaat gebeuren,morgen heel vroeg rijden we naar parijs
we starten morgenavond om 19:01 en als het mee zit en, we blijven op de snelheid van 11,6 zitten
komen we maandag middag om 15:00 terug in rotterdam !!
Het is er nu 27 gr dus het wordt fiks zweten !!





18 mei


Zo de eerste week zit er op nog 49 dagen !!!


De eerste week was goed te doen
Als de andere 7 weken ook zo gaan dan ben ik dik tevreden.

Mn trainingen gaan prima, ik heb wel het idée dat ik voorruit ga
En met mn voeding gaat het ook goed.
Vind het wel een moeilijk idee dat ik volgende week toch veel meer Koolhydraten moet gaan eten om te gaan stapelen dat mn lichaam wat extra reserven heeft voor de roparun .
Dik 70 km hardlopen in 48 uur met maar minimalen rust.





Dus als er iemand nog wat handig tips heeft graag, vind het echt
heel lastig !!!


Even voorstellen ik ben Patricia en ben 31jaar
En dit is voor mij weer een hele nieuwe uitdaging, maar dat is voor zo velen meiden zo . Ik heb een vrij druk bestaan dus het zal soms wat lastig worden om op tijd weer wat op Mn log bij te schrijven, of misschien een keertje onder werktijd dat ik er een gaatje voor vrij kan maken. Ik heb een leuke kantoorbaan voor 36 uur, daarbij geef ik ook nog twee avonden les op de sportschool. Ik sport eigenlijk al vanaf Mn jeugd heb ook vrij lang op een hoog nivo geturnd 3e van de regio Gelderland geweest. Na vrij veel enkel blessures ben ik gestopt met turnen, en ben de sportschool in gedoken vanaf dat moment schommel ik met Mn gewicht en spierkracht, Ik leef eigenlijk van doel tot doel daar train ik dan heel hard voor en daarna zakt het weer even in. Zo heb ik vorig jaar veel survival wedstrijden gelopen ( waar je oer sterk van wordt ) en de duchenne heroes gefietst 700 km mtb in 7 dagen goede training van de benen. Dit jaar loop ik de roparun over 3 weken precies een estafetten van Parijs naar Rotterdam in 3 dagen non stop, en ga ik ook weer duchenne fietsen, dat is ook de reden dat ik eigenlijk mee doe met de miss beachproof, als ik in september weer 700 km ga mtb is het toch wel handig als ik weer wat strakker in mn vel zit & met wat minder kilo s op de fiets scheelt natuurlijk al het gewicht.
Mn training
Op dit moment ziet Mn week er zo uit
Maandagmorgen voor wektijd 1 uur armen borst en buik trainen, na werktijd fiets ik op de mtb naar de sportschool 1 uur fietsen heen, in de zwartste versnelling dus train ik weer meteen Mn benen daarna geef ik 1 uur spinning en een uur body pump hier train ik zelf ook goed zwaar mee, daarna fiets ik weer in 1 versnelling terug ( weer een uurtje )
Dinsdagavond 1 uur cardio en een uur buik en bovenlichaam
Woensdagavond weer op de fiets naar de sportschool, daar geef ik weer twee uur spinning en fiets weer terug naar huis ( 4 uur benen getraind )
Donderdagavond 1 uurtje kracht circuit training
Vrijdagmorgen voor werktijd weer 1 uurtje kracht circuit training, en s avonds 90 min buik / rug / billen / en schouders.
Zaterdag s +/- 3 uur hardlopen training roparun
Zondag +/- 3 uurtjes mtb training duchenne
Daarbij doe ik ook 1 maal per maand een 24 uurs outdoor wedstrijd steppen/ hardlopen/ zwemmen/ run bike run / touw klimmen / houthakken ( hier krijg je echt spierballen van )
Ik merk echt dat als ik gewicht wil verliezen, meer s morgens vroeg moet gaan trainen, en als mn gewicht en vet percentage terug zakt ook mn spieren weer beter zichtbaar worden.

Ik wens de andere meiden ook heel veel succes !!!


12 mei
Zo gisteravond nog even lekker zwaar de benen/ billen getraind met squats & biceps.
Moet vandaag naar de chiropractor even mn nek laten kraken en mag dan twee dagen erna niet zwaar/ trainen “ het niet trainen “ gaat me niet lukken, maar qua gwicht kan ik me wel een dagje inhouden

Maandag extra squats getraind, een vriend van me zij pas dat ik dit eens moest proberen
20 herhallingen 10 sec rust en dan 8 sets in totaal dus 160 herhallingen “ gewicht 23 kilo “

Zelfde set voor de biseps met 18” kilo moet toe geven het was vrij pittig, met de laatste had ik wel moeite.

En ik begin het nu ook wel te voelen, dus dat wordt morgen feest !!

DSC02112.jpg


maan 3.jpg


DSC02187 petje foto1.jpg


DSC02193 petje 2.jpg


goed DSC02181 petje 3.jpg


DSC02179 petje 4.jpg


DSC02176 petje 5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo welkom dan, wat doe jij veel ik heb het gelezen en ben nou al moe:eek:
Ben blij dat het gelukt is met je logje en wens je veel succes.
 
Ook veel plezier en succes de komende weken :)
 
Heel veel s6 ;)
 
Pittige tante als ik al je activiteiten zo bekijk. :)
Veel succes!
 
pff, dat zijn beste doelen die je hebt gesteld:eek:. druk trainingsschema. in ieder geval succes!
 
Zoooo je hebt inderdaad een druk schema...heb je ook nog tijd voor iig 1 dagje in de week niksen en rusten? ;). Ik wens je veel suc6 met al je doelen!
 
Veel plezier de komende 8 weken - we gaan met elkaar fantastische resultaten neerzetten!
 
Zo dit gaat leuk worden om te volgen! Stevige trainingen! Succes
 
Succes meid! :)
 
Heel veel succes!
 
Morgen de grote dag!!

Wil je toch een hart onder de riem te steken, en je heel veel succes te wensen.. :thumbs:

Waar een wil is , is een weg ;)

Suc6 :)

Gr Willem
 
Druk schema,
veel succes! ;-)

Heb je je voeding ook in orde?
 
Heel veel succes!
 
Veel succes :thumb:
 
Inderdaad goede fysiek! En fanatiek, positief! Veel succes!
 
Veel succes meid, en zet hem op
 
Back
Naar boven