XXL Nutrition

Log: Road naar being a Beeer!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Merk trouwens wel dat het steeds lastiger wordt om elke keer m'n macro's te halen en om consistent de vaste maaltijden te eten ipv een beetje snacken met vlees en plakjes kip enz. Moet eigenlijk weer proberen om m'n kh's te bereiken de rest zit wel goed

Eet je al veel suikers? Anders kan je chocomel erbij gooien. Of wraps, vind ik ook wel makkelijk weg te krijgen en zit wel redelijk wat kh in.
 
Ik had het deze keer niet over de deadlift maar over de 'bent over barbell row' zoals hierboven staat;) Is nogal lastig uit te leggen, maar staat ongeveer in vergelijking met wat op het filmpje gebeurd hieronder (zie link) vanaf 2min 18sec.


willem jonkman pls :roflol: die gozer heeft zulke achterlijke trainingsvideo's dat het zeer doet

Merk trouwens wel dat het steeds lastiger wordt om elke keer m'n macro's te halen en om consistent de vaste maaltijden te eten ipv een beetje snacken met vlees en plakjes kip enz. Moet eigenlijk weer proberen om m'n kh's te bereiken de rest zit wel goed

Snacken mag gewoon mate, het is zelfs aangemoedigd

Lekker kant-en-klaar pannenkoeken kopen goat
 
Eet je al veel suikers? Anders kan je chocomel erbij gooien. Of wraps, vind ik ook wel makkelijk weg te krijgen en zit wel redelijk wat kh in.
Zit volgens mij al best hoog in suikers ja, volgens mij rond de 80 gram als ik het goed heb (met alles inbegrepen) neem dan ook dagelijks zo'n flesje multivitamine sap, om toch de vitamines binnen te krijgen ;)

Wraps is idd wel een goed idee, thanks voor de tip!
 
willem jonkman pls :roflol: die gozer heeft zulke achterlijke trainingsvideo's dat het zeer doet

Haha vind het echt een geweldige gozer als je z'n video's zo bekijkt, Net zoals die Jonathan Later (die ook in de vid te zien is) is toch fysiekgewijs wel mijn grootste voorbeeld
 
Ram gore training gehad gisteren, helaas wel gefaald na de 4e rep van de squat (Zakte namelijk naar de 3e rep door mn knien rip) Wel krachtgain op de tricep extention, 50 kg nu.

Het probleem is dan ook gelijk, dat opzich al m'n spiergroepen goed ontwikkelen op mijn armen na. Heb al van alles geprobeerd, zware nette reps. Licht en heel gecontroleerd met slome negatives. Had ook al gezocht naar zo'n 'armencrash' workout, maar dat is eigenlijk ook 'not it'. Ze willen gewoon niet groeien

Iemand tips hiervoor?
 
Vooral aankomen, cheatcurls, chinups en af en toe strict supersetje.
 
tja.

ik heb het idee dat armen net als kuiten gewoon voor een heel groot deel genetisch bepaald zijn.
meer dan de meeste andere spiergroepen.

ik heb echt alles geprobeerd, maar mijn triceps reageren echt nergens op.

voor biceps lijkt bij mij heel vaak doen wel een beetje te helpen.
 
tja.

ik heb het idee dat armen net als kuiten gewoon voor een heel groot deel genetisch bepaald zijn.
meer dan de meeste andere spiergroepen.

ik heb echt alles geprobeerd, maar mijn triceps reageren echt nergens op.

voor biceps lijkt bij mij heel vaak doen wel een beetje te helpen.
Maar jij traint je armen nu ook niet echt hard toch? of iig niet direct?
 
tja.

ik heb het idee dat armen net als kuiten gewoon voor een heel groot deel genetisch bepaald zijn.
meer dan de meeste andere spiergroepen.

ik heb echt alles geprobeerd, maar mijn triceps reageren echt nergens op.

voor biceps lijkt bij mij heel vaak doen wel een beetje te helpen.
Ja, ik heb dus precies hetzelfde eigenlijk ook voor m'n kuiten is dat het geval. Maar hopen dat het met de jaren wat veranderd dan ;)

Vooral aankomen, cheatcurls, chinups en af en toe strict supersetje.
Bedankt voor de tip! zal t eens een keer proberen
 
Maar jij traint je armen nu ook niet echt hard toch? of iig niet direct?
`
2x pw biceps en triceps.

verder kan je moeilijk echt hard je armen trianen.

isolatie tot je tanden bijtend de laaste rep er uit probeerd te knijpen is about it.
helaas geen enkele compound waarbij biceps op triceps de main movers zijn.
op misschein CGBP na maar dan voel ik alsnog meer me borst.

nu ben ik verder ook wel genetisch geneukt dat mijn tricep shape zo is dat hij bijna niet kan groeien en als het groeid zie je het niet, en mijn ellebogen/plosen laaten niet alles toe.
 
Laatst bewerkt:
De kwaliteitsgraad was weer hoog deze training!

Squat:
Opwarmen 10x20kg
5x5x60kg
Helaas zat er niet meer in, ga proberen om t squatschema van steen aan te houden en de 1 keer per week 'out te maxen' en de rest van de week op 60 blijven omdat m'n benen het anders begeven.

BOR
1x5x40kg
1x5x50kg
3x5x55kg PR

Cable Flyeren
18kg met goede contractie

Dumbell Benchpress:
3x5x18kg (best moeite mee nog)

Tricep extensions
Verhouding 2:2
4x8x 43 en 50kg

Bicep cable curl:
3x8x 32 kg beetje cheated gegaan

3x8 reps met assistance wel, voelde best zwaar volgende keer beginnen hiermee
Wel veel betere pomp!
 
Report: aardig drukke periode nu dus vanaf do weer trainen. Ook vanaf maandag weer met de Crea begonnen, heb ook melk uit m'n voedingspatroon gegooid omdat dit denk ik me acne best wel verergerd.

Misschien nog isolaat halen, om m'n eiwitbehoeftes weer een beetje aan te vullen. Ben helaas van 76,5 (wat is was) naar de 75 gegaan uit het niets
 
Dikke cheatdag vandaag, lekkere frituurhappen:rolleyes: Ook ben ik nu met whey begonnen + hele collectie samples gekregen (oa pre workout) waar ik voorlopig wel weer mee vooruit kan. Dus momenteel: Whey, crea en pwo.

Training van gisteren (beetje opgemixt):

Squat:
Zat er niet in helaas, morgen wel weer.

BOR
1x5x40kg
4x5x60kg PR

Cable Flyer
18kg met goede contractie

Deadlift
1x5x75kg PR weet dat het niet zwaar is voor de meeste, maar vind het wel knap dat ik dit nu een beetje redelijk in m'n handen kan houden ;)

Tricep extensions
Verhouding 2:2
4x8x 43 en 50kg

Wat bicep werk
 
Deadlift als BOR verbeterd, straps kunnen echt helpen, al zeker wanneer je grip het begeeft. Goede progressie verder ;)
 
Deadlift als BOR verbeterd, straps kunnen echt helpen, al zeker wanneer je grip het begeeft. Goede progressie verder ;)
thanks man :cool: proberen om tot de 100kg te komen met mixed en zonder straps als t gaat lukken :thumbup:
 
Nog nooit zo'n lekkere training gehad als gisteren, echt heerlijk. Was m'n eerste keer pre workout (sampletje) en merkte echt duidelijk verschil, veel meer gefocust en de sq en bp gingen gewoon met gemak waar ik normaal heel veel moeite mee zou hebben.

Squat:
10x20kg
1x5x60kg
1x5x70kg
2x5x65kg
Voelde gewoon heel solide aan

BOR
1x5x40kg
4x5x60kg
Blijf voorlopig nog even op de 60kg om m'n uitvoering te verbeteren

Cable Flyes
23kg per kant PR

Dumbell Benchpress:
3x5x18kg met gemak:D

Tricep extensions
PR

Bicep cable curl:
2x8x 32 kg

Chin ups met lichte assistente
Doel om toch aan het eind van het jaar zonder te kunnen
 
Goede gains Z

Voordat je geld gooit naar pwo's, probeer eerst koffie en suiker.
 
als preworkout addict kan ik het je streng afraden om down die road te gaan.
 
Goede gains Z

Voordat je geld gooit naar pwo's, probeer eerst koffie en suiker.
Lange tijd geleden dat ik dat gedronken heb, maar zal het eens proberen voor de training. Vind het alleen wel echt vies. Een kopje of 2 is wel genoeg toch?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven