AndroidHealthClinic

Log: Road naar being a Beeer!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
lekkere deadlifts zeg! Meer setjes doen werpt zn vruchten al af :p
haha zeker, merk wel echt verschil nu :)
Z pak die stang en ga OHP'n. Hier ga je het niet mee leren.

Wel echt netjes van die deadlift :thumbs:
Helaas heb ik niet altijd de keus om die beslissing te maken, omdat vaak veel bezet is maar thanks ;)

Hou me nogsteeds aan m'n voedingsschema maar blijf nu nogsteeds op hetzelfde gewicht snap er echt niks van. Word ook zelfs een heel klein beetje droger lijkt het ook blijf ik op hetzelfde bw.
Ben misschien ook vanplan om Pure Muscle Gainer te gebruiken nadat mn whey op is. Iemand ervaring met deze?https://www.bodylab.nl/bodylab24/pure-muscle-gainer-2-5-kg-4897#algemeen
 
Als je droger/ lichter wordt met je huidige voedingschema, zou ik je iets van 200-300 kcal toevoegen aan je voedingschema. Die muscle gainer is ook niets meer dan whey + havermout + zoet/smaakstoffen, als je het mij vraagt gewoon zonde van je geld.
 
Als je droger/ lichter wordt met je huidige voedingschema, zou ik je iets van 200-300 kcal toevoegen aan je voedingschema. Die muscle gainer is ook niets meer dan whey + havermout + zoet/smaakstoffen, als je het mij vraagt gewoon zonde van je geld.
Thanks voor je reactie! ik neem al iets van 50 gram ultra fine oats, dus denk dat het toevoegen van een andere kh bron wel een goede optie is voor mij;)
 
dus dan wil je een mass gainer met oats nemen?
 
Waarom isolaat? Je wilt toch meer calorieen? Lijkt me een beetje tegenstrijdig..
 
Waarom isolaat? Je wilt toch meer calorieen? Lijkt me een beetje tegenstrijdig..
Hoezo tegenstrijdig, verklaar eens? ik merk dat die isolaat toch wel beter mixt dan de normale whey. Of ik nou van isolaat minder puistjes krijg is wel wat moeilijker te beoordelen
 
Had niet echt veel fut om te trainen vandaag, maar toch maar gegaan. Na m'n toetsweek ga ik ook mijn schema omgooien, naar een leg/push/pull. Squats zaten niet in de training vandaag.

BOR
1x5x40kg
2x5x60kg
2x5x65kg

DB shrugs
30 kg per hand PR


Dumbell Benchpress:
3x5x18kg met gemak
1x5x20kg PR niet echt perfecte techniek daarentegen

Incline Dumbbell Benchpress
3 setjes, 8 reps 14 kg

Bi en Tri Gesloopt
En veel assistence voor pecs
 
Ga van schema veranderen, omdat ik toch weereens wat anders wil gaan doen. Hoogstwaarschijnlijk wordt het een 4 daagse split (en in drukke periode's 3 dagen) Heb nogeens nagevraagd wat nou het beste is, maar dit gaat t worden.

Dag 1 Benen en armen (Deze pak ik samen omdat m'n armen achterlopen en er bij benentraining meer groeihormoon wordt geproduceerd, dus meer gains voor armen ;)
Dag 2 Chest Shoulders and Triceps
Dag 3 Back and Biceps

10pssqf.png

Tips zijn altijd welkom:)
 
Wat meten je armen dan als ze achterlopen?

Edit:
1 x per week grote spiergroepen lijkt mij niet verstandig. Studie heeft ook laten zien dat 3x Fullbody meer massa gaat opleveren dan 3x per week split
 
Zou geen split doen brah.
 
Wat meten je armen dan als ze achterlopen?

Edit:
1 x per week grote spiergroepen lijkt mij niet verstandig. Studie heeft ook laten zien dat 3x Fullbody meer massa gaat opleveren dan 3x per week split
32cm RIP :o Ik kreeg dit advies wel van een solide bron (ook armen met benen combineren) en hij raadde dit zelfs aan. Variatie is natuurlijk ook belangrijk en ik weet niet hoe me lichaam hierop reageert, dus ik wil het sowieso uitproberen om te kijken of het werkt.
 
bro hoe kunnen je armen nou achter lopen als je nog maar net lift.

lekker jaar lang nog trainen dan pas zorgen maken over wat er wel en niet achter loopt.


12-10-8-6 op deadlifts is echt ram slecht btw.
 
bro hoe kunnen je armen nou achter lopen als je nog maar net lift.

lekker jaar lang nog trainen dan pas zorgen maken over wat er wel en niet achter loopt.


12-10-8-6 op deadlifts is echt ram slecht btw.
Thanks voor je reply! ik train eigenlijk al langer dan een 1jaar. 6 maanden nu in de sportschool, maar eigenlijk al 1 jaar daarvoor thuis. Die back bicep workout is eigenlijk een beetje geïnspireerd op de training van Jeff Seid (die reprange ook) rest van t programma niet. Hou zou je het dan aanpakken? en voorderest nog veranderingen nodig in jouw ogen?
 
veel te hoge reps op dl
 
benen armen combineren deed je al met icf 5x5. Dus weer een gevalletje van het wiel opnieuw uitvinden?
 
veel te hoge reps op dl
Merkte ik ook toen ik er mee bezig was. Opwarmsetje was trouwens wel lekker om mee te beginnen.
Pull vandaag:

Deadlift 12,10,8,6
15x40kg
10x70kg
8x90kg
6x100 kg (105 was Fail)

Close Grip Latt Pulldown 12,10,8,8
Tussen de 63 en 75kg

Wide Grip Latt Pulldown (wide grip pull ups is toch niet echt m'n ding)
Tussen de 63 en 71kg rond de 12 reps

Barbell Row
10x50kg
2x8x50kg

Incline Curls 10,8,6
8kg per hand

Hammer Curls 10,8,6
8kg per hand
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven