Fitness Seller

Log Roderick (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je denkt te veel na voor een boer ;)

Zoals ik al zei, hard trainen en de ervaring komt vanzelf :P

Ben een beetje op me hoede omdat ik me trainer geloofde en bleek alles verkeerd te doen. dus vraag ik het liever na:D

Slimme boer toch?
 
Rare training vandaag. sommige sets gingen keigoed andere minder:(

Front Press(strict)

12x40
6x60
6x70
6x72,5

Dumbbell Shoulder Press

7x36 nice (per arm)
7x34 wtf
8x34
9x34

Had meer moeten kunnen pressen volgende week beter:(
Snap er niks van hoe dit kan zat in een soort dip ofzo...

Pendlay Row

10x60
10x70
8x80
6x110
16x70 Heerlijk:D

Face Pull
16x46
16x55
15x64
10x68
Ging wel lekker:D

Biceps

Barbell Bicep Curl
12x50
12x55
12x59
12x64 ZIEKE PR!!

Sitting Scott Curl

10x45
10x47.5
10x50
9x52

Biceps gingen lekker!
 
Nette training weer, raar idd van die shoulder press, die is wel sterker geweest! Maar ik denk dat het komt door de front press die je ervoor hebt gedaan.

Btw, denk dat we binnenkort meer schijven aan gewicht moeten hebben haha! Tijd voor gietijzeren rammers met een betonnen vloer :D
 
Nette training weer, raar idd van die shoulder press, die is wel sterker geweest! Maar ik denk dat het komt door de front press die je ervoor hebt gedaan.

Btw, denk dat we binnenkort meer schijven aan gewicht moeten hebben haha! Tijd voor gietijzeren rammers met een betonnen vloer :D

ooh begin maar niet over de vloer. gisteren liet ik me 75kg dumbbells vallen na een kramp met de farmer walks. zit een gat in de vloer bij de railing hahaha

Edwin begint nu over vloer belasting met het squatrek enzo. volgens mij houd ie me gewoon aan het lijntje
 
Uhm ik zit een beetje naar die klasse's te kijken. Je hebt tot 105KG van 105 tot 120KG en 120KG +

Is het beste idee door te bulken naar de 120KG? of droog gaan naar de 105KG? zodat ik goed sterk ben in de klasse waar ik in zit?

Ik weet dat ze met met wilks puntentelling werken. dat is Lichaams gewicht tegen over het gewicht wat je lift. Ik dacht zelf zo droog mogelijk wezen want dan heb je een lager gewicht maar wel de spieren van een beest? Of heb je juist een beetje massa nodig om die stangen in beweging te krijgen? Wat is jullie idee hierbij?
 
Uhm ik zit een beetje naar die klasse's te kijken. Je hebt tot 105KG van 105 tot 120KG en 120KG +

Is het beste idee door te bulken naar de 120KG? of droog gaan naar de 105KG? zodat ik goed sterk ben in de klasse waar ik in zit?

Ik weet dat ze met met wilks puntentelling werken. dat is Lichaams gewicht tegen over het gewicht wat je lift. Ik dacht zelf zo droog mogelijk wezen want dan heb je een lager gewicht maar wel de spieren van een beest? Of heb je juist een beetje massa nodig om die stangen in beweging te krijgen? Wat is jullie idee hierbij?

Dan lift je allemaal in 1 klasse zeg maar. Laag gewicht is dan wel beter voor je wilks maar normaal gesproken lever je dna ook in op kracht dus daar moet je een goede balans in zien te vinden.
 
Dan lift je allemaal in 1 klasse zeg maar. Laag gewicht is dan wel beter voor je wilks maar normaal gesproken lever je dna ook in op kracht dus daar moet je een goede balans in zien te vinden.

wat zou een goede balans wezen? ik zit nu op 1.98m 114kg 16%
 
Wedstrijd is over 6 weken toch?

-105kg gaat je niet lukken in 6 weken. Zou gewoon zo lekker doorgaan, volgende wedstrijd kan je ver van te voren kijken wat je plan is.
 
wat zou een goede balans wezen? ik zit nu op 1.98m 114kg 16%

Ik zou als ik jou was lekker in de -120 blijven. Anders blijf je kloten met je gewicht en dat kost tijd en kracht. Niet goed. -120 is veel relaxter en geeft je ruimte.
 
Wedstrijd is over 6 weken toch?

-105kg gaat je niet lukken in 6 weken. Zou gewoon zo lekker doorgaan, volgende wedstrijd kan je ver van te voren kijken wat je plan is.

het gaat niet persee om de eerste de beste wedstrijd maar meer om het eind doel. ik heb namelijk vreselijke moeite met droog trainen(k*t endo) en moet dus echt me best gaan doen ervoor
 
die curl met 64 kg voor 12 reps is idd echt ziek :roflol:. sommigen hier benchen dit nog niet eens :D
 
Je dumbbell shoulder press, zien er anders prima uit hoor goos!
 
Je dumbbell shoulder press, zien er anders prima uit hoor goos!

Nee man ik zat op 40kg per arm. maar toen deed ik het als eerste oefening. ipv met de press ervoor. dus ja mischien wel niet zo heel verkeerd
 
Stel ik wil me BF verlagen met een paar procent. voor een strong man wat is het beste om te doen? super goed op voeding gaan letten en cardioen? of verlies je daar te veel kracht mee?
 
Gewoon op je voeding letten
 
Als je niet constant genoeg vreet (of een strak schema hebt) merk ik dat je kracht goed kan fluctueren bij trainingen, kortom, gewoon vreten, dan komt t goed :D
 
Als je niet constant genoeg vreet (of een strak schema hebt) merk ik dat je kracht goed kan fluctueren bij trainingen, kortom, gewoon vreten, dan komt t goed :D

haha maar dat laat me niet zakken in BF% wat ik wel graag zou willen. Want Hoe minder ik weeg hoe meer wilks punten ik krijg. ik dacht droog worden is dan een goede optie. hou ik de spieren maar verlaag toch het totale gewicht
 
verschil is minimaal als je niet tegen de 10kg oid afvalt, zoek maar naar de wilks formules, 1 kg aankomen en dan 20kg totaal meer tillen zal meer verschil uitmaken ;)
 
verschil is minimaal als je niet tegen de 10kg oid afvalt, zoek maar naar de wilks formules, 1 kg aankomen en dan 20kg totaal meer tillen zal meer verschil uitmaken ;)

Er staan er meerdere op. ik heb namelijk al gegoogled. Welke is betrouwbaar?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven