MuscleMeat

Log Roderick (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik zou me verder niet druk maken om een bepaald percentage. Als je jezelf er beter bij voelt en er niet zwakker op wordt, is t best

inderdaad! ik zal wel zien wat er gebeurt. ik denk niet dat ik ineens in elkaar stort als ik gewoon op onderhoud zit ipv van vreten wat je vreten kan
 
inderdaad! ik zal wel zien wat er gebeurt. ik denk niet dat ik ineens in elkaar stort als ik gewoon op onderhoud zit ipv van vreten wat je vreten kan

Ik heb dat wel eens zien gebeuren hoor, moet je mee oppassen. Op onderhoud eten, je leeft eigenlijk gewoon op het randje.

:trollface:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gooi de gym open ik wil nu trainen:mad::mad:
 
bedflips

25x bed

nu maar gaan slapen voordat ie stuk is!
 
Ziet er netjes uit man op de foto's, hopelijk kan ik mezelf ook nog zo aftrainen in een jaar, na mn AAS verhaal.

(je had bij mij een bericht achter gelaten op mn post, zodoende ben ik nu hier)






Welkom in mijn log

Introductie

Hallo allemaal,

Sommige zullen me herkennen, andere niet.

Ik ben Roderick van Scherpenzeel 20 jaar 111kg @ 1.98M.
Ik train nu ongeveer 2 jaar.
Mijn forum naam was vroeger DBBRoderick, maar dat heb ik dus veranderd.

Ik had een training log in de bodybuilding sectie van het forum.
Maar ik ben de weg van Strongman ingeslagen.

Ik heb vorig jaar sterkste man van Flevoland gewonnen (tot 20 jaar)
Het was volgens mij geen officiële wedstrijd.
De sportscholen hadden onderling wat geregeld en ik had me op gegeven. Van de 14 man heb ik kunnen winnen.
Dat gaf me zo'n kick en motivatie dat ik overgegaan ben van bodybuilding naar Strongman.

Ik ben immers een lompe boer dus het was een gemakkelijke keuze.

Ik ga weer een log bij houden. Dit keer heb ik een Personal trainer die me schema's maakt en met me mee traint in de sportschool.
We zijn erg strikt met techniek.
Techniek is alles zegt mijn trainer dus daar gaan we voor!

Deze week moet ik 7x7 doen met een vast gewicht tussen de oefeningen zit 1.30 minuten rust.

Volgende week 5x5 daarna 4x4 daarna 3x3 en dan is mijn schema van 3 maanden afgelopen en word alles omgegooid.
Progressie:
FiB4f.jpg

20-4-2010:
rXFn8.jpg

27-8-2010
bmYUJ.jpg

31-8-2011
KRArC.jpg

en me beentjes:
GZoQY.jpg
Doelen:
  • voor 2012 115kg droog wegen.
  • Mee doen aan het NK Powerliften tot 120kg Klasse
  • Sterkste man van Zeewolde voor de 3de keer winnen
  • voor 2012 250KG+ Deadliften
  • voor 2012 160kg onder parallel squaten
  • Benchpress zo hoog mogelijk krijgen
 
Ziet er netjes uit man op de foto's, hopelijk kan ik mezelf ook nog zo aftrainen in een jaar, na mn AAS verhaal.

(je had bij mij een bericht achter gelaten op mn post, zodoende ben ik nu hier)

aah gezellig man! welkom! komt vast wel goed gewoon doorzetten.
Maar ik ben totaal niet af getraint. van een lompe boer word ik een nog lompere boer:D







Oh en ik was een halve liter melk vergeten in de voedingsschema. ik kom nu uit op:

kcall4277 eitwitt355 koolhydraten494 vet108

En me onderhoud is 4129. is dat erg? iets er boven?
 
als je wil afvallen wel ja, een beetje nadenken kom op
 
En meer kh als eiwitten is ook niet ideaal als je wil afvallen.
 
als je wil afvallen wel ja, een beetje nadenken kom op

En meer kh als eiwitten is ook niet ideaal als je wil afvallen.

uhm als ik dan wat cardio erbij zou gooien dan verbrand ik meer? zou dat ook een goed idee zijn?

(kwa voeding en afvallen weet ik niet veel, trek liever lomp aan ijzer)
 
Je moet gewoon goed gaan kijken naar wat je eet. Je hebt al een schema opgezet, maar je moet gaan kijken welke "overtollige" KH's eruit kunnen.
Je zit aardig hoog met de eiwitten, dat is goed.

Je eet boven je onderhoud, ook niet handig als je wil afvallen. Als je onderhoud 4200 is, zul je maximaal 3700/3800 mogen eten denk ik.
 
Je moet gewoon goed gaan kijken naar wat je eet. Je hebt al een schema opgezet, maar je moet gaan kijken welke "overtollige" KH's eruit kunnen.
Je zit aardig hoog met de eiwitten, dat is goed.

Je eet boven je onderhoud, ook niet handig als je wil afvallen. Als je onderhoud 4200 is, zul je maximaal 3700/3800 mogen eten denk ik.

gaat me dat niet te veel kracht kosten? Ik dacht mischien op onderhoud gaan zitten en door buffelen dan komt het ook wel goed. ipv vreten wat ik nu doe?
 
gaat me dat niet te veel kracht kosten? Ik dacht mischien op onderhoud gaan zitten en door buffelen dan komt het ook wel goed. ipv vreten wat ik nu doe?

Dan zou ik toch echt net iets eronder gaan zitten, en vooral netjes eten. Junken en cheaten achter wegen laten.
 
Dan zou ik toch echt net iets eronder gaan zitten, en vooral netjes eten. Junken en cheaten achter wegen laten.

als ik de melk weg haal uit me pwo dan zit ik precies op onderhoud. is dat beter?

Training van vandaag.

Squat

10x50 onder par
10x70 onder par
6x90 onder par
5x110 op par
5x120 op par PR op losse squat

Ik erger me de schijt tyfus dat ik niet verder kan wegens ontbreken squatrek en de mannen kunnen niet meer gewicht op me schouders droppen dus dit is even de max voor nu. ik ga naar een gym kijken waar ik op maandag fatsoenlijk me benen kan trainen!

Front Squat

5x50
5x60
5x70
3x75 pr alles onder par

ik had de pomp in me benen dus ze verlange naar meer (kom hier met dat squat rek)

Dus ik deed effe een legpressje

Legpress

7x150 paused
7x160 paused
7x170 paused
7x180 paused
7x200 paused

Leg Curl

17x60(max apparaat)
14x60
17x60 mindfields zat tegen me te bleren heerlijk:D
17x60 en nog een keertje:D

Calve Raises

8x60
8x65
8x70
8x75

core

Leg Raises

20xleg
20xleg
20xleg
20xleg

Sit Up

25xbw+20KG schijf
25xbw+20KG schijf
25xbw+20KG schijf
25xbw+20KG schijf

baal als een stekker van dat gek*t zonder squatrek:(
 
Je bent toch bezig met squatten, dat is toch nice. Kwestie van even wachten voordat je een andere sportschool hebt gevonden of een squatrack.
 
Je bent toch bezig met squatten, dat is toch nice. Kwestie van even wachten voordat je een andere sportschool hebt gevonden of een squatrack.

ja idd en als ik in groningen woon ga ik mooi naar Hari Mau gym!

thanks Dennis:D
 
Haha wat een prachtige avond..maar wat een flikker dat je loopt te kloten als ik net een setje aan het doen ben haha, zo wordt dat niks als ik moet lachen. :D

Goede training neergezet weer! Zolang het opfokken helpt blijf ik het wel volhouden :D Alhoewel ik dan ook verwacht dat je die 18e rep er ook nog uit haalt hahaha! Kijk maar ff naar Dorian Yates, dat is pas opfokken ;)

Btw, mr traps haha :D
 
Haha wat een prachtige avond..maar wat een flikker dat je loopt te kloten als ik net een setje aan het doen ben haha, zo wordt dat niks als ik moet lachen. :D

Goede training neergezet weer! Zolang het opfokken helpt blijf ik het wel volhouden :D Alhoewel ik dan ook verwacht dat je die 18e rep er ook nog uit haalt hahaha! Kijk maar ff naar Dorian Yates, dat is pas opfokken ;)

Btw, mr traps haha :D

haha ja sorry man ik had een k*t bui! zal het niet meer doen van de week Mr Traps! en thanks voor het opfokken het hielp me prima:D
 
haha ja sorry man ik had een k*t bui! zal het niet meer doen van de week Mr Traps! en thanks voor het opfokken het hielp me prima:D

Hehe maakt niet uit man, zo erg is het ook weer niet ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven