Fitness Seller

Log Roderick (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
je vatte het sarcasme niet :roflol:

lekker GEBEULD JONGUH :P
 
je vatte het sarcasme niet :roflol:

lekker GEBEULD JONGUH :P

ben te kapot om te kunnen denken man. al het bloed zit nu in me tricep me hoofd is leeg:eek:
 
na het trainen eten voor 2 dan....ik heb zelf ivm werk dat ik binnen het uur voor trainen nog ff 2boterhammen met dikke pindakaas naar binnen schuif. Toch high carb en behoorlijk wat protein (DIK SMEREN!!) en dat gaat perfect. Eigenlijk nog relaxer dan 1,5 tot 2u ervoor avondeten te eten.
 
na het trainen eten voor 2 dan....ik heb zelf ivm werk dat ik binnen het uur voor trainen nog ff 2boterhammen met dikke pindakaas naar binnen schuif. Toch high carb en behoorlijk wat protein (DIK SMEREN!!) en dat gaat perfect. Eigenlijk nog relaxer dan 1,5 tot 2u ervoor avondeten te eten.

oke klinkt goed, en dan laat je het gewone avond eten zitten?
 
kortom normaal is het lunch, avondeten, trainen, pwo shake 15min daarna pwo food en dan mn late night snack.
Nu is het lunch, 2boterhammen pindakaas, trainen, pwo shake + avondeten, late night snack.

Een dikke eetlepel pindakaas is al 400kcal en 18gr eiwit ofzo. Of **** brood en 2eetlepels pindakaas :P
 
kortom normaal is het lunch, avondeten, trainen, pwo shake 15min daarna pwo food en dan mn late night snack.
Nu is het lunch, 2boterhammen pindakaas, trainen, pwo shake + avondeten, late night snack.

Een dikke eetlepel pindakaas is al 400kcal en 18gr eiwit ofzo. Of **** brood en 2eetlepels pindakaas :P

oke thanks man! goede tip!
 
Zelf nergens last van, alleen als ik vet voedsel ga vreten. Wel nice training goos!
 
Pindakaas is dan weer niet echt een fantastische eiwitbron.. :p tis wel fantastisch hoor, pindakaas, daar niet van..
 
Pindakaas is dan weer niet echt een fantastische eiwitbron.. :p tis wel fantastisch hoor, pindakaas, daar niet van..

vult wel en smaakt goed:D!
 
Training van vandaag was echt kicken. Samen met Bart wezen buffelen in de gym in Almere. Komt Simon Sulaiman binnen. we maken een praatje. Zaterdag 2 uur en wees op tijd krijg ik te horen! dus deze zaterdag ook maar weer buffelen:D ik dacht wtf maar ik wil zeker gaan!

Net me adistar 2008 binnen dus heb ze gelijk uitgeprobeerd. traint echt 10x beter dan die straat gympies
Training:

je zal rare reps verhoudingen zien. komt omdat ik denk dat ik het niet kan. maar dan word er geschreeuwd dat ik het wel kan en de set erna gaat 2x zo hard
Squat

15xbar
15xbar
10x60
10x60
12x80
10x80
3x100 whaaaaa kon niet meer zei ik. Bart werd effe pissig op me:D
10x90
10x100 tadaa:D PR

Niet slecht voor 2de keer echt vrij squatten.

Push press bijna geen legdrive

10x40
8x60
8x60
6x70
6x70 no leg drive
3x80 no leg drive met beetje spot hulp op laatste rep PR

Dumbbell shoulder press (dumbbell op schouder leggen)

8x26
4x24 4x24
12x22
11x24
8x26
20x20 laatste 4 met spot hulp VPR

Power shrugs zoals Bart ze noemt STRAPS LOOS

20xstang
20x60
25x100
6x150 moeilijk zwaar voor grip zonder straps
30x100

Cable cross over rear delts

52x stand 2 omdat het kan
22x stand 3
61x stand 2 omdat het moest:D

Hanging Knee raises met knie en kont tot boven het hoofd

11xbw
11xbw

Ik ben gesloopt!
 
Laatst bewerkt:
Lekker getraint vandaag man :D:D

op2zac.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.youtube.com/watch?v=dkLDNpbMZ1c
 
droog ben ik zeker niet. maar die stangafdruk is zeker baas!
Moet echt wat aan me bicepjes doen..
 
ach cutten kan je nog altijd, zou gewoon tot de lente doorbuffelen. Ziet er al goed vol uit.
 
nice squats man
 
nice squats man

thanks bro:)

training van vandaag:

BOR super strict

20xbar
20x50
20x70
10x90
5x100 en toen voelde ik me spiertjes die ik gisteren had gebruik wel erg hard dus verstandig om het hier bij te laten.

Cable Row

20x75
20x90
15x100(full stack rot ding kan niet zwaarder)
15x100
15x100

Dumbbell Row High rep for grip
Gewichten zijn per arm

20x28
20x32
20x38
20x40 Zwaarste dumbbells

auw auw auw die voelde ik goed BAM!

Lat Pull down Breed en strikt (voelde wel dat me rug spieren nu dood gingen maar effe door beulen)

12x75
10x80
9x85
8x90 (full stack)

Decline sit ups

35xBW
35xbw
35xbw
35xbw

Plank holds( tenen en elebogen op vloer. rug recht houden)

2minxBW die was erg zuur.

Vraag aan iedereen:

Zoals jullie weten heb ik geen squat rek hier. Geen Enkele gym in mijn dorp heeft een squat rek. Nu kan ik een paar keer in de maand samen met bart trainen dus dan kan ik wel goed squatten.

Ik heb het nu 2 weken geprobeerd dat mensen barbell in me nek leggen en eraf halen. maar het gaat me te sloom. als ik me 3 reppers wil halen. moet ik wachten tot ze eindelijk die bar van me rug af trekken. het werkt gewoon niet.

Maar de keren dat het niet kan. Wat zouden jullie aanbevelen om te gaan doen?

Legpress? Smith Squat? het liefst een gewone oefening en geen constructie met bankjes enzo. dat werkt gewoon niet lekker.

Alvast bedankt!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven