AndroidHealthClinic

Log Roderick (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Maak een 2 stapels van ecto's en leg daar de bar op! :D

Weer nice train man, ga je morgen voelen :D
 
Nice trainingen!

Als je af en toe bij bart kan squatten is het toch geen probleem?
 
Nice trainingen!

Als je af en toe bij bart kan squatten is het toch geen probleem?

naja ik moet voor volgende nk over de 160 zitten. moet dus wel redelijk vaak kunnen squatten denk ik
 
Squat (in de smith helaas)(explosief en onder par)

10xbar
10x40
8x60
8x70
8x80
8x90
8x100
11x110 BEAST MODE (werd gek gemaakt door al me vrienden op de gym)

Front squat (los)

8x20
8x40
8x60
8x75

Kreeg last van me polsen ik weet niet zo goed wat ik met me lange armen aan moet om de bar goed beet te pakken:(

Seated Leg Curl Superset met situps

10xfull stack leg curl
30xbw situp
10xfull stack leg curl
30xbw situp
10xfull stack leg curl
30xbw situp
10xfull stack leg curl
30xbw situp

Seated Calve Raises Superset met legraises

8x65kg calve raise
15xleg leg raise
8x65kg calve raise
15xleg leg raise
8x65kg calve raise
15xleg leg raise
8x65kg calve raise
15xleg leg raise

lekkere training!
 
Ik zag in je sig een aantal sterkste man wedstrijden staan die me niet bekend voorkomen. Heb even snel je log doorgenomen en zie geen sterkste man trainingen voorbij komen, lees wel dat je het graag doet (wilt doen).
Volgens mij zit je niet zo ver van 2 strongman locaties dus waarom ga je daar niet langs om te trainen?

Je gaat volgens mij wel aardig vooruit qua kracht (zeker bench press).
 
Ik zag in je sig een aantal sterkste man wedstrijden staan die me niet bekend voorkomen. Heb even snel je log doorgenomen en zie geen sterkste man trainingen voorbij komen, lees wel dat je het graag doet (wilt doen).
Volgens mij zit je niet zo ver van 2 strongman locaties dus waarom ga je daar niet langs om te trainen?

Je gaat volgens mij wel aardig vooruit qua kracht (zeker bench press).

oh dat kan kloppen! ik had ook in me log gezet dat het niet veel voorstelde de wedstrijden en denk ook niet dat het officiele zijn. ze hebben gewoon van zeewolde iedere sportschool gevraagdt of de sterkste van de sportschool mee gaat doen. dus dat hadden ze zelf geregeld. het was wel een leuke wedstrijd. en die voor flevoland had Edwin(eigenaar van sportschool waar ik train) de wedstrijd geregeld in de sporthal bij ons in zeewolde. er kwamen wel mensen uit andere dorpen en steden er naar toe. maar niks officieels ofzo. gewoon meer om te kijken hoe sterk we waren. dit had ik ook al in me log vermeld. maarja gewonnen is gewonnen dacht ik zo. en het staat wel leuk:D en mischien stellen ze wel niet zo veel voor. maar ik heb erg me best gedaan op de wedstrijd en vond het erg leerzaam en leuk. ik ben er trots op

Over de strongman trainingen klopt. Ik heb het voor me kaar gekregen bij Simon Sulaiman te mogen trainen. alleen wanneer de eerste training is hoor ik dit weekend pas.

En ik ben nu ook bij alle PL trainingen die georganiseerd worden door NPB
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je log eens doorgelezen, maar vraag met toch af hoe jij in vredesnaam 72,5 kg strict kan barbellcurlen.

Maar voor de rest goed bezig hoor.
 
Ik heb je log eens doorgelezen, maar vraag met toch af hoe jij in vredesnaam 72,5 kg strict kan barbellcurlen.

Maar voor de rest goed bezig hoor.

ik sta met me rug tegen de muur en dan curlen gaat prima zo. de ene keer gebruik ik de kromme stang de andere keer de rechte. met de kromme gaat zwaar gewichten wel beter.

thanks man!
 
ik sta met me rug tegen de muur en dan curlen gaat prima zo. de ene keer gebruik ik de kromme stang de andere keer de rechte. met de kromme gaat zwaar gewichten wel beter.

thanks man!

Weet je het heel zeker, 72,5 kg is heel erg veel op de bicepcurll en al helemaal als je zulke lange armen hebt! Maar genoeg erover, waarom zou je daar over liegen.
 
Weet je het heel zeker, 72,5 kg is heel erg veel op de bicepcurll en al helemaal als je zulke lange armen hebt! Maar genoeg erover, waarom zou je daar over liegen.

ah toffe reactie man ik kan wel een filmpje laten maken als ik met bart samen train op een donderdag! maar het moet wel me eerste biceps oefening zijn anders trek ik het niet. maar dat heeft iedereen denk ik. op curl apparaat trek ik 90 maar met kabels is het volgens mij allemaal gehalveerd ofzo. want een barbell krijg je niet omhoog met dat gewicht
 
Biceps curles pose filmpjes in powerlift sectie, jij durft! :D

Zou zeggen maak squat filmpjes, deadlift filmpjes. Ga je veel meer aan hebben.

Wel nice training iig!
 
Biceps curles pose filmpjes in powerlift sectie, jij durft! :D

Zou zeggen maak squat filmpjes, deadlift filmpjes. Ga je veel meer aan hebben.

Wel nice training iig!

thanks baas!

training van vandaag:

Benchpress Paused(wedstrijd beurten)geen spotter aanwezig

20x40
10x75
2x115
2x115
2x110
2x110
2x105
2x105
2x100
2x100

B O R heel strikt

5x60
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

Close grip bench press paused

6x65
6x70
6x70
6x70
6x70
6x70
6x70

Chins 10 sets to fail

BW=115KG

8xbw
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw
3xbw
2xbw
2xbw
2xbw
1xbw

DIPS 5 sets to fail

BW=115KG

13xbw
12xbw
12xbw
12xbw
10xbw

wat is dat pittig zo'n training
 
lekker gebeuld man :D

38 reps op chins :eek:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven