MuscleMeat

Log Roderick (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Waarvoor zoveel apparaten, waarvoor geen FSQ, Paused squat, lunges?

Wel nice deadlift iig!
 
Waarvoor zoveel apparaten, waarvoor geen FSQ, Paused squat, lunges?

Wel nice deadlift iig!

thanks man! FSQ en SQ maandag gedaan en lunges echt nooit gedaan.

ik volg het schema wat Chewie me opgegeven heeft en soms verander ik het hier en daar een klein beetje
 
meer spanning zetten onderin de deadlift, zoveel spanning dat het ongemakkelijk voelt.
 
Waarvoor zoveel apparaten, waarvoor geen FSQ, Paused squat, lunges?

Wel nice deadlift iig!

Tis niet de bedoeling dat je 80% apparaten doet....dus gooi vooral die lunges, FSQ etc er gewoon is in ipv een extension of leg press ofzo
 
Maandag:
PL squat (low bar, semi wide stance) 3x5x (zwaar)
Front SQ 4x6-8reps
glute ham raise 4x8-10reps
core
calf raises

Dinsdag:
benchpress 3x5x
BOR
board press of cgbp 4x6>reps
Chin up
tricep iso shizzle


Woensdag:
Rust

Donderdag:
Deadlift 5x3x (vind 3reps mooi voor technique)
leg press 5x(hogere reps)Dit word dan FQ
curls / extensions/ hypers 3 of 4 setjes extentions worden lunges dan
Farmerwalk /holds

Vrijdag:
Strict Front Press 3x6x
Push Press dubbels
Pendlay Rows
Face Pulls
bicep iso shizzle

zijn er verder nog op en aanmerkingen? hoor ze graag:D
 
ging lekker met DL vandaag. rug mooi recht mensen hebben gekeken voor me. alleen bij het begin van de dl gaat me heup een tikkeltje eerder de lucht in dan me barbell. hoe zou ik dat kunnen voorkomen?

Deadlift

10x50
10x100
5x150
3x180
3x180
3x180
3x180
3x180

Als ik jouw filmpje zo zag kan ik me niet voorstellen dat jij met 180 kg wel met een juiste techniek deadlift. Gewoon meer reps maken op een iets lager gewicht en zorgen dat de techniek er goed inslijpt. Misschien nog eens een filmpje maken om te kijken wat nog beter kan, als je heup eerder gaat dan je barbell zal je waarschijnlijk te veel uit je rug tillen.
 
Als ik jouw filmpje zo zag kan ik me niet voorstellen dat jij met 180 kg wel met een juiste techniek deadlift. Gewoon meer reps maken op een iets lager gewicht en zorgen dat de techniek er goed inslijpt. Misschien nog eens een filmpje maken om te kijken wat nog beter kan, als je heup eerder gaat dan je barbell zal je waarschijnlijk te veel uit je rug tillen.

ik dacht bij de 220 nog dat ik me boven rug ontspannen moest houden en me onder rug recht. gisteren zei een forum lid over de mail dat ik me schouders naar elkaar toe moet trekken en naar beneden voor de arch. zodat de rug recht blijft. nu had ik dit gedaan en ging het heel lekker allemaal.
 
Front press legdrive loos

(er was geen squatrack dus met een barbell rekje gedaan. ervan af gepakt en vanaf daar naar me front press gedaan. niet optimaal maar ging bazig goed)

10x20
12x60
12x65
12x70
8x75
6x80
3x90
2x100 PR werd aangemoedigd ging helemaal los!

DB Shoulder Press

10x26
10x28
10x32
10x32
10x34 max:(

Pendlay Rows

(deed vorige keer verkeerd vandaar dat ik 120kg kon. nu wel goed gedaan)

20x20
8x60
8x80
8x80
8x90
8x100

Bent over Raises

10x8
10x10
10x14
10x16

Side Raises

12x6
12x8
12x10
12x12

Bicep Curl DB

8x14
8x16
8x20
8x20

door gekneusde knokkel kon ik niet hard knijpen en me db goed recht houden ben dus niet zwaarder gegaan

straight bar cable curl

15x50
15x70
15x80
15x90

Zieke training ben opgehaald met auto. fietsen ging niet meer!
 
2x100kg MP? Oke dan, beheurrrrrrrrlijk sterk!
 
Laatst bewerkt:
Morgen Kettlebell training @het strand om 10 uur sochtends. heb er nu al zin in:D
 
Kettle bell training

Was erg gaaf moest enorm wennen daan de kettle bells maar was tof

gesquat frontraises side raises schoulder press/MP Deadlifts alles met die dingen gedaan.

circuitje daarna

push up. squat. military press in deze volgorde x5 met 34kg kettlebells(2x)

dan 100M farmerwalk met 2x 48kg kettle bells dan 100 meter sprint dan 100 meter sprint terug en weer 100M farmerwalk met 2x48kg


push up. squat. military press in deze volgorde x4 met 34kg kettlebells(2x)

dan rennen met 2 kettingen van 48kg om je nek heen 100 M dan 100 meter sprint dan 100 meter sprint terug en weer 100M met 2 chains van 48kg om je nek

push up. squat. military press in deze volgorde x3 met 34kg kettlebells(2x)

dan rennen met 100kg zandzak 100M 100 M dan 100 meter sprint dan 100 meter sprint terug en weer 100M met 100kg zandzak

push up. squat. military press in deze volgorde x2 met 34kg kettlebells(2x)

dan 100 meter rennen met tractor band kg weet ik niet dan 100 meter sprint dan 100 meter sprint terug en weer 100M met tractor band

push up. squat. military press in deze volgorde x1 met 34kg kettlebells(2x)

was moelijk zwaar.

daarna wat losse oefeningen. zoals een zak vol met kettle bels door het zand heen trekken met alleen je armen.

opdrukken in de ringen(yuri van gelderen style) en nog een paar oefeningen.

was moelijk zware cardio voor mij en ik ga dit voortaan elke week doen.

hier een paar foto's:

Scang.jpg


JlfHJ.jpg


pQFe0.jpg


8NRRM.jpg
 
Ziet er best vet uit :) je krijgt nog eens conditie :D

Je bent wel de grootste daar =Z
 
Laatst bewerkt:
Ziet er best vet uit :) je krijgt nog eens conditie :D

Je bent wel de grooteste daar =Z

ja het is echt wel vet! ik ben misschien wel de grootste maar die gasten hebben zieke conditie. moet ik ook zien te krijgen!
 
Idd ben ook skeptisch...7okt deed je 3x75 fro.tpress....
 
Idd ben ook skeptisch...7okt deed je 3x75 fro.tpress....

ik zal een filmpje maken next schouder training. misschien doe ik wel (agian) iets niet goed waardoor ik cheat zonder dat ik het weet.

misschien gooi ik me rug wel te veel naar achteren. want na de oefening voel ik die wel:(
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven