Fitness Seller

Log Roderick (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Pfff als iemand 3 of 5setjes biceps wilt doen..who gives a shit:p
Wat roderick moeten weten je hoeft geen dagsessie van te maken :p
 
sterke DL man
 
Vandaag getraint @ Papendal!

Info: ben gisteren aangereden door een Audi A5. me enkel is zwaar gekneusd met bloeduitstortingen. ik mocht niet te zwaar gaan squatten en DLen van Pjotr anders word het alleen maar erger.

Squat

10x bar
10x60
5x100
3x100
4x100
3x105
3x105

Bench

Een enorm klote bankje. iedereen had er last van. veel te smal.

20xbar
10x60
5x90
5x100
5x110
3x110
3x110
4x100
4x100

Deadlift

5x60
6x100
1x140 auw me enkel jeeetje
10x100
10x100
10x100
10x100
10x100

(stiekem naar achteren gelopen om biceps te gaan trainen)

Pull up

BW is nu 117kg:D

8xBW
5xbw
4xbw
4xbw
4xbw

Barbell curls

10x20
8x40
8x40
8x40
8x40
8x45
dan maar reps maken:) Pjotr had me geholpen met techniek. nu knalt de bar de lucht in:D

Nu voor het eerst een weekje rust voor mij. van 5 dagen per week trainen raak ik oververmoeidt.

na de week rust ga ik dinsdag full body trainen donderdag upperbody. vrijdag lowerbody en zondag kettlebell. dan heb ik net wat meer rust en moet het beter gaan:) nu kan ook mooi mijn enkel rust krijgen
 
Als voetganger/fietser/auto bestuurde zijnde aangereden?

Hoe precies? Sterke iig!
 
Als voetganger/fietser/auto bestuurde zijnde aangereden?

Hoe precies? Sterke iig!

ik reed parrallel aan de audi. ik moest links af op de rotonde(dus de weg oversteken waar de audi op reed. stak me hand uit en keek naar links. audi leek te stoppen. ik stuur in. audi geeft gas bij. knalt met zijn wielkast tegen mijn trapper en me linker poot. ik val om. audi rijdt door. ik vloek alle scheldwoorden die ik ken. pak me fiets op en hinkel naar het werk. ik kwam van rechts en hij had haaientanden. ik stond dus in mijn recht maarja die lul reed door.

that was the story
 
140 kilo optillen, het bovenin vasthouden en gaan klagen dat je enkel pijn doet :roflol:
 
ik reed parrallel aan de audi. ik moest links af op de rotonde(dus de weg oversteken waar de audi op reed. stak me hand uit en keek naar links. audi leek te stoppen. ik stuur in. audi geeft gas bij. knalt met zijn wielkast tegen mijn trapper en me linker poot. ik val om. audi rijdt door. ik vloek alle scheldwoorden die ik ken. pak me fiets op en hinkel naar het werk. ik kwam van rechts en hij had haaientanden. ik stond dus in mijn recht maarja die lul reed door.

that was the story

Kenteken onthouden en politie gebeld?

Doorrijden na een ongeluk met letsel is iets wat je niet graag op je strafblad wilt hebben.
 
Kenteken onthouden en politie gebeld?

Doorrijden na een ongeluk met letsel is iets wat je niet graag op je strafblad wilt hebben.

nee het overkwam me. weet kenteken echt niet. ik schrok me kapot
 
Hopen dat hij een mooie beschadiging aan zijn Audi er aan overgehouden heeft!
 
Aangezien die roderick heeft geraakt...

Vast wel.

hahaahaha nice comment bro!

Na een week rust er weer tegen aangegaan vandaag. het voelde goed!

Nieuw schema dus het is effe wennen.

Deadlift

van pjotr vorige week zondag geleerd hoe ik dit nou goed moest doen. dus ging vandaag op techniek ipv gewicht

10x60
10x80
5x140
5x140
5x140 ging heel easy

Front Press

5x50
5x60
3x70
3x72,5
3x75 niace!

Paused Squat

10x60
3x120
3x120
3x120

BoardPress 15CM

nog nooit gedaan. moest effe kijken hoe het ging. dus volgende week het echte gewicht erop.

5x80
5x120
2x150
1x155
1x160

Cable Row

12x50
12x80
12x85
12x95 max apparaat

Straight Arm Pulldown Hammer Strenght

12x20
12x30
12x35 altijd pittig deze oefening als je hem strikt doet

Bicep curl met EZ bar

12x40
12x40
12x40

DB Curl

gewicht per arm

12x12
12x14
12x16
12x18

Ging wel lekker:D had het trainen echt gemist. ben wel flink aangekomen. weeg nu sochtends 119.3 na het pissen.
 
Laatst bewerkt:
Das een aardig gewicht op die board press, wat voor board was dat dan?
 
Das een aardig gewicht op die board press, wat voor board was dat dan?

Is bart zijn schema en ik wilde dat proberen. volgens bart is 15 cm goed voor lockout verbeteren
 
Laatst bewerkt:
Oke, waarom bart?
 
Nee nee, ik bedoelde het als vraag aan Bart, waarom hij jou dat adviseerde. Hij leest dit vast wel ;)
 
Nee nee, ik bedoelde het als vraag aan Bart, waarom hij jou dat adviseerde. Hij leest dit vast wel ;)

oh ik heb gewoon zijn schema overgepakt om te kijken hoe dat is een full body dag. dus dat schema is voor hem gemaakt. maar dit blijkt bij de lockout goed te helpen dus ik dacht laat ik het eens proberen. ik ga het schema nog tweaken dat het ook voor mij een goed schema word!

Bart is nu aan het beulen in Almere
 
Ik heb hem ook vele malen duidelijk verteld dat dit een schema is waar ik best lekker op ga, en dat roderick er misschien geen drol van merkt ;)

Het was zn eigen initatief om het eens te proberen.

15cm niet per se om echt de lockout power te verbeteren, tuurlijk helpt het wel iets, maar ik merkte, zeker voor de beginnerswedstrijd, dat als ik 3 of 2 board deed met 110-120 kg, dat de 107.5 zeker bij het uitpakken en zakken ''lichter'' aan voelde, en ik daardoor mn techniek beter kan vasthouden.

Zie het als squat walkout of lockout, gewoon om je core te laten wennen aan het zwaardere gewicht, en dat je upperback strak kan blijven.
 
Eigenlijk beter voorbeeld: sinds ik yoke loop heb ik geen last me van een zwakke core of upperback bij het squatten. Terwijl ik dat wel had bij zwaardere beurten. Puur omdat mn lichaam niet gewend was zulke gewichten te (ver)dragen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven