Fitness Seller

Log Roderick (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
welkom Suwardi:)

Heb kunnen slapen vannacht dus dat scheelt weer. ik ga vandaag aan het werk en daarna rijles. Hopelijk heb ik me kop bij wat anders vandaag
goed te horen, wou het je net vragen. Succes vandaag, is juist goed ff werken leid je toch ff af
 
Ja het leid goed af. Collega's hebben me een mooie motorschade als klus gegeven. Zit veel denkwerk in. Dus ik zit daar met me kop
 
Vandaag op het werk ging het goed. Heb na het werk me eerste rijles gehad. De examinator was verbaasd hoe goed ik reed. Ik heb hem daarna verteld dat ik al 4 jaar zonder rijbewijs rond rij.

Alles leuk en wel en me kop ergens anders. kom ik thuis ligt de Rouwkaart in de bus. fuarking zuur.

De training:

Woestheid was weer aanwezig maar ik stond wel met tranen in me ogen.

Oef 1 Leg extensions , doe dit per been appart

10x30

5x70 PR
5x70 PR
5x70 PR
5x70 PR
5x70 PR

Oef 2 BB Curl EZ bar

8x35
8x45 PR
8x50 PR

Oef 3 Palm Down BB Curl

15x30 VPR
12x35 VPR
10x40 PR

Oef 4 Alternate DB curl

15x17,5
12x20
10x22,5

Oef 5 Preacher curl

20x35 PR
20x35 PR
20x35 PR
 
Mooie training. En nogmaals sterkte.
 
thanks man! ik snap alleen niet dat ik zoveel woede heb om veel PR's te maken

Ach, je zegt het al man. Woede. Als ik ge****t aan het trainen ben ga ik ook harder.. Het was me niet eens opgevallen al die PR's omdat het haast overal achter stond.. ;)
 
Ach, je zegt het al man. Woede. Als ik ge****t aan het trainen ben ga ik ook harder.. Het was me niet eens opgevallen al die PR's omdat het haast overal achter stond.. ;)

ja idd ik kan het niet helpen. ik loop die zaal in en vanaf dat moment denk ik WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT the ****. en dan ga ik tekeer als een mongool
 
ja idd ik kan het niet helpen. ik loop die zaal in en vanaf dat moment denk ik WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT the ****. en dan ga ik tekeer als een mongool

Mooi toch, en met resultaat.
 
Dan moet je wat rustiger aandoen kerel. ;)

ja dat gaat dus niet. elke keer als ik snel naar een apparaat kijk zie ik JP staan. kijk ik nogmaals is er niks te zien. its pissing me off
 
ff weekje rust dan maar lijkt me?
 
nee dan heb ik geen afleiding meer en dan ga je juist aan die shit denken toch?

Hmm true. Dan weet ik het ook even niet.. Maar niet de boel slopen dan ben je verder van huis.
 
Hmm true. Dan weet ik het ook even niet.. Maar niet de boel slopen dan ben je verder van huis.

ja dat is zo. ik ga er op letten.

Morgen heb ik een srs training bij NKV Atlas persoonlijk van Ielja Strik.

Ben erg benieuwdt hoe dat gaat man. volgens mij sloopt ze me
 
wow heftig, heel veel sterkte!
 
Goeie trainingen kerel, respect :)
 
Dank je Ryan:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven