AndroidHealthClinic

Log Roderick (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Veel plezier dan morgen kerel! Dat word buffelen!
 
Veel plezier dan morgen kerel! Dat word buffelen!

jaaa heb er keihard zin in! wel raar om met een vrouw te trainen die breder is dan ik
 
sterkte met je verlies kerel. heftig...
 
dank je wel bart!
 
Veel sterkte man, goed om te lezen dat je het "gewone" leven zo snel weer oppakt.
 
Dank je wel PiePa, ik doe me best het is wel zwaar maar dat is normaal denk ik
 
Onderweg naar Ielja Strik! Heb er srs zin in
 
Thanks bro!
 
Vrijdag avond was zuur. stille tocht gelopen voor JP. Close friends moesten voorop. ik had me beetje achterin opgesteld maar werdt al heel snel naar voren gegooid. Ook kwam er een speech van zijn Neef Vincent. In de speech werd benoemdt hoe erg JP mij bewonderde met sporten. Toen hield ik het niet meer. Wel was het een heel mooi gebaar dat het hele dorp mee liep.

Vrijdag overdag naar Ielja Strik geweest. Was erg gezellig en leerzaam. We hebben besloten om na het NK beginnerswedstrijd te gaan beginnen met de samenwerking. we gaan stap voor stap mijn techniek,schema,voeding aanpassen en kijken hoever we kunnen komen. Ook zullen we wekelijks met elkaar samen trainen. We gaan het serieus en erg goed aanpakken.

Vandaag training @ papendal bij NPB met Pjotr.

Bench Paused

5x70
5x90
5x100
3x105
2x110
1x115 wedstrijdbeurt goedgekeurd
1x120 Wedstrijdbeurt goedgekeurd

MP

8x60
8x40+30KG chains
5x80
10x60

Front Raises

15x10
12x12
10x14

Side raises

10x10
10x14

Dumbbell shrugs

15x60 per arm
15x60 per arm
15x60 per arm

Dips

25xbw
25xbw
25xbw

Kickbacks

20x12
20x12
20x12

Comment:

Ben tevreden. desondanks ik 24 KG ben afgevallen druk ik nog netjes 120KG paused. Toen ik 126 woog kon ik 5x5x125 toen ik 115 woog kon ik 1x115 en nu op BW 102 kan ik 120 dus de kracht komt weer beetje bij beetje terug.

Goed weekend allemaal!
 
Nog eens sterkte man!

En een brutte training !!
 
Dank je wel man!
 
Hoeveel was je MP toen je 120kg woog?
 
Afgevallen door cut of andere reden?... sorry niet hele log gelezen
 
Zo zo, vergeleken met wat ik hiervoor las zijn dit echt geen grappen. Sterk man! Dikke bench ook!
En damn, 24 kg afgevallen, in hoeveel tijd?
 
Afgevallen door cut of andere reden?... sorry niet hele log gelezen

ik ben gaan cutten omdat ik anders in de 125+ klasse zit met bankdrukken. nu kom ik in de 105- en daar maak ik veel meer kans!

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 21:10 ----------

Zo zo, vergeleken met wat ik hiervoor las zijn dit echt geen grappen. Sterk man! Dikke bench ook!
En damn, 24 kg afgevallen, in hoeveel tijd?

thanks man! in 5 maanden 24kg eraf. is eigenlijk nog wel te snel gegaan. ik had meer kracht kunnen behouden denk ik
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven