Fitness Seller

Log Roderick (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zo zo die pullups en chinups achter mekaar, netjes man. Goeie BOR ook!
En face pulls kunnen alleen maar in cable toestel maar met dat gewicht? Ik red max 30 kg.. Hoeveel katrollen zitten er dan op?
Gaat het al wat beter met trainen (niet meer helemaal leip)?

uhm ik deed vorige week ook die sets facepulls, ik vind het niet speciaal het ging gewoon lekkah. idd word niet meer leip Ielja heeft me gerust gesteld en me gekalmeerd. moet nu rustig aan doen voor de wedstrijd van volgende week.

Ik had nog nooit zulke nice pull ups en chin ups maar ik denk dat het afvallen er veel bij geholpen heeft. de training ging lekkah.

Thanks!
 
Lekkere training man! IN :)
 
Lekkere training man! IN :)

Welcome :D
Voor de goede orde, dit zijn face pulls. Doe je ze ook zo?
http://www.youtube.com/watch?v=kexr7CqnVng

Succes met de wedstrijd.

Thanks man. Ja ik doe ze ook zo. alleen heb ik een bankje waar ik me buik tegen leg. anders val ik voorover met dat gewicht. maar de beweging is het zelfde. of is het juist de kunst om het vrij staand te doen? Soms zet ik 1 been tegen het apparaat puur zodat je rechtop staat en niet voorover valt
 
dan nog is 100+kg best wat, zit je dr weer flink bij te cheaten?
 
Ik kan gewoon niet geloven dat hij het doet met dat gewicht, of er moeten 4 katrollen tussen zitten. Ik bedoel, ik red misschien hooguit 35. Nu is hij misschien sterker dan ik, dat kan, maar dan zo'n verschil lijkt me erg stug.
 
dan nog is 100+kg best wat, zit je dr weer flink bij te cheaten?

Nee man moet er een filmpje van maken?

Ik kan gewoon niet geloven dat hij het doet met dat gewicht, of er moeten 4 katrollen tussen zitten. Ik bedoel, ik red misschien hooguit 35. Nu is hij misschien sterker dan ik, dat kan, maar dan zo'n verschil lijkt me erg stug.

Zal ik een filmpje laten maken door mijn maat? het zijn wel 4 katrollen en er zit optie lighter en heavier op. vrij oud toestel.
 
Nee man moet er een filmpje van maken?



Zal ik een filmpje laten maken door mijn maat? het zijn wel 4 katrollen en er zit optie lighter en heavier op. vrij oud toestel.

Ja is goed, doe maar, ben wel benieuwd!
 
Ja is goed, doe maar, ben wel benieuwd!

aii is goed man! alleen wat zou ik vanavond trainen? heb nog 2 dagen. vanavond en morgen. idk what to do.

Heb jij een Idee? Borst Triceps pakken vandaag Morgen Benen Rug?
 
Nee vandaag benen is leuk.
Kan je morgen lekker je armpies oppompen voor het weekend :D
 
Nee vandaag benen is leuk.
Kan je morgen lekker je armpies oppompen voor het weekend :D

ik moet zo en zo nog 1x borst deze week. en benen is alleen leg ext voor mij. mag me enkels niet belasten he
 
Ik weet het. Maar dan is borst een mooie afsluiter van de week toch?
 
today: Borst Triceps. Morgen Benen Rug+ die face pulls waar jullie over bitchen op movie zetten
 
CGBP Paused

Ik snap er niks van druk net zoveel close grip als normaal breed. pak ik alles uit triceps ofzo?

5x90
5x105
5x105
5x105
5x105
5x105

Wilde incline benchen maar met een oefensetje van 90kg deed me schouder al tyfus zeer. dus doe effe rustig aan met me schouder

Pec Deck

15x130
15x130
15x130

Incline DB fly

8x22,5
8x22,5
8x22,5

1 arm tricep extention palm up

15x12
12x17,5
12x17,5

Kick Backs

15x10
12x12
10x14

Push down

20x60
20x70
20x80
 
:roflol: oefensetje van 90kg incline bp

Sterke training man!
 
Dikke pecdeck, damn.
Enne, ik heb hetzelfde, kan cgbp (bijna) net zoveel als normale bp.
 
Dikke pecdeck, damn.
Enne, ik heb hetzelfde, kan cgbp (bijna) net zoveel als normale bp.

wat is bij jou het verschil dan tussen cgbp en normaal? bij mij is het 0 ik vind het zo raar vroegerhad ik meer verschil maar het is helemaal weg. komt dat omdat ik me triceps op 1 of andere manier erg aanspreek?
 
Ik weet niet wat het verschil is maar ik denk niet meer dan 5 kg.. Tijdje niet max CGBP gedaan.
Je hebt gewoon sterke triceps denk ik? Geen idee.
 
Sterke borst man!
 
Ik weet niet wat het verschil is maar ik denk niet meer dan 5 kg.. Tijdje niet max CGBP gedaan.
Je hebt gewoon sterke triceps denk ik? Geen idee.

aah oke. maar is het dan niet zo dat als ik me borst goed zou benutten dat ik dan meer zou moeten kunnen drukken? want nu pak ik blijkbaar alles met de triceps lijkt het!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven