Fitness Seller

Log Roderick (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vind dat deloaden maar niks. Heb denk ik veel meer aan rust voor de wedstrijd. Dus ik pak me rust en gooi al me woede er zaterdag uit!

Precies is ook beter;), die klote deload training, Succes Zaterdag, ik doe ook mee dus we zien ons haha
 
Precies is ook beter;), die klote deload training, Succes Zaterdag, ik doe ook mee dus we zien ons haha

aah lache dat je ook komt! ik ga je zien!
 
Ben benieuwd naar de 125 bench!
 
Tis gelukt. Ben eerste op bench geworden. Maar faalde 125 hij kwam van de borst maar halverwege was ik ineens vast geslagen. De 120 ging wel heel netjes
 
:clap::clap::clap::clap::thumbs:

Hoeveel deelnemers waren er in jouw categorie?
 
Er waren er maar 2 in mijn catogerie. Maar ik heb wel van de 93+ klasse van de powerlifters wel de 2 de plek op bench op wilks. Er zat maar 1 iemand boven mij. Maar bench only werd appart gejureerd. Dus daar was ik 1 e op. Anders was ik 2 de geweest.
 
Er waren er maar 2 in mijn catogerie. Maar ik heb wel van de 93+ klasse van de powerlifters wel de 2 de plek op bench op wilks. Er zat maar 1 iemand boven mij. Maar bench only werd appart gejureerd. Dus daar was ik 1 e op. Anders was ik 2 de geweest.
:thumbs:

Hoe heeft rustyM het gedaan?
 
Ben trots op hem hij deed het niacee hij zal ook wel loggen denk ik.
 
Ja ja Roderick met z'n medal. Die komt er wel als benchkoning.
 
Ja ja Roderick met z'n medal. Die komt er wel als benchkoning.

Haha thanks man:) ik vond wel jammer dat er maar 2 bench only was. maar ik heb gekeken wat de rest drukte van de gewone powerlifters. in de 93+tot -105 gewichten had ik daarvan ook het meeste gedrukt. dat maakte me dan wel weer trots.

Nu een Vitrine kopen:D
 
Nice dat je 1ste bent geworden man\
 
123mq02.jpg
 
Er waren er maar 2 in mijn catogerie. Maar ik heb wel van de 93+ klasse van de powerlifters wel de 2 de plek op bench op wilks. Er zat maar 1 iemand boven mij. Maar bench only werd appart gejureerd. Dus daar was ik 1 e op. Anders was ik 2 de geweest.

Roderick... ik wil niet lullig doen. Maar wat hierboven staat slaat nergens op. Het viel te verwachten dat er niet meer bench only mannen waren, het was namelijk een powerliftingwedstrijd en het heeft geen zin om je dan met andere powerlifters te gaan vergelijken, die nog eens twee onderdelen er bij pakken.
Het gaat niet om de eerste, de tweede of de laatste plaats, maar om je eigen prestatie en je eigen gevoel wat je aan de wedstrijd overhoudt. Je hebt je best gedaan, helaas de 125 niet kunnen drukken. Het was een leuk wedstrijdje voor je, maar er is natuurlijk nog heel erg veel werk aan de winkel wil je serieus mee gaan doen.
Succes!
 
Dat is waar tymen. Ik baal wel van me 125 maar ik ga me best doen ervoor. Kijken of ik volgende keer nog meer kan pressen
 
Lekker lekker! Feli met je overwinning
 
Moest van Ielja:

Benchpress Paused

8x60

8x90
8x90
8x90
8x90
8x90

Triceps Extensions zonder katrol

12x30
12x30
12x30
12x30

Skull Crushes

12x30
12x30
12x30
12x30

Triceps Kickback

12x12
12x12
12x12
12x12

Ging wel lekker:D lekker licht en op techniek
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven