Fitness Seller

Log Roderick (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Neem gewoon bakje pasta+shake mee om na je werk te eten voordat je gaat trainen.
Nice dat je bent gaan squatten.

idd rusty:)

pff mijn hammies al de hele dag kan niet bukken en lopen doet zeer.

Heb net mijn sportschool opgezegdt.

Ik denk dat ik sochtends voor het werk ga trainen. dat lijkt me lekkerder en dan savonds vroeg naar bed. maar hoe zou ik dat met ontbijten doen?
 
idd rusty:)

pff mijn hammies al de hele dag kan niet bukken en lopen doet zeer.

Heb net mijn sportschool opgezegdt.

Ik denk dat ik sochtends voor het werk ga trainen. dat lijkt me lekkerder en dan savonds vroeg naar bed. maar hoe zou ik dat met ontbijten doen?

Gewoon flink brintha atten en suikers naar binnen slaan,
 
Mij niet gezien hoor. Liefst gewoon aan het einde van de dag, als je de hele dag goed hebt gegeten.
 
Mij niet gezien hoor. Liefst gewoon aan het einde van de dag, als je de hele dag goed hebt gegeten.

ik doe fysiek zwaar werk dus meestal ben ik gaar dan. ik denk dat ik er meer uit haal door sochtends te gaan
 
En nu trained by: Tymen? Jij springt ook van de hak op de tak he? Had Pjotr genoeg van je?
 
En nu trained by: Tymen? Jij springt ook van de hak op de tak he? Had Pjotr genoeg van je?

nee man pjotr is bezig met voorbereidingen voor zijn wk en komende 3 maanden gaat hij niemand coachen. dus vandaar!
 
Luister eens, ik ben niemand's "trainer". Je hebt me alleen maar gevraagd wat commentaar te leveren op je schema en updates in je log in de gaten te houden. Een trainer is iemand die je persoonlijk begeleidt, dat doe ik niet.
Maar ik help je graag waar ik kan natuurlijk.
 
Luister eens, ik ben niemand's "trainer". Je hebt me alleen maar gevraagd wat commentaar te leveren op je schema en updates in je log in de gaten te houden. Een trainer is iemand die je persoonlijk begeleidt, dat doe ik niet.
Maar ik help je graag waar ik kan natuurlijk.

wat vind jij van sochtends trainen tymen?
 
Ik vind t prima.
 
Gewoon zorgen dat er een flinke hoeveelheid koolhydraten in zit. Ik weet niet wat je normaal eet 's morgens.
 
Alleen brinta?
Wat brood met ei erbij oid als je te weinig energie hebt.
 
Alleen brinta?
Wat brood met ei erbij oid als je te weinig energie hebt.

oke ga ik doen.

btw mijn hammies doen zo ****ing pijn al de hele dag!
 
ee hoezo word je niet meer getraind door pjotr?
 
Staat 10posts terug haha wel lezen he
 
persoonlijk train ik in de ochtend ook gewoon goed. Vind het wel prettig om dan ook wat snelle carbs naar binnen te werken, . Brood met honing oid. + caseine shake.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven