Fitness Seller

Log Roderick (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kijk je uit dat je niet te hard van stapel loopt vriend? Ineens een verhoging van 40 kilo op een oefening vind ik nogal wat... Gewoon rustig opbouwen, zeker omdat je zo lang je LB niet zwaar belast hebt.
 
Ik ook overal. Nieuwe reprange, nieuwe oefeningen, dan heb je dat he :D

Goed dat je weer kan squatten man. Die enkel zag er destijds niet goed uit.

Idd ben blij dat het weer kan. Maar de enkel is nog het zelfde als toen jij het zag haha maar goed het werkt

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 10:18 ----------

Kijk je uit dat je niet te hard van stapel loopt vriend? Ineens een verhoging van 40 kilo op een oefening vind ik nogal wat... Gewoon rustig opbouwen, zeker omdat je zo lang je LB niet zwaar belast hebt.

Daar heb je gelijk in. In stapjes van 10 kg de week doen? Of minder?
 
Ja 5 kilo bijv.
 
  • Like
Waarderingen: DG80
Oke zal ik doen!
 
ik wil eigenlijk vanavond ook trainuh:(
 
zou ik biceps kunnen trainen vandaag? ik heb het gevoel dat ik moet trainen maar eigenlijk is het een rust dag:(
 
kan,

maar dan ben je wel een superdude

:trollface:
 
kan,

maar dan ben je wel een superdude

:trollface:

ben gisteren naar SFC geweest om nogmaals te kijken en heb me toch gelijk ingescreven. vanaf volgende week begin ik met 06:00 sochtends trainen. hopelijk bevalt het want ik vind die gym echt nice. ben mijn huidige echt zat.
 
ben gisteren naar SFC geweest om nogmaals te kijken en heb me toch gelijk ingescreven. vanaf volgende week begin ik met 06:00 sochtends trainen. hopelijk bevalt het want ik vind die gym echt nice. ben mijn huidige echt zat.

Waarom zo vroeg?
 
Neem dan een pwo?

Respect iig! Ik zou het niet kunnen om zes uur trainen

thanks maar nee een pwo werkt niet tenzij er 1.3 dmaa inzit maar dat wordt niet toegestaan door npb dus ik wil sochtends trainen dan heb ik me volle energie
 
gewoon savonds laat na het eten gaan trainen :)
 
gewoon savonds laat na het eten gaan trainen :)

dan moet ik 2x per dag heen en weer naar almere. nu wil ik sochtends trainen en dan door naar werk en van werk weer naar huis. toch veel logischer?
 
dan moet ik 2x per dag heen en weer naar almere. nu wil ik sochtends trainen en dan door naar werk en van werk weer naar huis. toch veel logischer?

Ga wonen in Almere ;) Nee maar 's ochtends is handiger, maar of het qua voeding en energie allemaal gaat lukken moet je maar even bekijken..
 
Pff om 6 uur 's morgens trainen? Ik zal me nog eens omdraaien tegen die tijd...
 
Ga wonen in Almere ;) Nee maar 's ochtends is handiger, maar of het qua voeding en energie allemaal gaat lukken moet je maar even bekijken..

effe wennen en het zal wel goed gaan denk ik

Pff om 6 uur 's morgens trainen? Ik zal me nog eens omdraaien tegen die tijd...

Ja en ik heb er gewoon zin in. vroeg naar bed, sochtends vroeg op. knallen voor het leven en dan werken. volgens mij voel je je dan de hele dag fit.
 
als je dan een goeie crash krijgt ben je echt de sjaak
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven