AndroidHealthClinic

Log Roderick (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hmm, probeer t :p als je max kracht stijgt, waarom niet?
 
Hmm, probeer t :p als je max kracht stijgt, waarom niet?

Ja idd. vele zeggen dat ik beter op maximaal 80% kan gaan trainen zo word ik sterker dan elke week maxen.
 
Ja idd. vele zeggen dat ik beter op maximaal 80% kan gaan trainen zo word ik sterker dan elke week maxen.

Hmm.. Zelf pak ik ook altijd een gewicht waarmee ik 12 reps kan ipv zoveel mogelijk @ 8 of zelfs 5 er uit drukken.. Bevalt eigenlijk wel, kun je meer op techniek focussen en kracht stijgt gewoon prima :)

Zal wel niet helemaal te vergelijken zijn maar uiteindelijk is het gewoon een kwestie van proberen en kijken of het helpt
 
Hmm.. Zelf pak ik ook altijd een gewicht waarmee ik 12 reps kan ipv zoveel mogelijk @ 8 of zelfs 5 er uit drukken.. Bevalt eigenlijk wel, kun je meer op techniek focussen en kracht stijgt gewoon prima :)

Zal wel niet helemaal te vergelijken zijn maar uiteindelijk is het gewoon een kwestie van proberen en kijken of het helpt

naja als 10 serieuze mensen mij PMen met hoe het zit. dan geloof ik het wel!
 
Kan voor iedereen verschillend zijn he :p
 
zal ik de intentisietijd verhogen of heeft dat geen enkele zin?
 
het hoeft niet perse 80% te zijn... als er maar een filosofie achter zit
 
verklaar u nader
80% is maar een nummertje, dit hoeft dus niet persé de manier van trainen te zijn.

Als ik jou was zou ik gewoon een schema zoeken wat bij je past, Westside barbell, wendler, smolov, stronglifts...
 
80% is maar een nummertje, dit hoeft dus niet persé de manier van trainen te zijn.

Als ik jou was zou ik gewoon een schema zoeken wat bij je past, Westside barbell, wendler, smolov, stronglifts...

Straks wil pjotr me begeleiden als hij weer tijd had. dan komt het wel goed. maar voor nu hielp Tymboo me uit de voeten alleen is er wat onduidelijkheid geweest over de opbouw van de gewichten die ik moet gebruiken enzo.
 
Straks wil pjotr me begeleiden als hij weer tijd had. dan komt het wel goed. maar voor nu hielp Tymboo me uit de voeten alleen is er wat onduidelijkheid geweest over de opbouw van de gewichten die ik moet gebruiken enzo.
je kunt je zelf toch ook inlezen in bepaalde schema's... heb je niet echt hulp bij nodig lijkt me
 
je kunt je zelf toch ook inlezen in bepaalde schema's... heb je niet echt hulp bij nodig lijkt me

ik heb srs meeste schema's doorgelezen nadat ik erop gewezen werd dat me gewichten niet goed waren. maar elk schema/ manier van trainen heeft zo zijn eigen redenen voor het bepalen van het gewicht of op hoeveel % je moet trainen. door de vele bomen zie ik het bos niet meer. en ofcourse zijn er meerdere wegen naar romen. maar je hebt betere en slechtere wegen. ik moet nog kiezen
 
gewoon een weg kiezen en zien hoe het uitpakt
 
Dat wou ik de hele tijd al zeggen, maar heb me ingehouden.

Dan ga ik dat maar doen. ik pak dan gewoon een wat lichter gewicht dat ik technisch goed kan uitvoeren en hem ook lekker voel.
 
Dan ga ik dat maar doen. ik pak dan gewoon een wat lichter gewicht dat ik technisch goed kan uitvoeren en hem ook lekker voel.

Luister pik, begin gewoon met een simpel 5x5 schema. In feite zoals je nu al bezig bent. Ga op die manier 5x5 opbouwen en dan richting wedstrijden langzaam afbouwen naar 3x3 2x2 e.d. Simpeler kan haast niet. Als je alles "door gelezen" had, had je dit ook wel kunnen weten.
 
Luister pik, begin gewoon met een simpel 5x5 schema. In feite zoals je nu al bezig bent. Ga op die manier 5x5 opbouwen en dan richting wedstrijden langzaam afbouwen naar 3x3 2x2 e.d. Simpeler kan haast niet. Als je alles "door gelezen" had, had je dit ook wel kunnen weten.

dat klopt maar niet alle schema's zijn van 5x5 kwa opbouw. dus vandaar. maar ik zal dat aanhouden en kijken wat het word de komende weken
 
Vandaag at maximum 80% van me kracht getraint. puur techniek gepakt vandaag.

Benchpress

5xbar
5x50
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

Rows

5x70
5x70
5x70
5x70
5x70

Hammer strenght wide grip chest press

5x100
5x110
3x120
3x130 easy peasy

Lat Pull Down

10x55
10x55
10x55
10x55

Push down

10x50
10x50
10x50
10x50

Face pull

10x50
10x50
10x50
10x50

alles easy as a mofo:D

Nam wat minder rust als anders en moet zeggen voelde een lekkere pomp / verzuring.

Door zo te trainen kan ik wel heel strikt trainen ik vind het best fijn. wel effe wennen
 
Vorige week pak je toch nog sets van 105 en hoger? Dan is 80kg geen 80%...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven