AndroidHealthClinic

Log Roderick (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vind 1 x in de week bench nogal weinig voor iemand die zich volledig op t bankdrukken richt.
Of zie ik dat verkeerd?
 
Vind 1 x in de week bench nogal weinig voor iemand die zich volledig op t bankdrukken richt.
Of zie ik dat verkeerd?

krijg nu steeds last van me schouders. dacht mischien is het zo minder?
 
Weet je al wat er aan de hand is met je schouder dan?
 
Weet je al wat er aan de hand is met je schouder dan?

ik denk over belast. nu weekje rustig aangedaan en alleen zondag getraint kwa bank en ging al een STUk beter
 
Nou, even laten rusten dan en daarna weer aanpakken.
1 x per week je belangrijkste lift doen vind ik echt te weinig.
 
Nou, even laten rusten dan en daarna weer aanpakken.
1 x per week je belangrijkste lift doen vind ik echt te weinig.

hoe zou jij het aanpakken? kan je me schema edditten?
 
No offence, maar heb je ooit wel eens geheel op eigen houtje een schema opgesteld/aangepast?
 
No offence, maar heb je ooit wel eens geheel op eigen houtje een schema opgesteld/aangepast?

ja vandaag wat daar staat heb ik zelf inelkaar gezet.

Naar aanleiding van het gesprek in papendal. en met internet erbij is het me gelukt.
 
Laatst bewerkt:
Inb4 powerlifters rage

http://www.youtube.com/watch?v=HpdlF_Vh7zg
Zou zoiets niet kunnen helpen bij t voorkomen van schouder pijntjes? Heb ze zelf nooit gedaan maar heb het wel een paar x langs zien komen op het forum. Meeste gewichtspijn komt voort uit verkeerd belasten..
 
Ik bench al bijna 2 jaar 4x per week en daarbij nog die bijoefeningen en me schouders leven nog. Gewoon wat side raises, rear delt raises, upperback en licht armen.
 
is het de opzet dat ik mijn andere spieren erbij pak op die 4 bench dagen? of ze appart pak op dinsdag en donderdag?
 
Laatst bewerkt:
gewoon erachteraan, doe je bijv bij 2 trainingen upperback en bij de andere of armen of schouders en LB moet je zelf kijken.
 
gewoon erachteraan, doe je bijv bij 2 trainingen upperback en bij de andere of armen of schouders en LB moet je zelf kijken.

something like

Maandag Bench/schoulder

Woensdag Bench/back(heavy)

Vrijdag Bench/Lower Body

Zaterdag Bench/ rug(light)/biceps

zoiets Ziyed?
 
Laatst bewerkt:
Dit is hem geworden.

wat vinden jullie ervan?

DkzMm.png
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven