MuscleMeat

Log Roderick (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Het schema voelde echt goed. En zit nu in de deload. Ik denk zelf wel dat ik volgende week weer smolov kan doen. Vind het een machtig mooi schema
 
Gewoon weer smolov pakken en je ingevoerde gewicht met 5kg verhogen. Volume wen je vanzelf wel aan
 
Ga je na je deload nog een 1RM doen? Ik begin maandag ook aan een cycle, ik ben benieuwd hoe het voor mij uit pakt, ik hoop net zo goed als bij jou!
 
Ram er eerst ff een nieuw 1RM eruit en vul dat dan in voor de volgende cycle.
 
Hoeft niet per se, verhoog je cycle met 5kg en groei lineair rustig door. Maxen doe je op een wedstrijd
 
Hoeft niet per se, verhoog je cycle met 5kg en groei lineair rustig door. Maxen doe je op een wedstrijd

Of in een training. Niets hoeft per se. Maar aan het einde van een schema, hoe kort ook, is het wel fijn om het effect ervan te evalueren. Daarnaast heb je daarmee nauwkeurigere input voor de volgende cycle.
 
Of in een training. Niets hoeft per se. Maar aan het einde van een schema, hoe kort ook, is het wel fijn om het effect ervan te evalueren. Daarnaast heb je daarmee nauwkeurigere input voor de volgende cycle.

heb ik eigenlijk al gedaan.

ik begon met 1rm 120 en eindigde met 1rm 140.

ik haalde na 13 sets alsnog 135kg paused dus ga ervan uit dat ik 140 wel pak

ik ga denk ik idd me hele schema met 5-7,5kg verhogen en rustig door groeien. als ik te snel wil trek ik me lichaam kapot denk ik
 
een niet gedrukte max is geen max he.. :)
 
Training van gisteren avond:

Cycle 2 Week 1 Training 2

Bench Paused

7x5x97,5

BOR

5x5x75

Lat pull down

4x8x80

Rows

4x8x90
 
Fijne feestdagen broski!!!
Ben trouwens blij voor je dat je zo goed gaat op dit schema :)
 
Fijne feestdagen broski!!!
Ben trouwens blij voor je dat je zo goed gaat op dit schema :)

Thanks bro! jij ook fijne dagen man!

Ja ik ook ik ga eindelijk gewoon beetje bij beetje lineair vooruit. vind ik echt top!
 
Ik begin denk ik volgende week opnieuw met deze cycle. Want ik heb nu buikgriep em kan dus niet trainen. Als volgende week weer goed gaat ga ik aan de gang
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven