MuscleMeat

Log S23 kuur

Bezoekers in dit topic

Timo

Novice
Lid geworden
10 mei 2018
Berichten
24
Waardering
11
Lengte
1m68
Massa
57kg
Vetpercentage
9%
Vanaf woensdag 9 mei ben ik begonnen aan een cycle van S23 voor 8 weken.
Per dag neem ik 20mg S23.
Ik heb gekozen om S23 te proberen omdat ik heel erg benieuwd ben naar de resultaten die sarms kunnen geven zonder tot zover nog bekende bijwerkingen bij de aanbevolen doseringen. S23 is momenteel de sterkste wat beweerd wordt en ik wil weten wat voor resultaten een cyclus van S23 iemand kan bieden.

Voor deze log zal ik elke week wegen met een weegschaal die naast het gewicht ook je vet%, vocht% en spiermassa in kilo meet. Ook zal ik bij deze meting mijn bloeddruk meten. Bij de begin dag (gisteren) na 4 weken en na 8 weken meet ik de omvang van me armen, benen en de schouders.

Naast de metingen van mijn lichaam zal ik in deze logs ook mijn progressies bijhouden, wat ik aan supplementen ernaast gebruik en hoeveel kcal ik gemiddeld eet.

De progressies die specifiek bijgehouden zullen worden zal van de volgende oefeningen zijn:
-Squat
-Bench Press
-Deadlift
-Lat pulldown
-Barble shoulder press

Dag 1 week 1
De tabletten neem ik s'ochtends in standaard tussen 9 en 10 uur.

Ik heb de 1e meting gedaan op woensdag 9 mei om 7:30 na de nachtdienst.

Leeftijd: 24
Gewicht: 66.7
Lengte: 1,68
Vet%: 9.1
Spiermassa: 57.6kg
Vocht%: 66.7

Momenteel zit ik op de volgende gewichten met de bovengenoemde oefeningen. Hierbij heb ik het over max 2 a 3 reps
-Squat 115kg
-Bench Press 110kg
-Deadlift 170kg
-Lat pulldown 85kg
-Barble shoulder press 55kg

Na inname heb ik de 1e dag nog niks anders aan me lichaam gevoeld.
Me bloeddruk was hierbij alsvolgt:
Bovendruk 140
Onderdruk 78
Rust hartslag 52

Tijdens de cyclus ben ik van plan creatine te gebruiken en zorg ik dat ik minimaal 3000kcal op een dag eet en als het lukt 4000.

Ik werk hiernaast 40 uur in een fabriek in een 3 ploegensysteem. In de weken van de nachtdiensten eet ik dus ook minder doordat ik minder slaap en minder weg krijg. Buitenom deze diensten zorg ik voor minimaal 7,5 tot 8 uur slaap per dag.
Tijdens de cyclus zal ik 3 tot 5 keer per week aan kracht training doen.


UPDATE:

Begin Week 2 (7e dag)
Vanaf maandag elke dag getraind en ik merk qua kracht nog geen merkbaar verschil. Wat ik wel merk en dit kan ook stukje placebo zijn is meer motivatie om die laatste herhalingen daadwerkelijk te voltooien.

Woensdag weer gewogen en gemeten en de resultaten zijn alsvolgt:
Gewicht: 67kg
Vet%: 11%
Vocht%: 64,6%
Spiermassa: 57,8kg

Tot dusver ondervind ik geen klachten, slapen gaat prima en door de dagen heen voel ik me meer opgewekt en energieker.

Update week 2 8e dag
Vandaag een chestday gehad en zit weer op me pr waar ik maanden terug op zat. 115kg bench press eenmalig met 2-0-4 tempo. Ik voelde me sterk en de motivatie was nog hoger dan de week ervoor!
 
Laatst bewerkt:
Bench 110 kg en je weegt maar 66kg. Met de losse bar of met een machine?
 
dat is wat ik vind: While ostarine (ostabolic), andarine (s4), and Anabolicum (LGD) may cause a mild shut down s23 is extremely suppressive.
 
Ben benieuwd! In
 
Bench 110 kg en je weegt maar 66kg. Met de losse bar of met een machine?
Losse bar. Heb heel lang op pure kracht getraind. Me PR met bench press staat op 115 toen ik 67,5 woog.
 
dat is wat ik vind: While ostarine (ostabolic), andarine (s4), and Anabolicum (LGD) may cause a mild shut down s23 is extremely suppressive.
We gaan het merken. Ik heb over het algemeen gehoord dat het minder onderdrukking levert. Ik merkte dat toen ik LGD probeerde 11mg voor mij de goede dosis was en dat ik bij 16mg onderdrukt werd.
 
We gaan het merken. Ik heb over het algemeen gehoord dat het minder onderdrukking levert. Ik merkte dat toen ik LGD probeerde 11mg voor mij de goede dosis was en dat ik bij 16mg onderdrukt werd.

Zal je ook alleen maar echt weten door labo voor en na.

Van horen zeggen zonder dat die mensen labo voor en na hebben ben je ook niet veel mee.

Ik lees op verschillende sites dat s23 meer onderdrukt dan osta,lgd en rad.
 
Zal je ook alleen maar echt weten door labo voor en na.

Van horen zeggen zonder dat die mensen labo voor en na hebben ben je ook niet veel mee.

Ik lees op verschillende sites dat s23 meer onderdrukt dan osta,lgd en rad.

Precies tot zover kan ik nog niet zeker zeggen wat het zal doen qua onderdrukking dus dat zullen we ondervinden!
 
In! Tof dat je logged, veel succes.:cool:
 
We gaan het merken. Ik heb over het algemeen gehoord dat het minder onderdrukking levert. Ik merkte dat toen ik LGD probeerde 11mg voor mij de goede dosis was en dat ik bij 16mg onderdrukt werd.
Hoezo? Hoe kan je dat nu weten?
 
Hoezo? Hoe kan je dat nu weten?

Wanneer je onderdrukking merkt dan merk je focus verlies, moeilijk opstaan uit bed, meer vermoeid en minder motivatie.
Dat is waar ik last van kreeg bij 16mg.
 
Nette stats voor je gewicht, damn!
 
Wanneer je onderdrukking merkt dan merk je focus verlies, moeilijk opstaan uit bed, meer vermoeid en minder motivatie.
Dat is waar ik last van kreeg bij 16mg.
Bullshit. Wanneer je sarms of anabolen neemt, heeft dat niets met onderdrukking te maken.
 
Bullshit. Wanneer je sarms of anabolen neemt, heeft dat niets met onderdrukking te maken.
Sarms onderdrukken testosteron aanmaak omdat ze zich op de receptoren hechten waar testosteron normaal op hecht. Doordat test daarom dus vrij rond blijft in je lichaam wordt je aanmaak lager en heb je onderdrukking. Met anabolen neem je het hormoon zelf in of wordt het omgezet in het hormoon in je lichaam. Dit is niet zo met sarms. Volgende keer als je bullshit called en zegt dat iets niet waar is, kom dan met argumenten waarom dat niet zo is.

Overigens wil ik even niet lullig doen hoor maar als je het ergens niet mee eens bent is het niet nodig zo te gaan reageren zoals in je voorgaande comments. Of vind jij van wel?
 
Laatst bewerkt:
Sarms onderdrukken testosteron aanmaak omdat ze zich op de receptoren hechten waar testosteron normaal op hecht. Doordat test daarom dus vrij rond blijft in je lichaam wordt je aanmaak lager en heb je onderdrukking. Met anabolen neem je het hormoon zelf in of wordt het omgezet in het hormoon in je lichaam. Dit is niet zo met sarms. Volgende keer als je bullshit called en zegt dat iets niet waar is, kom dan met argumenten waarom dat niet zo is.

Overigens wil ik even niet lullig doen hoor maar als je het ergens niet mee eens bent is het niet nodig zo te gaan reageren zoals in je voorgaande comments. Of vind jij van wel?
Leg mij eens deftig uit hoe je kuur verlopen is. Volgens jouw uitleg nam je 16mg per dag en voelde je futloos, enz... Dan heb je de dosis verminderd naar 11mg en verdwenen die zaken. Zo werkt het niet. Wanneer je eigen testosteronproductie onderdrukt wordt, ga je dat niet onmiddelijk voelen en als je testproductie weer op gang schiet, duurt dit ook een paar weken. Dat futloos gevoel en dergelijke gebeuren regelmatig bij sarms of prohormoongebruik en verdwijnen meestal na een tijdje maar hebben niets te maken met testosteronproductie of onderdrukking. Dat kan je zelfs hebben indien je testosteron erbij zet.
 
Leg mij eens deftig uit hoe je kuur verlopen is. Volgens jouw uitleg nam je 16mg per dag en voelde je futloos, enz... Dan heb je de dosis verminderd naar 11mg en verdwenen die zaken. Zo werkt het niet. Wanneer je eigen testosteronproductie onderdrukt wordt, ga je dat niet onmiddelijk voelen en als je testproductie weer op gang schiet, duurt dit ook een paar weken. Dat futloos gevoel en dergelijke gebeuren regelmatig bij sarms of prohormoongebruik en verdwijnen meestal na een tijdje maar hebben niets te maken met testosteronproductie of onderdrukking. Dat kan je zelfs hebben indien je testosteron erbij zet.
Ik begon op 11mg voor 2 weken. Hier geen bijwerkingen van gevoeld, toen ging ik naar 16mg voor 3 weken en daar begon de futloosheid en concentratieverlies. Weer afgezakt naar 11mg en toen was het weg. Zo is mijn kuur verlopen. Dus ik merkte wel degelijk dat 16mg voor mij te veel was en dat 11mg beter was. De resterende tijd toen ik zakte naar 11mg heb ik geen enkel probleem meer ondervonden behalve meer problemen met eten dan zonder LGD. Wat zou dan de reden zijn van de problemen die zich voor deden bij 16mg volgens jou?

Nu weet ik in ieder geval waarom je het er niet mee eens bent dus dank voor je uitleg. Ik ben zelf tamelijk nieuw in de Sarms sectie dus ik kan het ook zeker mis hebben dat moet ik wel zeggen!
Maar dit is wat ik me heb laten vertellen wat het probleem bij mij was.
 
Ik begon op 11mg voor 2 weken. Hier geen bijwerkingen van gevoeld, toen ging ik naar 16mg voor 3 weken en daar begon de futloosheid en concentratieverlies. Weer afgezakt naar 11mg en toen was het weg. Zo is mijn kuur verlopen. Dus ik merkte wel degelijk dat 16mg voor mij te veel was en dat 11mg beter was. De resterende tijd toen ik zakte naar 11mg heb ik geen enkel probleem meer ondervonden behalve meer problemen met eten dan zonder LGD. Wat zou dan de reden zijn van de problemen die zich voor deden bij 16mg volgens jou?

Nu weet ik in ieder geval waarom je het er niet mee eens bent dus dank voor je uitleg. Ik ben zelf tamelijk nieuw in de Sarms sectie dus ik kan het ook zeker mis hebben dat moet ik wel zeggen!
Maar dit is wat ik me heb laten vertellen wat het probleem bij mij was.
Wat de reden is, weet ik niet. Met die orale middelen zie je dat regelmatig. Je weet ook niet wat in die pilletjes zit en of de dosis correct is. Bijvoorbeeld een lever die afziet kan ook deze symptomen geven. Alleszins heeft dit niets te maken met onderdrukking van testosteron. Je hebt je dat laten vertellen omdat er in dit wereldje ongelooflijk veel geluld wordt en van alles geïnsinueerd wordt.
 
Back
Naar boven