Fitness Seller

Log s4 + lgd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jasperz

Cool Novice
Lid geworden
17 sep 2017
Berichten
52
Waardering
19
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
zo,

Na lang wikken en wegen ga ik aan de gang met sarms.
Ik ga 12 weken s4 en lgd nemen voor de bulk.
Op dit moment 1.88 en 85kg en hoop 5kg te winnen.
Morgenochtend beginnen.
Als pct chlomid.
 
Laatst bewerkt:
S4 op 50mg p/dag, 2*25mg. Lgd op 10mg in de ochtend.
Vandaag gestart
 
Ik lees mee! :)
 
Ik ben ook in! Ben erg benieuwd wat je hiermee haalt, is een erg vaak gebruikte stack.
 
Goede kans op ban in dit topic. :D

Wat is het doel van je kuur Jasperz ?
 
Ik dacht dat ThepoManta een paar weken geleden al gebanned was en ik was dan verwonderd dat hij deze week weer kon posten. Nu zie ik dat hij weer een ban heeft. En daarna waarschijnlijk met een nieuwe naam Theo91 herbegonnen.
 
Doel van de kuur is om wat massa te winnen zonder al teveel vet aan te zetten of zelfs wat te verliezen.
Had vanochtend in de gym al het idee iets meer uithouding te hebben maar dat kan ook tussen mijn oren zitten.
 
Update dag 6:

Kwa gewicht iets aangekomen maar nog niet noemenswaardig, wat ook wat vroeg zou zijn.
Maar man, dat het wat begint te doen is duidelijk; net thuis van upperbody workout.
Op de bench enkele extra reps en mijn armen knallen uit elkaar!
Nog niet eerder zon pomp gevoeld zeg.
 
Rond dag 14 werkt alles goed
 
Update dag 14:

Inmiddels dik een kg aangekomen.
Kracht is echt behoorlijk aan het toenemen.
Helaas ivm een pijntje schouder deze week geen bp gedaan, maar dumbell press die ik hiervoor al een tijd niet gedaan heb dus kan niet mijn precieze progressie daarin zien.
Squat is al 5kgs omhoog terwijl ik voor Mn gevoel echt al een tijdje vast zat.
Verder geen enkele side merkbaar.
 
Update dag 17:

De krachtgains zijn echt behoorlijk te noemen inmiddels!
Inmiddels 1.5kg aangekomen en voel me per training sterker worden.
Nog geen enkele side merkbaar
 
Hoeveel krachtgains inmiddels? En zie je al iets van hardheid van de S4 in je spieren?
 
Hardheid is zeker zichtbaar.
Zoals eerder gezegd doe ik deze week geen bp, zal ik volgende week weer gaan doen. Dp is met 4kg omhoog inmiddels, sq met 10kg.
Ben benieuwd wat het nog gaat brengen.
 
Dag 31 :

Tijdje niet gelogd, maar wat ben ik tevreden zeg!
Inmiddels 2.7 kg aangekomen en krijg van alle kanten positieve opmerkingen van mensen die zien dat ik aan het groeien ben.
Elke training gaat heerlijk en de kracht blijft lekker komen.
Ik merk inmiddels wel dat mijn ogen lastig omschakelen van donker naar licht en andersom, maar geef ze een paar seconden en het is weg.
Ik ervaar dit niet als heel vervelend.
 
Update dag 44:

Inmiddels dik 4 kg in de plus, waarvan op het oog geen vet, zelfs het idee wat droger te zijn.
Veel opmerkingen dat ik aanzienlijk breder aan het worden ben.
Ook de vasculariteit begint zich behoorlijk te tonen; aders op Mn biceps die ik al tijden niet had gezien zijn terug.
Krachtgains blijven ook nog steeds komen!
Al met al zeer tevreden over de voortgang.
 
Update dag 44:

Inmiddels dik 4 kg in de plus, waarvan op het oog geen vet, zelfs het idee wat droger te zijn.
Veel opmerkingen dat ik aanzienlijk breder aan het worden ben.
Ook de vasculariteit begint zich behoorlijk te tonen; aders op Mn biceps die ik al tijden niet had gezien zijn terug.
Krachtgains blijven ook nog steeds komen!
Al met al zeer tevreden over de voortgang.

Lijkt precies op mijn resultaat! :)
 
Helaas ivm tijd weinig de moeite genomen te loggen. Zit inmiddels in Mn pct, en het resultaat is top. 5.8kg in de plus en een procentje vet kwijt. Krachtgains grotendeels behouden tot nog toe, net als Mn massagains. Binnenkort op vakantie dus nu even niets, maar daarna 75mg s4 en lgd 10mg proberen. Zeer tevreden.
 
Back
Naar boven