MuscleMeat

LOG Sanne89 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb vandaag voor de verandering eens iets vettig gegeten! Zoals me hier eerder is aangeraden :). Vanaf morgen kan ik me eindelijk terug aan men schema houden en heb ik minder schoolwerk!! Welke oefeningen doen jullie voor je buik eigenlijk?
 
Ik doe eigelijnlijk elke dag wel iets aan buik, al is het op zaterdag meer in de vorm van zumba of buikdansen.

M, W, V
buikspieren op apparaten, meestal 4 oefeningen
D, Do
circuit met: crunches, reversed crunches, side bends, leg lifts, russian twists, side twists, side crunches, steun oefeningen(linker zij, rechter zij, voor-ligsteun)

Succes
 
Ik heb een plan voor deze avond!! Ik ga mijn dijbeen omtrek meten en mijn buik omtrek :)... misschien dat ik dan zo verschil zie na een weekje. want in gewicht is er nog niet echt iets af eigenlijk...Ook niets bijgekomen natuurlijk.
 
Ik heb een plan voor deze avond!! Ik ga mijn dijbeen omtrek meten en mijn buik omtrek :)... misschien dat ik dan zo verschil zie na een weekje. want in gewicht is er nog niet echt iets af eigenlijk...Ook niets bijgekomen natuurlijk.


:thumb::thumb:
 
Ik ben benieuwd wat de uitkomst van je meting is! :)
 
Ik heb vandaag voor de verandering eens iets vettig gegeten! Zoals me hier eerder is aangeraden :). Vanaf morgen kan ik me eindelijk terug aan men schema houden en heb ik minder schoolwerk!! Welke oefeningen doen jullie voor je buik eigenlijk?

crunches, laat vaak iemand achter m'n hoofd staan die (handen in de nek, ellebogen bij elkaar), bij de elleboog terugduwt. sidecrunche staand met cable. Liggen en benen gestrekt omhoog tillen, iemand duwt benen terug. Hangend beenheffen... en eigenlijk van alles nog wat. ik wissel veel af, omdat buik snel went.

Ik heb een plan voor deze avond!! Ik ga mijn dijbeen omtrek meten en mijn buik omtrek :)... misschien dat ik dan zo verschil zie na een weekje. want in gewicht is er nog niet echt iets af eigenlijk...Ook niets bijgekomen natuurlijk.

elke week foto maken en op zicht kijken? En hoe was het met je omtrek?
 
buikomtrek (gemeten vlak onder de navel rond de heup) = 85cm
bilomtrek (van boven rond dijbeen gemeten) = 58cm

Daar mogen nog wel paar centimetertjes af!! :)
 
buikomtrek (gemeten vlak onder de navel rond de heup) = 85cm
bilomtrek (van boven rond dijbeen gemeten) = 58cm

Daar mogen nog wel paar centimetertjes af!! :)

Gaat goed voor uit! ;)
 
heelp!! Ik heb al een hele dag kramp in mijn kuit en die wilt er maar niet uitgaan. Ik heb al een warm bad genomen + sportgel aangedaan en het helpt niets
 
heelp!! Ik heb al een hele dag kramp in mijn kuit en die wilt er maar niet uitgaan. Ik heb al een warm bad genomen + sportgel aangedaan en het helpt niets



hihihi erg is dat he! succes:D
 
Hey Sanne, dat is knap pijnlijk, goed rekken.
Waarschijnlijk heb je een magnesium tekort, die pillen kan je gewoon bij de drogist kopen.

Sterkte en succes! :)
 
De kramp is nog steeds niet uit mijn kuit...De pijn is al minder, maar ik vind het vresselijk ambetant!!
Vanmorgend heb ik 2 uur circuit fitness gegeven, was echt leuk!
Vanavond terug naar de fitness om te trainen :) Ik heb er zin in!!
 
De kramp is nog steeds niet uit mijn kuit...De pijn is al minder, maar ik vind het vresselijk ambetant!!
Vanmorgend heb ik 2 uur circuit fitness gegeven, was echt leuk!
Vanavond terug naar de fitness om te trainen :) Ik heb er zin in!!

vanmorgen fitness gegeven?
Leuk joh doe je dan zelf mee?
 
vanmorgen fitness gegeven?
Leuk joh doe je dan zelf mee?

tuurlijk :) ik heb afgezien ze!.. mijn gezicht was een lekkende kraan, zo hard was ik aan het zweten :p. En dat is dan zo met een micro'tje en goede muziek, echt zalig!
 
zo en dan vanavond weer aan het sporten?
je pakt het grondig aan dame
 
Werk je in een sportschool oid?
 
Heftige training op 1 dag meid!
 
Back
Naar boven