MuscleMeat

LOG Sanne89 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Klinkt goed sanne! :)
 
Ik zei wel 'als je heel heel goed kijk'.. dus ik weet niet of je het via een foto al kan zien :D

Ik leen de leesbril van mijn man wel even ;)
 
Fijn WEEKEND!!:wave2::wave2:
 
Blokjes zijn blokjes, ook al moet je goed kijken! Fijn weekend!
 
Blokjes zijn blokjes, ook al moet je goed kijken! Fijn weekend!

Hehe :p:d Misschien zijn het wel blokjes met een dikke laag vet nog over :p

Deze nammidag tumbling training :) dus geen fitness voor mij vandaag.
En blokken voor het examen!! allemaal goed duimen :p
 
Blokjes zijn blokjes, ook al moet je goed kijken! Fijn weekend!

psies!!!
Ik dacht by the way ook dat ik niet veel verschil zou zien... En nee, het verschil is niet gigantisch, maar absoluut zichtbaar en meer dan ik dacht, dus eu... ik denk dat je jezelf nog wel eens kan verbazen!!!

Fijn weekend!
 
Wat betekent een keg :dunno:

:roflol:

Sixpack is niet alleen een Engels woord voor 6 buikspier-blokjes, maar ook voor een pak van 6 bierblikjes (duh..)

En keg is een Engels woord voor een heel bierVAT (een vust).
 
Ik doe eigelijnlijk elke dag wel iets aan buik, al is het op zaterdag meer in de vorm van zumba of buikdansen.

M, W, V
buikspieren op apparaten, meestal 4 oefeningen
D, Do
circuit met: crunches, reversed crunches, side bends, leg lifts, russian twists, side twists, side crunches, steun oefeningen(linker zij, rechter zij, voor-ligsteun)

Succes

Buik is dezelfde spiergroep als elke andere. Overtraining is dus niet gewenst! 2x in de week heeft meer effect als elke dag!
 
:roflol:

Sixpack is niet alleen een Engels woord voor 6 buikspier-blokjes, maar ook voor een pak van 6 bierblikjes (duh..)

En keg is een Engels woord voor een heel bierVAT (een vust).

Aha, een heel biervat :eek:
Vandaar dat ik het niet weet want ik vind bier echt :kots:
 
Aaaah, geen bier liefhebber . . . Nou ja ze zeggen wel eens you are what you eat, dus misschien gaat de vlieger ook wel op voor het drinken . . .
 
Waar denk je waar het woordje 'bierbuik' vandaan komt?!:p
 
Aaaah, geen bier liefhebber . . . Nou ja ze zeggen wel eens you are what you eat, dus misschien gaat de vlieger ook wel op voor het drinken . . .

als ik ben wat ik eet.. dan zag ik er wel helemaal anders uit ze. Mijn vriend zegt soms wel eens: allengeluk dat jij aan sport doen :p!
Nu in deze periode let ik wel op mijn voeding, maar het lukt me niet altijd.
Dit weekend was er een communiefeest en ik heb me weer volgepropt met taartjes :s Ai

Vanavond weer trainen :) Gisteren was de fitness gesloten
 
als ik ben wat ik eet.. dan zag ik er wel helemaal anders uit ze. Mijn vriend zegt soms wel eens: allengeluk dat jij aan sport doen :p!
Nu in deze periode let ik wel op mijn voeding, maar het lukt me niet altijd.
Dit weekend was er een communiefeest en ik heb me weer volgepropt met taartjes :s Ai

Vanavond weer trainen :) Gisteren was de fitness gesloten

geen karakter dus :no: Sanne toch !
 
geen karakter dus :no: Sanne toch !

zo kan je het soms wel noemen ja :) maar je moet minstens 1 vetdag in de week hebben. want als je constant gezond eet gaat je metabolisme zich hier aan aanpassen en valt het allemaal stil
 
Joh, zolang je maar gelukkig bent ;) Ik ben zelf redelijk fanatiek, maar dat is meer omdat ik mijn sixpack terug wil, het onding is verdwenen de afgelopen 8 maanden. MNischien moet ik er wat wanted posters voor ophangen ;)
Enneh, wat voor taartjes waren het trouwens? Het hoort tenslotte bij je junkdag, dus je kan er maar beter goed veel gegeten hebben ;)
 
Joh, zolang je maar gelukkig bent ;) Ik ben zelf redelijk fanatiek, maar dat is meer omdat ik mijn sixpack terug wil, het onding is verdwenen de afgelopen 8 maanden. MNischien moet ik er wat wanted posters voor ophangen ;)
Enneh, wat voor taartjes waren het trouwens? Het hoort tenslotte bij je junkdag, dus je kan er maar beter goed veel gegeten hebben ;)


aardbeitaartjes! :p met veeel slagroom. en ijsjes ...
 
Back
Naar boven