Fitness Seller

LOG Sanne89 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet mogelijk haha, tenzij je enorm veel vocht ofzo vasthoud maar dat lijkt me sterk..:) ik hou momenteel 2 kilo vocht vast door mijn cheat van zaterdag, I feeeel bloateddd
 
ik vind het inderdaad heel raar... en ik hoop dat het niet waar is!
de weegschaal gaf al weken 73-74kg aan.. zaterdag dan 72kg. en nu plots 79kg.
zelfs een zwangere vrouw komt niet eens zoveel bij op korte tijd.
ik voel me best wel slecht :s
 
ik vind het inderdaad heel raar... en ik hoop dat het niet waar is!
de weegschaal gaf al weken 73-74kg aan.. zaterdag dan 72kg. en nu plots 79kg.
zelfs een zwangere vrouw komt niet eens zoveel bij op korte tijd.
ik voel me best wel slecht :s

Dat is echt wel onmogelijk hoor meid ! Geen paniek, je kan echt niet zo veel bijgekomen zijn !

Er is duidelijk iets mis met je weegschaal. Is ze al oud ? Staat ze wel op een harde en vlakke ondergrond ? Dat laatse is ook erg belangrijk: sommige weegschalen werken totaal niet meer goed wanneer ze op een ondergrond staan die niet hard/vlak/glad is.

Eet maar gewoon weer normaal vandaag ;-) En eventueel eens een andere weegschaal kopen als je het heel belangrijk vindt om je gewicht goed te kunnen opvolgen...
 
nice log, 7kg is wel erg veel, zelfde weegschaal al de tijd?
 
ja zelfde weegschaal. misschien moet ik de batterij eens vervangen.
je kan toch maar max 2-3kg meer vocht ophouden tegenover de vorige dag? maar 6-7kg vind ik echt raar..
ik ben 6x op die weegschaal gaan staan vanmorgen op die verschillende plaatsen. dus ik begrijp het echt niet
beangstigend :-)
 
Staat er niet nog iemand op die weegschaal? Ik heb wel eens dat mijn weegschaal kilo's meer aangeeft als iemand anders in mijn huis er voor mij op heeft gestaan..:( Maar don't worry, het is bijna onmogelijk!
 
Kan ook te maken hebben met je menstruatiecyclus.... net daarvoor houd je altijd (veel) vocht vast.
 
ik woon alleen... of het moest een spook geweest zijn die op de weegschaal heeft gestaan :D
Normaal gezien duurt het nog even voor de menstruatiecyclus begint van deze maand.
Ik stond er net weer even op en toen gaf die 76 kg aan met kleren aan en s'avonds. Deze morgen 79kg zonder kleren en nuchter :). Dus het ding doet toch wel een beetje raar :p
 
Niks van dat ding aantrekken dus!
 
Nee eigenlijk niet he :) maar het is zo moeilijk om er niet naar te kijken als je graag wat kilootjes kwijt wilt :D
 
Ik snap je punt hoor maar als dat ding zulke afwijkingen geeft dan kan je beter een andere kopen (denk ik):)
 
Inderdaad :) ik ga het eerst eens proberen met de batterij te vervangen.
Haha maar nu weet ik wel niet of die 72kg van zaterdag wel klopte dan :D zou ik wel jammer vinden als dat niet waar is :D
 
Positief denken, tuurlijk klopt die 72:)
 
het is al enkele weken geleden dat ik nog iets gepost heb.
Ik had wat rugproblemen, een verkeerde beweging gedaan op het werk. En sinds mijn rug min of meer terug inorde is heb ik pijn in mijn maag die ondertussen ook al een week aanhoud.
Gelukkig gaat het sinds vandaag wat beter, dus vanavond probeer ik alvast mijn looptraining terug te hervatten.
Ik heb nog 3 weken de tijd om te trainen voor de 10miles :).
 
Balen zeg! Misschien even naar laten kijken als het toch aanhoudt? En hoe is het trouwens afgelopen met het weegschaalmisterie?:) Goodluck met lopen!!
 
De weegschaal doet terug normaal :) dat was dus 1 dag dat die het noorden precies kwijt was ;).
De komende twee weken concentreer ik me volledig op de 10 miles van Antwerpen. Nadien bekijk ik wat ik ga doen...die crossfit spreekt me nog steeds heel erg aan!
 
De weegschaal doet terug normaal :) dat was dus 1 dag dat die het noorden precies kwijt was ;).
De komende twee weken concentreer ik me volledig op de 10 miles van Antwerpen. Nadien bekijk ik wat ik ga doen...die crossfit spreekt me nog steeds heel erg aan!

gelukkig doet íe weer normaal.
Heel veel succes met je voorbereiding en de 10 miles zelf natuurlijk.
Enne...wie weet, tot CrossFit ;)
 
Back
Naar boven