XXL Nutrition

Log tegen acne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Little Daddy

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2010
Berichten
12.101
Waardering
710
Hallo mede BBers, ik zit zoals velen hier met een probleem namelijk dat ik veel acne heb, meeste hiervan zit op mijn rug.
Heb van alles meegekregen alcohol,benzoperioxide en antibiotica, ik hou hier een log bij voor mensen of antibiotica wel helpt tegen acne.

Het zijn 100 mg tabletten en ik slik ook een capsule zink van 50 mg.
Foto:s
28anos2.jpg



28anos2.jpg

vobvjm.jpg

Dag 1 : Begonnen met kuur, dus 1 tablet antibiotica en een cap zink
 
Laatst bewerkt:
Wilde zelf ook iets bij gaan houden. Ga hem zeker volgen, ben benieuwd.
 
Er zitten foto's bij, ga denk ik ook zonnebanken erbij maar ben momenteel ziek, na training zonnen half naakt maakt me niet beter.
in before do you even lift
 
Deze ga ik zeker ook volgen. Ik heb het ook ongeveer zo erg als jou.
 
Jezus ik heb het nog erger dan jij :O Bij jou vind ik het nog wel meevallen, moet met wat lotion en hygiene wel weggaan bij jou. Success ;)
 
Ik vind het bij jou inderdaad heel erg meevallen.
 
Valt inderdaad heel erg mee, op mijn schouders/rug heb ik het velen malen erger.

Enkel wat bij mij helpt is zon, weekje op vakantie en het is weg.

Biergist/B5 al geprobeerd? B5 is rond de 40 euro, makkelijker te doseren en staat ook vrij goed bekend.
Anders Clindmacyine geprobeerd? Heb ik hier thuis staan van arts meegekregen via verwijzing. Vrij makkelijk te gebruiken opzich redelijke resultaten.
 
Laatst bewerkt:
Zon is zeker de beste middel tegen puistjes, en je moet er zeker niet aan zitten.

Ik heb het zelfde probleem, ik vroeg wat ik ertegen kom doen en ik kreeg verschillende antwoorden: ROA, benzlyproxide, Zinktabletten, visolie ,alcohol, ..

Ik heb vandaag zinktabletten gekocht bij de kruidvat, maar op de pot staat dat ik maar 2 tabletten per dag mag nemen van 5mg, dus 10mg per dag...dat is de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid en ik mag het niet overschrijden.. Maar ik vind dit best weinig. Maarja kijken wat ervan komt..
 
Valt inderdaad heel erg mee, op mijn schouders/rug heb ik het velen malen erger.

Enkel wat bij mij helpt is zon, weekje op vakantie en het is weg.

Biergist/B5 al geprobeerd? B5 is goedkoper dan 100 euro, makkelijker te doseren en staat ook vrij goed bekend.
Anders Clindmacyine geprobeerd? Heb ik hier thuis staan van arts meegekregen via verwijzing. Vrij makkelijk te gebruiken opzich redelijke resultaten.
Biergist geprobeerd maar niet elke dag genomen als dit niet werkt moet ik naar de dermatoloog
 
Biergist geprobeerd maar niet elke dag genomen als dit niet werkt moet ik naar de dermatoloog

Gewoon 3x5 dagelijks nemen.
Zijn genoeg mensen die hier ook goeie resultaten ook mee hebben geboekt. Maar succes iig, ben benieuwd!
 
Die van jou vallen eigenlijk niet super op, die van mij daarintegen wel:mad:
bij daglicht is bij mij erger
14n06f5.jpg
1zqzskg.jpg
 
Hmm sinds ik ben gestopt met whey en zuivel zijn alle meeeters weg het zijn nu ''wonden'' die moeten genezen, heb wel nu whey isolaat gekocht hoop dat het niet erger word
 
Waarvoor antibiotica en niet gewoon de standaard supplementen voor acne. Antibiotica is volgens mij ook geen lieverdje wat je zomaar kan slikken als je dat wilt. In tegenstelling tot biergist of B5.
 
Waarvoor antibiotica en niet gewoon de standaard supplementen voor acne. Antibiotica is volgens mij ook geen lieverdje wat je zomaar kan slikken als je dat wilt. In tegenstelling tot biergist of B5.
Yup, b5 geprobeerd maar niet eeen grote dosis, kost duur.. 50 euro en elke dag 20 tabs slikken, biergist koop ik als zink niet werkt
 
Ik heb echt nooit puisten gehad, maar sinds ik een paar weken terug een keertje een shake had genomen kwamen ze in een keer en was ik meteen gestopt met shakes.
1 probleem.. ze blijven maar komen en het word steeds erger!!
ik heb alles al geprobeerd behalve zink, kan iemand me uitleggen wat dat doet voordat ik het ga kopen? thx
 
Ik heb echt nooit puisten gehad, maar sinds ik een paar weken terug een keertje een shake had genomen kwamen ze in een keer en was ik meteen gestopt met shakes.
1 probleem.. ze blijven maar komen en het word steeds erger!!
ik heb alles al geprobeerd behalve zink, kan iemand me uitleggen wat dat doet voordat ik het ga kopen? thx
Het zorgt ervoor dat eiwit beter word opgenomen
 
Yup, b5 geprobeerd maar niet eeen grote dosis, kost duur.. 50 euro en elke dag 20 tabs slikken, biergist koop ik als zink niet werkt

Je moet B5 ook in poedervorm kopen. Je moet 1ste week 10gram nemen, kost wat maar resultaten schijnen wel goed te zijn.
 
laat maar, ik heb prostaat kanker in mijn familie en zink verdubbelt de kans hierop.
ik ga wel clearasil kopen ofzo
 
Back
Naar boven