XXL Nutrition

Log tegen acne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Even een correctie op mijn vorige post icm met ROA. Ik wil even zeggen: pas op met zware gewichten training icm met ROA!
Hier even een quote uit mijn trainingslog:
Bij de ene persoon remt ROA de celdeling harder af bij anderen. Maar ik wil even duidelijk maken dat ROA erg gevaarlijk kan zijn i.c.m. vaak zware gewichten tillen! Ik heb vorige week ook wat wetenschappelijke literatuur, die ik op dit moment niet bij de hand heb, gezien die dit aantoont.


Pas dus op met zware gewichtentraining in combinatie met ROA!
Ben ook wel benieuwd waar je die info vandaan hebt. Ik heb 8+ maanden roa gehad, waarvan 6 maand 60MG en heb nooit meer last van mn gewrichten of spieren gehad als ervoor (of nu, erna). Ben overigens ook gewoon aangekomen in gewicht.
 
Het kan aan.me telefoon liggen maar ik zie die rode plekken echt niet heel duidelijk..
Misschien een keer een HD kwaliteit foto uploaden?

En niet om lullig te zijn, maar ik zou me eerder zorgen maken over dat haar wat je broek uit komt :p Bij het uittrekken van je shirt.
Verder wel nice back man :)
 
Het kan aan.me telefoon liggen maar ik zie die rode plekken echt niet heel duidelijk..
Misschien een keer een HD kwaliteit foto uploaden?

En niet om lullig te zijn, maar ik zou me eerder zorgen maken over dat haar wat je broek uit komt :p Bij het uittrekken van je shirt.
Verder wel nice back man :)


elke man heeft dat toch :P? als ik dat scheer dan komt het in 2 dagen terug lol
 
elke man heeft dat toch :P? als ik dat scheer dan komt het in 2 dagen terug lol

Geen idee of elke man dat heeft.
Ik heb er in ieder geval geen last van.
Haar moet je ook nooit scheren, tenzij het je baard is.
Voor de rest: trimmen of waxen. In dot geval waxen.
 
Back
Naar boven