XXL Nutrition

Log

Bezoekers in dit topic

Vandaag armen getraind. Niet veel bijzonders te melden buiten het feit de de pomp goed was. Armen ga ik twee maal per weer trainen deze cycle om ze in verhouding te krijgen met de rest.
Het valt me wel op, maar het kan zijn dan ik naar mezelf kritischer ben dan naar anderen, is dat er meerderen leden van de sportschool een hardere look hebben dan ik. Niet omdat ze droger zijn, althans zo lijkt het, maar ze hebben met meer vet toch meer aderen en vasculairiteit. Deze gasten trainen langer dan ik en hebben een uitgebreider kuurverleden. Gaat het hier om ervaring, genetische aanleg of het langere en grotere gebruik van aas? Iemand hier uitleg over?

Grtz
 
Beetje een combinatie van alles.
Sommige mensen hebben genetisch gewoon beter zichtbare aders. Ik heb wel het gevoel dat AAS de vasculariteit blijvend verbeterd.
De huid staat strakker gespannen door meer spiermassa en daardoor worden de aders als het ware omhoog gedrukt.
.... en een harde pomp doet natuurlijk optisch ook heel veel.
 
Beetje een combinatie van alles.
Sommige mensen hebben genetisch gewoon beter zichtbare aders. Ik heb wel het gevoel dat AAS de vasculariteit blijvend verbeterd.
De huid staat strakker gespannen door meer spiermassa en daardoor worden de aders als het ware omhoog gedrukt.
.... en een harde pomp doet natuurlijk optisch ook heel veel.
Hetgeen dat je aanhaalt klinkt heel erg logisch inderdaad. Iemand van 120kg 15% zal er harder uitzien dan iemand van 80 kg met 12% vet. Dat steroids een blijvende hardere look geven, geeft me hoop, Tnx haha. Het is nu “pas” m’n tweede cycle en de eerste was met deca, daarbij zit ik hoog in kcal en is massa de missie. Hardheid komt volgend jaar weer. Nogmaals bedankt voor je reactie!
 
Schouders en traps vandaag. Een zwakke spiergroep voor mij. Op aanraden van een vriend train ik ze nu van achter naar voren.
Reardelt db flyes 6 sets tot 14kg
Reardelt db row tot 30 kg
Reardelt cable flyes
Sideraises tot 12 kg
Single arm side raises tot 20 kg
Seated Mp tot 70 kg (8x)
Front raise db tot 20 kg
Bb shrugs tot 140 kg

Ik heb een deel van mij inspiratie trouwens gehaald uit de oude logs van Rob S. Hij is een aantal keren op de gym geweest waar ik train. Bij verre het best ontwikkelde fysiek dat ik in real life heb gezien. Mochten jullie zijn logs niet hebben gelezen, check het even. Hij heeft tevens foto’s gepost en is open over alles. Kortom zeer interssant!

Grtz
 
Back
Naar boven