AndroidHealthClinic

Log The Special K

Bezoekers in dit topic

The Special K

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 jan 2009
Berichten
248
Waardering
11
Lengte
1m64
Miss Beachproof 2009: Log The Special K

Met naar de hogeschool te gaan was ik op korte tijd een 7 kg bijgekomen. Van ongeveer 54 naar 61,5. Toen ik dat getal op de weegschaal zag besefte ik dat ik mijn levensstijl grondig moest gaan omgooien... Ik at veel te veel en veel junkfood, had niet genoeg beweging meer (ik heb daarvoor een tijdje taekwondo gedaan maar dat paste niet meer met mijn schooluren), dronk veel te veel alcohol in het weekend(en soms daarbuiten),... Het studentenleven zeg maar :D

In december ben ik dan wat gaan joggen en eind januari heb ik me ingeschreven in een fitness en dat ging goed (goede instructeur met goede schema's en ik lette ook op mijn voeding)
, een maand later heb ik een fitness niet zo ver van mijn school genomen maar daar bleef het wat aan modderen (instructeur die aanraad om veel herhaling met weinig gewicht te doen en geen goed schema weet op te stellen,...:rolleyes:)

Nu een dikke maand geleden heb ik die talloze herhalingen met weinig gewicht overboord gegooid en ben ik hier zelf op zoek gegaan naar training en voedingschema's om mij op te baseren.
Momenteel doe ik 3x per week een fullbody schema met ongeveer een half uur cardio erna.
Ik begin te merken dat mijn vetpercentage stilaan naar beneden gaat, mijn buik is terug wat afgelijnder.

In mijn gallerij staan foto's van in januari met een vetpercentage van 27,8
Ik heb er geen idee van hoe het nu staat (in mijn huidige gymm hebben ze enkel een elektrische weegschaal)
Doel is om mijn BF nog wat te verlagen.

WedstrijdDBB.jpg
dbb.jpg


Ik post binnenkort mijn full body schema
 
Laatst bewerkt:
Ziet er toch al goed uit imo

Succes meid!
 
Netjes sterkte met je logje;)
 
Succes! Mooi uitgangspunt hoor!
 
Ziet er mooi uit! Je zal zeker in aanmerking komen, Succes!
 
Veel succes meis! :)
 
hey special K,

ik moest een tijdje ook veel herhalingen doen met "licht" gewicht. en het heeft voor mij gewerkt. ik zet heel snel spieren aan, vooral benen, dus moet ik het afremmen. door veel herhalingen te doen met een gewicht dat je amper de 25-30 haalt, ga je je spieren juist aanscherpen. dat is de theorie dan.

wat voor mij werkt betekent niet dat het voor jou werkt. dat is nou het lastige van dit sport. je moet zelf gaan uitzoeken wat voor JOU werkt. en laat niemand met zo'n standaard schema jou dat wijsmaken.

succes verder!
 
Veel succes!
 
Heel veel s6 ;)
 
Succes meid! :)
 
Ik hoop dat er nog wat logjes komen

Alvast bedankt voor al het succes!


update:
Vandaag mijn full body schema afgewerkt op de sportschool, cardio heb ik niet gedaan. In de voormiddag heb ik blijkbaar niet zo veel energie om er nog cardio bij te kunnen doen.
Volgende week wil ik dus s'avonds gaan (maandag, woensdag, vrijdag)
 
Veel plezier en succes de komende weken :)
 
Veel plezier de komende 8 weken - we gaan met elkaar fantastische resultaten neerzetten!
 
Back
Naar boven