XXL Nutrition

Log van Black Rush (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

black rush

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2005
Berichten
3.360
Waardering
0
Laat ik ook maar eens een log beginnen. Ik heb niet echt 1 specifiek doel, ik wil vooruit gaan op heel veel gebieden, zoals massa, kracht, conditie en explosiviteit. De laatste 2 train ik pas sinds kort echt serieus. Een echte structuur heb ik helaas niet in mn trainingen omdat ik op school ook tamelijk veel ( gedwongen ) aan sport doe.
Schema is nu ongeveer zo:
Maandag: Full Body
Dindsdag: "Fitniss" soms ook wat cardio( op school )
Woensdag: s'Middags Kickboxen, s'avonds Full Body
Donderdag: Duursport ( zwemmen, rennen, balsport, boulderen enz. )
Vrijdag:s'middags "Fitniss" s'avonds Full Body ( deze training gaat soms naar zaterdag.
Zaterdag: Plyometrics en conditie.
Zondag: rust

Fitniss op school is niet echt zwaar, en heel erg ver van failure af, ik denk zon 40% van 1RM.

Train nu 1 jaar. Vantevoren 2 jaar niets gedaan. Stats zijn nu:

Lengte: 1,78
Gewicht: 81kg
BF: 13-14% ( geschat )
Bench: 85-90 kg ( geschat ) zwaarste wat ik tot nu toe gebencht heb is:
3x70
4x3x75
5x3x80
Deadlift: 1x135
Squat: 5x5x75 zit meer in maar loopt evengoed achter.
Dumbbell Row: 5x5x40
Long jump: 2 meter
12minutenloop: 2350
Armen: zon 37-38 cm.

Dat is het wel zon beetje. Er staat nog een tamelijk oude foto in mijn gallery. Zal binnenkort nog wel eens een nieuwe maken.
Oja, grip loopt ook tamelijk achter.
 
Succes..

En werk aan je squats, die lopen (ver) achter. Wat een hel btw die week.. ik moet er niet aan denken om zoveel te doen.
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 20 September
2x5xhigh jump
2x5xlength jump
1x5x high jump ( paar x gefailed op stabiliteit )
1x5xlengt jump

4xheuveltje opsprinten met verschillende soorten start zoals: voorligsteun, lopende en stilstaande start.
 
Druk schema man, je moet zeker wel flink vreten om massa aan te zetten. Succes iig!
 
Ja, eetschema is tamelijk lastig omdat er dagen bij zitten dat ik bijna niets verbrand zoals zondag, dinsdag en soms donderdag. En op sommige dagen juist heel erg veel.

Maargoed, zo sta ik er nu bij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben trouwens begonnen met ongeveer 63kg bij 12%BF.
 
Wel een druk weekje kerel, zoals al is gezegt. Je back ziet er goed uit!
 
Maandag 2 Oktober

Squat
5x75
4x6x80 PR

Incline Bench
5x70 ( zwaar )
4x5x65 PR

Chinnen ( pronated, lichaambreedte )
4x7xbw

Dips
2x8xbw
7xbw

BOR ( supinated )
3x7x65

Upright Row
8x40
8x45 PR

Barbell Static Hold
25 sec x 70
15 sec x 90
10 sec x 90
15 sec x 70

Incline Bench viel wat tegen. Chinnen begint weer iets beter te worden.
 
incline bench viel wat tegen?? je hebt een pr man! ,:-)
 
Ik had gehoopt op 5x5x70.

Tnx anyway.
 
Vanmiddag:

zwemmen. Veel crawlen en onder water zwemmen, hoge hartslag en hijgen als een paard.


Vanavond.

Deadlift
4x4x115
2x3x135 ( PR!! ) oude 1RM was 135
12x95 PR

Seated Row
10xfull block
8xfull block + 25pond
6xfull block + 25 pond

Split squat
6x45
2x8x45 PR
zwaar, ook conditioneel

Dumbbell Press
3x7x32 PR

Leg raises
3x10xbw

RC
2 sets


Of het een perfecte split squat is weet ik niet, ik zet ook nog een klein beetje af met mn achterste 'steunbeen'. Dik PR op mn deadlift, al een tijdje niet meer gedaan, toch flink gestegen. Op DP was maar een klein PR'tje maar toch PR. Ik wou eigenlijk nog leg curlen maar was te ver op.

Oja, grip gaat ook vooruit, kan steeds meer setjes en meer gewicht pronated grippen.
 
Laatst bewerkt:
Lekkere training. Nice pr's :)

Ziet er goed uit.
 
Een set van 12 DL achter elkaar? AL die gay fitness shit payed well off, ik zou zeker een hard aanval krijgen als ik sets van meer dan 5 deed.
Mooi PR ook!
 
K*t-gym was dicht. Thuis maar wat gedaan


Koffer OH-press :D
2x12
2x10 ( meer gewicht )
2x10 ( weer meer gewicht )

~300m rennen ( naar het speeltuintje in de buurt )

Chinnen
4x6xbw ( 2xpronated 2x supinated

Vertical bar chinnen
2x5

wat plyometrische sprongen op een picknicktafel, over het stoeltje heen op het tafelblad. ( 5x )

Long jump
5x2 meter

Incline Clap push-up
10xbw

edit: was vergeten 5x Sternum Chinups te vemelden.


~200m rennen

Koffer OH-press
2x10


Gym was al dicht om 2 uur. Dus thuis maar een koffer volgestopt met dumbbellschijven, schoenen, boeken en flessen cola :D. Vertical bar chinnen is tamelijk zwaar voor grip. Supinated chinnen is touche met borst, pronated is met kin boven de bar.
 
Laatst bewerkt:
Nice training, bro:D
 
Gave training. Trainen in speeltuintjes is hardcore, respect :)
 
Deload training gehad, was erg nodig begon overal pijntjes te krijgen. Laag volume en intensiteit. Wat squats, dumbbell presses en rows. Verder wat oefeningen voor blessure-preventie. RC, elleboogextensie in hoge reps enz.

Vetpercentage laten meten 15,5%, dat is toch ongeveer 2% hoger als ik had gehoopt. Over x aantal weken weer laten meten, kijken of het dan nog veel gestegen is, anders pas ik mn eetschema aan.
 
Vetpercentage laten meten 15,5%, dat is toch ongeveer 2% hoger als ik had gehoopt. Over x aantal weken weer laten meten, kijken of het dan nog veel gestegen is, anders pas ik mn eetschema aan.

mss eens diep gaan cutten en veel kracht verliezen :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven