MuscleMeat

Log van Black Rush

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je gaat echt kneiterhard man :D Wanneer ga je toppen op je bench?
 
Lekkere deadlift :thumbs:

Ik zie constant maar pr's hier, gaat erg lekker.
 
goeie curls, lopen de dumbbell's met de kilo omhoog bij jou?

Knie gwn laten rusten, is jammer dat het net is in je vakantie wanneer je veel had willen trainen, maar tgaat niet verbeteren door te squatten oid..

In de gym gaan hebben ze 1 t/m 10 per kg en vanaf 12 tot 50 per 2kg. Deze training was thuis, de zwaarste dumbbell die ik hier in elkaar kan schroeven is 22kg maar waarschijnlijk haal ik morgen nog wat 10kg schijven ofzo, dan kan ik thuis wat meer doen.
 
@ jesaja; tnx

Je gaat echt kneiterhard man :D Wanneer ga je toppen op je bench?

Volgende week denk ik, maar ik durf niet te schatten hoeveel ik druk. Minstens 95 iig.. ik heb al tamelijk easy 3x90 gepresst.
 
Ik ben bang om te failen op 100 :o. En 'tamelijk easy' in de zin van dat er misschien nog 1-2 reps in hadden gezeten.

Ik las laatst een post van Leophyte waarin stond dat hij 3x3x90 kon drukken maar failde op 100, dus durf niet zo hoog in te zetten.
Morgen of overmorgen ga ik iig bottom position BP'en, omdat mn sticking point onderin ligt.
 
Morgen of overmorgen ga ik iig bottom position BP'en, omdat mn sticking point onderin ligt.

Nou zeg ik mss wat doms, maar is het sticking point niet bij iedereen onderaan bij de bench, omdat je daar met een snelheid vanop 0 herbegint? Bij squat en dl is het niet zo, dus zal dat hier mss ook niet, maar lijkt me zo moeilijk om in te beelden dat je failt bij rack lockout. ???
 
Weet ik niet, maar ik verwacht wel dat het zal op helpen om sterker te worden op dat punt, en als ik sterker ben op dát punt gaat mn bench omhoog. Ik fail trouwens op zon 10-15 cm van mn borst, ik krijg de bar meestal nog wel een stukje omhoog, maar dan zit ik vast.
Zoals je zelf al zegt failt vrijwel niemand op een hoger gedeelte. Bij een RAW bench tenminste. Volgens mij hebben bij een shirted bench veel mensen het sticking point hoger liggen.
 
Net getraind

Bottom position BP
2x80 ( 3e fail :eek: GVD wat zwaar )
4x4x70 pr
1x80

Chins
4xbw+10kg supinated lichaamsbreedt
5xbw pronated wide
4xbw+10 kg sup lb
5xbw pron wide
4xbw+ 10kg sup lb
2x6xbw supinated
pr met dit lichaamsgewicht

Upright row
2x8x40

staggered met

Cable Crossover
2x12x55
12x60 pr

Close Grip Bench ( voor binnenkant borst ;) )
4x8x60 pr
5x70 pr

- bij bottom BP spanning er helemaal af, en dan pressen. Echt gruwelijk zwaar, wou eigelijk 5x5x80 dan ofzo :o
- close grip bench was echt gruwelijk zwaar op einde :D
- wat weinig pulls deze training, komen volgende keer aan de beurt
 
idd bijna alles push. Maar wel mooi volume chins supinated en pronated.
In plaats van cable crossover had je beter bb rows kunnen doen, maar verder ok.
 
Nou zeg ik mss wat doms, maar is het sticking point niet bij iedereen onderaan bij de bench, omdat je daar met een snelheid vanop 0 herbegint? Bij squat en dl is het niet zo, dus zal dat hier mss ook niet, maar lijkt me zo moeilijk om in te beelden dat je failt bij rack lockout. ???

Nee.
 
je chins vind ik aardig! Je close bench maar sober.

Doe je dan enkel het onderstel deel van de bench, of ga je toch tot boven en zit het enige verschil in het spanning afhalen?
 
Gewoon full rom. En die close grip is wel al achterin de training he, en na 7 setjes bench + 3 cable flyes. Ik kan hem wel zwaarder denk ik en het is pas de 2e of 3e keer dat ik m doe.
 
Vandaag weer ub ( knie is bijna beter )

Chins ( pronated wide )
2xbw
4xbw
6xbw
min of meer warmup voor de rows

Dumbbell Row
7x40 pr
2x8x40 pr
6x42 pr
12x30

Push Press ( 1e keer )
1x50
5x55
3x3x60

Incline bench
10x60 pink op de ring
10x60 wijsvinger op de ring
hierbij gelaten, eergisteren al best veel ub-presses gedaan

T-bar Row
stuk of 3 setjes, k*toefening, doe m nooit meer

Supinated chins
7xbw

Side raises
8x14
8x16

Lat Pulldown ( hammergrip )
3x10x80 ofzo pr

Incline curls
10x14
6x16

Reverse Flyes
10x12
12x10

- beetje last van elleboog bij pushpress, verder eigelijk wel tevreden over de eerste keer. Had hem beter eerder kunnen doen, maar wist vantevoren niet dat hem zou gaan doen :D.
- ik weet dat lat pull gay is, maar wou een keer pullen met hammer grip
 
vrij veel setjes. Die 8x40 DB row is goed en de PP ook ok, zeker voor eerste keer.
 
I know.. ik moet eens leren om minder oefeningen te doen, en flink volume draaien op een paar goede oefeningen.
 
-Hoezo t-bar nooit meer doen? Is een wereldoefening, wat vind je er niet lekker aan dan?

-Lat pull down is geen gay oefening. Heb belachelijk intense momenten gehad met pull down to the front, en een wereld oefening voor wijdte.

-Weinig chins gedaan, als je wilt opwarmen voor de rows omdat je hier zwaar op wilt gaan doe dan een setje van bv 15 reps met rows.
Doe later in je programma je chins voluit.

Je hebt veel gedaan maar vind de training een beetje een rommeltje.
 
- De ROM bij een t-bar row is sterk verkort, ik kan mn ellebogen tot ongeveer 90 graden buigen, dan komen de schijven al aan mn borst. Dan kies ik liever een alternatief waarbij ik een langere rom kan maken. Ik deed ze eigenlijk voor de afwisseling, maar ik kan ook rowen met dumbbells, barbells en kabels en dan heb ik dat probleem van de verkorte ROM niet.

- ik vind laterall pull down gay, omdat je net zo goed kunt chinnen. ( behalve als je BW te hoog is )

- ik doe nu iedere training een stuk of 10-15 chins als opwarming. Is niet perse bedoeld als opwarming voor de rows. Ik heb ook opgewarmd voor die rows ( 12x20 ) maar opwarmsetjes zet ik niet in mijn log.

- training is inderdaad een rommeltje. Ik wou ook nog chinnen laterna in de training, maar heb dit vervangen voor de pulldowns
 
best sterke dumbbell rows en side raises.

Als je je starting strength wilt verbeteren bij benchpress, gewoon elke rep die je doet pauzeren. Heeft mij enorm geholpen, ik doe het nu nog steeds. Mn sticky point heb ik daarmee verplaatst van onderaan naar midden en soms het bovenste stukje.
 
Squat
5x5x100 pr?
1x110
1x115 pr ( zat er wel al langer in )

Rack Pulls + 5-10 seconden static hold
1x100
1x125
3x1x155 pr

Shrugs
2x10x80 pronated
8x100 mixed

Rope Crunch
4x10x190

Quarter Squat
2x130ofzo ( 3e fail, zakte gewoon in elkaar; was kapot

- tussendoor nog een heleboel pinch grip static holds gedaan
- fijn om te weten dat ik na redelijk wat setjes nog 115 kon squaten
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven