AndroidHealthClinic

Log van Black Rush

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Toch een lekkere trainining. Alleen die rack pulls had je wel wat zwaarder kunnen doen.
 
Toch een lekkere trainining. Alleen die rack pulls had je wel wat zwaarder kunnen doen.

Ligt maar net aan de hoogte van de pull en de hoogte van je sticking point bij de deadlift.
 
Ligt maar net aan de hoogte van de pull en de hoogte van je sticking point bij de deadlift.

Z'n pr was 1x165... ik kan me niet voorstellen dat er serieus een plek is waar hij dan maar 3 singles met 155 kan doen.
 
Die rack pulls waren vooral voor mn grip, vandaar de static holds. Mn sticking point bij deadlift is nog altijd onderin.
 
Ow, dat heb ik gemist. Dacht dat zn PR nog onder de 150 lag. In dat geval moeten die rack pulls zeker zwaarder kunnen ja.
 
Gelukkig nieuwjaar iedereen, met hopelijk veel pr's

Vanmorgen;

Bench
1x90
1x95 pr
0x100 fail dus

Sternum Chins
2x6xbw

Seated Dumbbell Press
3x8x22 pr
2x5x24 pr

Cheat Rows
3x8x85 soort pr :P

- matige training
- k*t motivatie na die bench
 
vreemd van die bench al had (weet-niet-meer-wie) het ook voor. Geen tweede poging op de bench? Was het nipt?
 
Jammer van die 100 bench... Hoe close was ie?
 
Ik had geen zin meer in een 2e poging. Ik zat zon 1-2 seconden vast op 15-20cm van mn borst, toen greep de spotter in.
Maar zoals ik al zei in het 400-totaal topic ga ik nu wat meer voor massa trainen, hoger in reps enz, grote 3 komen op de 2e plaats. Misschien ga ik aan het eind van volgende week ofzo nog een keer maxen op bench, maar prioriteit ligt er niet meer.
 
op 15-20cm? Dus je sticking point lag dit keer wat hoger?

Goed van die massa, dan voel ik me minder benadeeld voor de race :D
 
mwa.. sticking point was ongeveer hetzelfde als altijd denk ik.

Gelukkig voor jou dan :D, ik had me gewoon voorgenomen om tot januari 2007 zoveel mogelijk voor kracht te trainen en vanaf januari gewoon een combinatie van kracht en massa.

Ik wil binnenkort nog wel aan het anti-bodybuilders programma van Waterbury beginnen maar ik moet nog ff kijken hoe ik dat aanpak ivm met school.

Ik heb trouwens nog wat van die perry-sport grippers gehaald en die aan elkaar getaped. Maar ik krijg die getapede versie niet eens dicht met links :roflol: Mn grip is echt sucky.
 
Hack Squat + shrug
5x90
5x5x100 pr ( 1 setje was zonder shrugs )

Hyperextensions
2x12xbw+12 pr
huge pomp in onderrug :eek:

Standing Lunge
2x5x45
5x55

Cable Crunch
2x10x190
2x10x205 pr

Smith Calve Raise ( met 1 been, gebogen )
3x10
 
Laatst bewerkt:
nette lunges lijkt me!

Wat train jij veel tegenwoordig btw, bij mij is het alweer een deloadweek geweest :D Nouja, geniet maar van je vakantie.
 
Veel trainen valt wel mee toch :P, laatste LB training was 30 December. Bovendien wil ik mn lichaam 'dwingen' zich sneller te herstellen.
 
Incline bench
3x8x65
4x70
3x3x75

Chins
5xbw
1xbw+16
6xbw
wou toen bw+18 chinnen maar mn rugzak scheurde kapot
5xbw
8xbw
6xbw
8xbw
6xbw
7xbw
5xbw
7xbw

Dips
5x4xbw+12 ( had een rugzak geleend )

T-bar row
2x12x80

Hammer Curl
2x8x20
2x6x20

Lying side raises
2x12x10
2x10x12

- goed getraind, hard getraind; alles PR
- blauwe chins zijn pronated wide grip, zwarte zijn supinated
- ik blijf t-bar 's k*t vinden, maar trainingsmaat wou ze perse doen :D
 
Laatst bewerkt:
lying side raises, nog nooit aan gedacht, ga ik ook eens doen ;).

Waarom steek je niet gwn een DB tussen je benen? Je kruist je benen en je trainingspartner steekt hem daartussen. Zo scheur je geen rugzakken :p
 
lying side raises, nog nooit aan gedacht, ga ik ook eens doen ;).

Waarom steek je niet gwn een dumbbell tussen je benen? Je kruist je benen en je trainingspartner steekt hem daartussen. Zo scheur je geen rugzakken :p

Zodra je zo zware gewichten gebruikt wordt het k*t. Tijdens het dippen ging ik met DB's van 18+kg heen en weer zwaaien.. Over chins met dit soort gewichten kan ik helaas niks nuttigs zeggen :rolleyes: :o
 
Durf ik niet :o.. die eigenaar van die sportschool raakt helemaal over de zeik als iemand iets op de grond laat vallen, en dat is me al een aantal keren gebeurd. En ik denk dat je je dan ook moet concentreren om die dumbbell niet tussen je benen vandaan te laten glijden ipv de oefening zelf.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven