MuscleMeat

Log van Black Rush

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dumbbell Press
8x30
3x7x32

Chins ( licht )
4x6xbw

Powerclean + Push Press
1x45
1x55
4x1x65 PR
0x70 close
0x70 damn.. zit er wel in
1x65

Dumbbell Row
2x10x40 pr
8x40

CGBP
2x10x60
5x70 - 6e fail

Preacher Curl
8x32
2x8x42 pr
laatste rep fail

staggered met
Side Raises
4x8x12 pr geloof ik, laatste reps wel niet zo strict

- weer grip problemen met dumbbell rows, dumbbells zijn ook met een dikkere grip als 'normaal'.
- wat veel fails deze keer, volgende keer wat beter op letten.
- cleanen en pp ging me best goed af. Erg toffe oefening, ga ik zeker vaker doen, wel in het begin van de training.


Wat denken jullie; powerclean + PP bij UB of bij LB?
 
Nice preacher curl :p. Doe wat farmer walks met die grote dumbbells, trekt wel bij dan.

Ik zou zeggen LB, is dan nog een goeie opwarming voor je squats ofzo.
 
Power Clean + Push Press is bij de meeste UB, dat wil zeggen de meeste cleanen makkelijk de gewichten die ze kunnen pressen.
 
Tnx, of powercleans bij LB, 1x per week. En powercleans + PP bij ub, ook 1x per week?

Ik zal kijken of ik zaterdag een filmpje kan maken van die cleans, en techniek laten bekijken.
 
Powercleans
2x1x45
4x1x65 YouTube - black rush powerclean 2 65
2x1x75 pr YouTube - 75 powerclean

Squat
5x2x105 YouTube - black rush squat 105
4x1x115 pr

Leg raises
10xbw
10xbw + 5kg
2x6xbw+9kg pr

staggered met
Hyperextensions
10xbw
2x10xbw+14

Smith Standing Calve raise ( onderin voet op de grond )
3x8x45 pr

- graag commentaar op de filmpjes, houd er wel rekening mee dat ik de powercleans pas de eerste keer doe, en dat ik geen begeleiding heb :o.
 
Die squats zijn erg netjes vind ik... Misschien iets gecontroleerder naar beneden zakken. Beetje volume zou je training goed doen :p

Powercleans ben ik zelf vreselijk slecht in, dat laat ik maar aan andere mensen over.
 
Die squats zijn erg netjes vind ik... Misschien iets gecontroleerder naar beneden zakken. Beetje volume zou je training goed doen :p
Powercleans ben ik zelf vreselijk slecht in, dat laat ik maar aan andere mensen over.

Idd.. volume is k*t geweest de laatste tijd :o.
 
Ik doe highpulls, vergt minder techniek :D. Squats zien er ok uit, goeie video angle!
 
Je vergeet bij de power cleans de "power shrug" beweging te maken lijkt het. Dus een explosieve calf raise gevolgd door een shrug. Nu upright row je de bar min of meer omhoog, waardoor je minder explosief bent.
 
Jup was mij ook al opgevallen, bij highpulls deed ik dit eerst ook. Eerst de bar deadliften en dan een soort van upright row. Probeer het gewicht echt explosief omhoog te shruggen en er dan onder te duiken.
 
Commentaar over je Squat en Cleans is eigenlijk al gegeven, ga denk ik ook maar eens filmpjes maken bij mijn volgende powercleans! want ik doe zelf ook wat verkeerd heb ik het idee :) Misschien zelfs mijn squats filmen!

Maar leuke filmpjes dus! en lekkere squat hoor goede diepte! Die 400 is niet zo ver weg meer lijkt me?
 
Squat is nu 125, bench 95 en deadlift 165. 185 totaal dus, nog 5 kg op iedere lift voor de 400 :).
 
Squat is nu 125, bench 95 en deadlift 165. 185 totaal dus, nog 5 kg op iedere lift voor de 400 :).

doe het op onze meet, ik zal dan ook proberen maxen maar dat zal nog nét niet lukken denk ik.

Luc motiveert je wel als het schneeeeeeeller moet gaan :thumbs:
 
Pendlay Row
5x5x75 pr
2x3x85 pr

Incline Bench Press
8x60
4x6x70 pr geloof ik
0x85 k*tspotter houd je handen thuis :mad:
1x85 pr tamelijk vlot, nice

Pull Ups - pronated
7xbw
2x6xbw
7xbw

Military Press
10x5x40 pr

Pull Ups - pronated
2x7xbw
6xbw

Upright Row ( met olympische bar )
7x45
6x45

Stricte Barbell Curl
5x45
8x32
2x5x32

- best tevreden :) vooral Pendlay en Incline Bench. 1x90 Incline bench zit er wel in, 5kg lager dan mn flat bench
 
- best tevreden vooral Pendlay en Incline Bench. 1x90 Incline bench zit er wel in, 5kg lager dan mn flat bench

10kg lager.

Lekker volume verder voor een keer :D
 
wat hebben jullie PLers toch altijd geile schematjes, miss tijd om m'n bagger split aan de haak te doen :D
 
tnx guys.. wimmos ik bench nog geen 100 flat hoor.. en incline druk ik zker 90
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven