AndroidHealthClinic

Log van Black Rush

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Misschien je smolov avontuur nog even uitstellen tot je rug helemaal 100% voelt? Je hebt nu toch pas 1 training gedaan.
 
Idd ik hoop dat je er smolov niet voor zal moeten beeindigen.. Hoe heb je je onderrug gekwetst?
dunno

Misschien je smolov avontuur nog even uitstellen tot je rug helemaal 100% voelt? Je hebt nu toch pas 1 training gedaan.

Zat ik ook al aan te denken, als ik mn rug morgen nog voel squat ik morgen zeker niet, en de hele week niet meer waarschijnlijk.
Ik zit nu op school en de pijn is bijna helemaal weg, dus ik heb nog hoop. Lichte spierpijn in quads vandaag trouwens.
 
Squat
5x7x92,5 pr

dumbbell Row
4x5x42

Standing dumbbell Press ( 1 arm )
5x22
5x27 pr
3x29 pr
3x29 ( links ) 2x29 (rechts, 3e fail )

Static Holds aan Fat-bar
3xbwx10sec
1 minuut rust tussen de holds

Seated BB wrist curl
12x20
2x12x30 pr

staggered met Reverse Wrist Roller ( met touwtje dus )
1x5
1x7,5

- geen last meer van onderrug
- rows gingen moeizaam; chins van maandag hakken erin
- standing db press gaat goed, binnekort 30+
 
Laatst bewerkt:
Wrist curls? Why?

Nice Squat'n!! :thumbup:!!

Kan je thick bar deadliften? Werkt voor mij erg goed!
 
Nice rows. Hoe ging het squaten?
Rows kan ik normaal gesproken wel zwaarder, maar door het zware chinnen van gisteren gingen ze vandaag wat moeizaam.
Squats gingen goed.

Wrist curls? Why?

Nice Squat'n!! :thumbup:!!

Kan je thick bar deadliften? Werkt voor mij erg goed!

Wrist-werk om polsen/onderarmen te versterken.
Ik kan wel thick-bar deadliften, maar nu ik met smolov bezig ben houd ik het LB-werk alleen bij squats.
 
Vind je rows niet speciaal. <=> Gillian. Die DB press daarentegen is netjes.

Doe eens eens holds met één arm, you'll love it.
 
Ik kan niet met 1 arm aan mn fatbar hangen :D. En een 'normale' stang gebruik ik al genoeg in mn trainingen.

Vanmorgen voor het ontbijt en nadat ik naar de wc was geweest heb ik me gewogen en ik woog 84,5, wich is nice. Ook uit mn broek gescheurt vandaag trouwens.
 
Damn.. Iedereen scheurt hier uit z'n broek... Waarom ik niet!? :janken:
 
Voor serieuze onderarmtraining zou je er goed aan doen om ook ulnair- en radiaalabductie te trainen met hammers of een verstelbare dumbbell. Vergeet pronatie en supinatie ook niet.

Veel mensen maken de fout door slechts extra supportive grip te trainen, wat constant op eenzelfde belasting uit komt.
 
Toevallig dat je dat post, ik zat er vanmiddag nog aan te denken.
Alleen ik vroeg me af dit te trainen. Pro- en supinated wou ik gewoon gaan trainen met 1 dumbbellstang met aan 1 kant een schijf.
Met ulnair- en radiaalabductie bedoel je de pols-spieren die je gebruikt om je duim of pink naar je elleboog te brengen? ( weet het ook niet anders te omschrijven )
 
Met ulnair- en radiaalabductie bedoel je de pols-spieren die je gebruikt om je duim of pink naar je elleboog te brengen? ( weet het ook niet anders te omschrijven )

Ja. Dus naar mediaal toe (=radiaal) en lateraal toe (=ulnair).
 
Toevallig dat je dat post, ik zat er vanmiddag nog aan te denken.
Alleen ik vroeg me af dit te trainen. Pro- en supinated wou ik gewoon gaan trainen met 1 dumbbellstang met aan 1 kant een schijf.
Met ulnair- en radiaalabductie bedoel je de pols-spieren die je gebruikt om je duim of pink naar je elleboog te brengen? ( weet het ook niet anders te omschrijven )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En de andere kant op.
 
Vergeet verder niet wat aandacht in dorsaalflexie te steken; dat wil vaak onderontwikkeld zijn bij mensen. Training van radiaalabductie zal je overigens ook goed doen mocht je nog eens jezelf moeten bewijzen met handje drukken ;). Succes.
 
Squat
7x5x100 pr

Dumbbell Snatch
2x22
2x32
2x34,5 pr
2x37 pr

Seated Side Raises
1x8x12 k*toefening :P, geen zin in

Seated Dumbbell Cleans
3x12x12 pr

staggered met
Towel Chins ( relaxed ivm rows morgen )
3x4xbw

- tevreden
- is een beetje zoeken naar oefeningen omdat ik morgen al dumbbell press en bb rows doe, als er iemand alternatieven weet hoor ik t wel
 
Oefeningen voor welke spiergroep(en)?
 
Maakt niet uit, als het maar geen problemen oplevert voor db press, rows of squat :p.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven