Fitness Seller

Log van Black Rush (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ziet er vermoeiend uit.. overdreven volume ook op veel oefeningen. 10x3 Deadlifts zijn gewoon zelfmoord als je ze met een gewicht doet dat zwaar genoeg is.. Ik vraag me ook af

di: 5x5 squat + 6x2 pin squats + 5x3 lockouts
do: 10x3 DL + Powerclean 5x2
za: weer 10x2 Squat + Rack Pulls

Serieus?

Waarschijnlijk val je binnen een paar weken uit elkaar. Je moet volume doen omdat het nodig is.. niet om het volume.
 
Dinsdag is eigenlijk een gewone LB-dag. Zo heb ik wel vaker getraind. Toch misschien de pinsquat op 4x2 houden. Lockouts zijn maar met korte ROM.

Donderdag heb je wel gelijk in, DL 5x3 doen dan? Powerclean is ( nog ) niet zo heel zwaar, en powercleans voor DL gaat relaxed vind ik. Zaterdag is squat 10 reps misschien wel veel ja, 6-8 doen dan maar ofzo?

Tnx.
 
Nog wat dingen aangepast, oa dips en rack pulls eruit. Als er nog iemand tips heeft hoor ik ze graag.
 
Geïnspireerd door mijn low rep routine:p?
 
Incline Bench
5x5x70

Pendlay Row
6x3x70

one arm standing db press
2x5x22
2x3x24
2x1x27

Chins
3x6xbw

- chins niet weighted ivm elleboog
- alles easy, ik begin rustig aan
- geen zin in isolatie, voelde me ook duf vanavond
 
Last van je elleboog?
 
Klein beetje aan mn rechterelleboog. Niet echt ernstig ofzo, maar ik wil niets forceren.
 
Dumbbell Snatch
2x32
2x36
2x38
2x40 ( 1e keer een fail met rechts, erna wel gewoon 2 reps )
2x42 pr

Squat
5x100
5x110
5x120 pr

Military Press
5x40 zwaar???
5x50
5x60 pr
3x60
3x1x67,5 pr

Dumbbell Rows
8x40
2x7x46 pr
2x3x50 pr

Toe Press
20x
4x10x90 ofzo

Cable Flyes
10x70
3x8x85

Cable Side Raises
3x8x40

Dips
12xbw

- met dumbbell rows zou ik waarschijnlijk een stuk meer reps halen als mn grip niet zo gay was, nu moet ik iedere keer voortijdig stoppen omdat mn handen het opgeven
- hoog tijd om eens kuiten te gaan trainen :p
- geen zin meer om 'rustig aan te beginnen'
 
Thanks. Pijn in mn elleboog is alweer weg btw.
 
Bench Press
5x80
3x90
0x100 failed op groove, toch gaat bench echt k*t de laatste tijd
Pin Press ( bottom position )
3x2x80
2x85 ( 1 pin hoger )
2x80
2x85 ( 2 pins hoger )
2x2x90 ( 3 pins hoger )
pink op de ring, de eerste rep ging steeds best soepel, 2 rep een heel stuk zwaarder.

Deadlift
5x140 'pr'
4x150 pr easy
3x160 pr
1x170 pr

Chins
5xbw
5xbw+10
3xbw+20
in 7 minuten 30xbw

CGBP
2x15x60
 
Nice deadlift PR en mooi bench volume. Wel jammer dat je bench niet zo goed gaat. 100 heb je al een tijd geleden gedruk toch?
 
Nette PR's op je deads, waar komen die opeens vandaan?
 
Nice deadlift PR en mooi bench volume. Wel jammer dat je bench niet zo goed gaat. 100 heb je al een tijd geleden gedruk toch?
Ja, al een hele tijd geleden. Die pinbenches zijn ook zwaar gay :roflol:

Nette PR's op je deads, waar komen die opeens vandaan?

Magnesium.

YouTube - 1x170kg deadlift

Best wel te zien dat mn sticking point het eerste deel is, als de bar eenmaal beweegt kan ik hem vrij soepel doortrekken. Na die 1x170 wilde ik nog een single proberen met 175 of 180, maar toen ik de camera op een bankje lag draaide ik opzij en verdraaide er iets in mn onderrug. Na een paar hanging leg raises was het gevoel weer bijna helemaal weg, maar ik was totaal uit de groove en het vertrouwen was ook weg.
 
Net PR op je deadlift. Zit veel meer in.
 
Ongetwijfeld zit er meer in. Alleen nu nog ff niet maxen, de volgende keer wat meer reps met 160-170 maken om te kijken waar ik ongeveer zit.

Hier 3x160
YouTube - 3x160


Niemand op- of aanmerkingen over de techniek?
 
gign soepel man die deadlift!
 
wow nice PR op die deadlift, zo uit het nix :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven